skrivnostna 361

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1770
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

OdgovorNapisal/-a Signal » 14.11.2008, 5:10

Na fotki kontrolne plošče so uokvirjene tri svetilke, ki prikazujejo vrsto vezave vlečnih EM (serijska, serijsko-paralelna, paralelna).
Čemu je potrebna indikacija, ko pa je vezava določena s položajem ročice kontrolerja?

Na isti fotki je s puščico označeno stikalo (pretikalo) za izbiro načina delovanja kompresorja (položaj levo: direktno, položaj sredina: izklop, položaj desno: avtomatsko).
Ali pomeni način direktno obratovanje z izločenim tlačnim stikalom, avtomatsko pa z vključenim tlačnim stikalom?
Kdaj se uporablja direktno in kdaj avtomatsko delovanje?
MMG, zdi se mi, da ima tudi Brižita možnost izbire načina delovanja kompresorja.

Lep pozdrav Signal
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1188
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a zbowe » 14.11.2008, 9:19

Zadnjič spremenil zbowe, dne 14.11.2008, 16:10, skupaj popravljeno 1 krat.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 14.11.2008, 11:46

Signal napisal/-a:Na isti fotki je s puščico označeno stikalo (pretikalo) za izbiro načina delovanja kompresorja (položaj levo: direktno, položaj sredina: izklop, položaj desno: avtomatsko).
Ali pomeni način direktno obratovanje z izločenim tlačnim stikalom, avtomatsko pa z vključenim tlačnim stikalom?
Kdaj se uporablja direktno in kdaj avtomatsko delovanje?
MMG, zdi se mi, da ima tudi Brižita možnost izbire načina delovanja kompresorja.

Lep pozdrav Signal


Na vseh lokomotivah je delovanje kompresorja avtomatsko, krmiljeno s tlačnim stikalom. Če avtomatika zataji, potem se strojevodja posluži ročnega krmiljenja. Pneumatski sistem je varovan pred previsokim tlakom z varnostnim ventilom.

V določenih primerih si mora strojevodja zagotoviti dovoljšno rezervo zraka. Takrat se posluži direktnega (prisilnega) vklopa kompresorja. To je vsakdanji primer pred postajo Jesenice in Dobova, ko se s spuščenim OT zapelje pod drugačno napetost.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1770
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

OdgovorNapisal/-a Signal » 14.11.2008, 12:56

@Dolfe, hvala.

MMG, kolika je razlika med tlakom, ki aktivira varnostni ventil in tlakom izklopa tlačnega stikala?

Lp Signal
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 14.11.2008, 13:08

Različno od vrste lokomotive, oz. na kakšno delovno območje je nastavljena pneumatika. Okvirno pa okrog 1,5 do 2 bara za večina vrst vlečnih vozil.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3980
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

OdgovorNapisal/-a Tono » 14.11.2008, 18:37

Pozdravljeni,

naj še jaz primaknem drobec k temi. Trišestenka se mi zdi prav privlačna lokomotiva, zato sem jo izbrskal iz knjige

"Sto godina železnica Jugoslavije, Zbornik članaka povodom stogodišnjice železnica jugoslavije, Izdanje redakcije Štamparskog preduzeća Jugoslavenskih železnica, Beograd 1951 godine"

Slika

Očitno gre za zelo zgodnjo fotografijo, lahko, da celo predvojno, saj na lokomotivi ni grba JŽ. Ali lahko kdo identificira, kje je bila slika posneta?

Lep pozdrav s Ptuja,

Tono
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11398
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

OdgovorNapisal/-a cokla » 14.11.2008, 18:51

Pivka .?? :oops:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6495
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 30.07.2009, 12:45

Danes je "leteči vlak" v temi Muzejske lokomotive na postajah objavil fotografije Brede 001 iz CD Moste (namenoma ponavljam še tukaj fotke!):
leteči vlak napisal/-a:Malo sem sicer v dilemi; je muzejska, je dama, ni pa parna lokomotiva...
SŽ 361 (Breda) pred CD Moste

Slika

Slika

Slika

Odkar sem jo prvič videl mi nekako ne gre v račun, zakaj je podvozje takšne barve - ni ne temno rjavo, ni črno ampak rdeče. Čemu, je bila res taka?
Goran
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 30.07.2009, 13:05

Po moje so vrgli na njo tisto, kar je pač bilo pri roki in najceneje. In zdi se mi, da je to kar temeljna barva. Včasih smo ji rekli "mini".

Postavi se v tiste čase. Materiala je bilo hudo malo, dobival se je le po političnih zvezah, pa še precej drag je bil. Tako so nagnali kar vajence, da malce počistijo skladišče in rezultat je bolj rdečkasta barva.

Saj je čist OK. Glavno da ne rjavi. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 688
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 30.07.2009, 20:57

Kar jaz pomnim je bila take barve , mogoče malo bolj rjavo to vleče nekoliko na rdeče , ampak to so malenkosti.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6495
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 30.07.2009, 21:31

1216, a to v času službe ali kot razstavni eksponat? Mene namreč zanima v času službe saj kar sem videl fotk in tako ali drugače slišal kaj o tem, so govorili le o črni barvi. Tudi za zgoraj nisem čisto ziher, mogoče je malce prebleda kot iz časa službe. Naj bi pa dotična bila relativno popolna - mogoče če bi zbrali denar za revizijo bi bila potem celo vozna :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
Goran
kvak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 301
Pridružen: 18.07.2009, 16:34

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a kvak » 31.07.2009, 13:11

a ni na avstrijskih progah tudi nekaj takega vozilo še ene 15-20 let nazaj?
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6495
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 31.07.2009, 13:27

kvak napisal/-a:a ni na avstrijskih progah tudi nekaj takega vozilo še ene 15-20 let nazaj?

Tale zagotovo ne, verjetno imaš v mislih ÖBB 1020.
Goran
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3582
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 31.07.2009, 14:15

V Zagrebškem muzeju stoji 201-ka, link do slike lepim zato, ker je slika prevelika za objavo tukaj. Ta pa ima povsem črno podvozje. Kje je prava barvna varianta :?: morda nekje vmes.
Tine
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1409
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a 363 » 31.07.2009, 14:34

Tukaj je slika 201 z staro barvo s katero je prišla na Hrvaško.
Slika

Slika pa je iz razprave o barvanju te lokomotive v želežniškem muzeju v Zagrebu.
http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=1639&postdays=0&postorder=asc&start=0

Tukaj sta še dve stari sliki te lokomotive v Zagrebu:
http://www.railfaneurope.net/ric/pictures_361.htm


Še ena barvna slika 361-tice iz leta 1977 ampak se barva podvozja zaradi umazanije bolj slabo razloči.
http://www.flickr.com/photos/spoorvliet/3156885636/sizes/l/in/set-72157611847546876/

Lp

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov