Naložbe v vozni park SŽ
Re: Naložbe v vozni park SŽ
Nekaj mi ni jasno, zakaj bodo nove garniture v bodočnosti dobile zaporedno številko 0, čeprav imajo zadnje nabavljene garniture Fiati številko 813/814 Isto je bilo pri Pendolinotu, ki je dobil oznako 310, čeprav je bil nabavljen za Gomuljko Torej bi moral imeti številko 312, Siemensi pa 313grega napisal/-a: bPotniški promet
v l. 2010 6 dmg 810
Če se bomo kot po taurusih zgledovali po avstrijcih nas čakajo:A bojo te premikalke v stilu Đurice? Nekaj takega npr. http://www.tee-usa.com/store/product6915.html
http://www.railfaneurope.net/pix/at/die ... 8_2005.jpg in pa
http://www.railfaneurope.net/pix/at/die ... 100311.jpg
Hja, Klemen, veš kako je to. Kot boš kmalu spoznal, če že nisi, ima lokomotiva tudi dušo. In Meh ni izjema. Pa ker se je našel na seznamu ogrožene vrste, se hoče zateči nekam na varno. Trenutno mu še najbolje kaže ravno v Mariboru. Če pa bodo potegnili elektrifikacijo proti Hodošu, je pa sploh zmagal.Klemen napisal/-a:Samo da se znebimo mehov....
P.s. Včeraj so bli kar 3 mehi v Mariboru
Stvar je popolnoma razumljiva. V Ljubljani ga hočejo odžagat, zato beži stran od centrale. Na Jesenice si ne upa, saj sta tam @Hulk in pa železarna. V Kopru ga grize sol. V Sežani se otepa italjanskih strojevodij, ki so skorajda hujša grožnja, kot Jesenice. Torej, ostaneta le še Ilirska Bistrica in Maribor.
Pa saj se ga boš navadil, on pa tebe. Kopriva ne pozebe kar tako.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Hja, Klemen, veš kako je to. Kot boš kmalu spoznal, če že nisi, ima lokomotiva tudi dušo. In Meh ni izjema. Pa ker se je našel na seznamu ogrožene vrste, se hoče zateči nekam na varno. Trenutno mu še najbolje kaže ravno v Mariboru. Če pa bodo potegnili elektrifikacijo proti Hodošu, je pa sploh zmagal.
Stvar je popolnoma razumljiva. V Ljubljani ga hočejo odžagat, zato beži stran od centrale. Na Jesenice si ne upa, saj sta tam @Hulk in pa železarna. V Kopru ga grize sol. V Sežani se otepa italjanskih strojevodij, ki so skorajda hujša grožnja, kot Jesenice. Torej, ostaneta le še Ilirska Bistrica in Maribor.
Nikjer pa ne piše za strateški načrt dviga plač
No ja, mogoče pa po letu 2013
Če smo pri Avstrijcih, serija 2070 je od Vossloha:Vse od Siemensa.
http://www.vossloh-locomotives.com/cms/ ... /home.html
Tako počasi se prebujamo ...
Re: Naložbe v vozni park SŽ
No mene še to vedno zanima :)RisPo napisal/-a:Nekaj mi ni jasno, zakaj bodo nove garniture v bodočnosti dobile zaporedno številko 0, čeprav imajo zadnje nabavljene garniture Fiati številko 813/814 Isto je bilo pri Pendolinotu, ki je dobil oznako 310, čeprav je bil nabavljen za Gomuljko Torej bi moral imeti številko 312, Siemensi pa 313grega napisal/-a: bPotniški promet
v l. 2010 6 dmg 810
Številčne oznake so strateška izbira, ki imajo svoj smisel. In niso kar serijsko pripisane. Sicer pa, katere številke se bodo uporabile, bo znano šele, ko se bodo ta vozila pojavila na naših tirih. Kadar se pač bodo in če se bodo.
MMG, pri Pendolinu in Desiroju se ni vedelo do zadnjega. Tako da je polnoma nesmiselno in preuranjeno manipulirati z oznakami lokomotiv in EMG/DMG, če se še niti ne vé ali se bodo té sploh znašle tu.
Papir in monitor preneseta marsikaj. press
MMG, pri Pendolinu in Desiroju se ni vedelo do zadnjega. Tako da je polnoma nesmiselno in preuranjeno manipulirati z oznakami lokomotiv in EMG/DMG, če se še niti ne vé ali se bodo té sploh znašle tu.
Papir in monitor preneseta marsikaj. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!