IN???Dolfe napisal/-a:Planet 1830 napisal/-a:
Saj ni res, pa je...
Breda si je zaželela malo vožnje po progi. V tisto smer, kjer je včasih vozila. Zato jo bodo potem, ko ji bodo naoljili kolesa, zapeljali do Ilirske Bistrice, kjer bo našla novi dom in polepšana služila spominu na nekdanje dni.
Juuuhuuuu!!!!!
Cokla, potem bova pa midva na vrsti za foto-akcijo. Vsak po trikrat na 24 dni.
skrivnostna 361
Re: 361
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: skrivnostna 361
nč hudga, vsak se kdaj pa kdaj zmoticokla napisal/-a:Seopravičujem...moja napaka.Tin€ napisal/-a:Pred ŽEKŠ-em je stala "pokojna" 361-102.
Re: skrivnostna 361
Seveda se ...ampak eni to priznamo, eni pa ne....milchy napisal/-a:
nč hudga, vsak se kdaj pa kdaj zmoti
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 361
Tale želje od @Reagana 664 (z druge strani tele teme) se pa (žal?) ni uresničila. So šli vsi (Dolfe in Mehi) prej v penzijo kot pa so uspeli Bredo prepeljati v Bistrico.Regan 664 napisal/-a:Peljal jo bo pa Dolfe z mehom....
Dolfe, pa meh potem kar parkiraj zraven brede....
LP, Metod
Re: 361
Tono napisal/-a:IN???Dolfe napisal/-a:
Cokla, potem bova pa midva na vrsti za foto-akcijo. Vsak po trikrat na 24 dni.
Ni bilo šans. Prehuda konkurenca. V šestih letih se spremeni marsikaj.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: skrivnostna 361
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: skrivnostna 361
Od sedaj bo okras Ilirske Bistrice
V družbi mlajše kolegice
Lepo urejena
...kdor maže, ta vozi....
Slučajno smo se srečali z upokojenim strojevodjem, ki je na njej delal - tudi v Reki ; g. Žbogar
V družbi mlajše kolegice
Lepo urejena
...kdor maže, ta vozi....
Slučajno smo se srečali z upokojenim strojevodjem, ki je na njej delal - tudi v Reki ; g. Žbogar
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: skrivnostna 361
Katera barva je to, SMB? Bo razstavljena na posebnem tiru, ločena od železne ceste v Svet?
Re: skrivnostna 361
Imela bo zasluzeno mesto.
Evo tukaj bo stala lokomotiva :
http://tvslo.si/predvajaj/primorska-kro ... 7/00:12:33
Evo tukaj bo stala lokomotiva :
http://tvslo.si/predvajaj/primorska-kro ... 7/00:12:33
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: skrivnostna 361
Pa vi veste, da lahko Chuck Norris vozi električne lokomotive na neelektrificiranih progah? Torej?Čišo napisal/-a:Ja, na Bohinjki! ELES nam posodi en ta velik generator, pa ga bomo na enem Kgs-u vozili s saboGorchi napisal/-a:Ampak samo od zunaj. Itak bo zaklenjena (morda bi bilo bolje vrata na parih metih zavariti?) tako da notranjost je pač uboga... Škoda, ker nimamo ene vozne, bi jo lahko ponucali za muzejca vsaj v času požarne ogroženosti...
Re: skrivnostna 361
Prispevek na RTVSlo: http://tvslo.si/predvajaj/dobro-jutro-1 ... 0/00:43:30
Re: skrivnostna 361
626.238 leta 1997 na poti iz Opčin v Postojno in nazaj:
Lp
Re: skrivnostna 361
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: skrivnostna 361
Nič.Dolfe napisal/-a: In kaj fali tej sliki?
Vendar...
Če pogledamo wikipedijo...
http://sl.wikipedia.org/wiki/J%C5%BD_serija_361
"V Sloveniji sta vozili dve podseriji. Podserija 363-0xx je najstarejša, vsebovala je glasen 90 V motor - generator za pogon kompresorja, polnjenje baterije in hlajenje vlečnih motorjev, ni vsebovala električnega gretja vagonov. Nekoliko novejša podserija 361-1xx je imela motor - ventilator - dinamo za hlajenje vlečnih motorjev in polnjenje baterij za krmiljenje, kompresorja sta se prek 200ohmskih uporov napajala neposredno iz napetosti 3000V. Omogočala je tudi električno ogrevanje vagonov. Obstajala je še podserija 361-2xx, ki je vsebovala drugačno prestavno razmerje zobniškega prenosa, primernega za tovorni promet (21/76 namesto 24/73 pri prvih dveh podserijah). Sčasoma so lokomotive vlekle le še tovorne vlake, v letih 1977 in 1978 pa so jih postopoma umaknili iz prometa.
in...
V Sloveniji sta se ohranili dve lokomotivi serije 361. 361-001 (prvotna oznaka FS E626.030), ki jo je leta 1932 pod tovarniško številko 245 izdelala tovarna Officine Meccaniche Milano, je razstavljena na dvorišču Centralnih delavnic v Mostah. V bližini je dolgo propadala tudi lokomotiva 361-106 (prvotna oznaka FS E626.077, leta 1931 jo je pod tovarniško št. 125 izdelala tovarna Savigliano[2]), ki je služila kot vir delov za prej omenjeno in vmes je le malo manjkalo, da je niso razrezali. Leta 2008 je na pobudo ilirskobistriškega društva ljubiteljev železnice odšla v Železniški muzej Slovenskih železnic. Po temeljiti obnovi jo nameravajo razstaviti na ilirskobistriški železniški postaji kot tehniški spomenik."
Dolfe, menim, da je tvoj zgornji načrt lokomotive E 626 podserije od št. 100 do 448, torej od lokomotiv. od katerih se nobena v Sloveniji ni ohranila.
Načrt E 626 podserija 363-0xx je spodaj...
Lahko, da tudi nimam prav
Se ne spoznam na električne lokomotive
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: skrivnostna 361
Nekaj podatkov:
Vse pa je na strani Železničkega priručnika 1948
na tem naslovu. Stran 280.
http://www.arzenal.si/sobe/knjiznica/108
Povezava je že v temi: Katere knjige berete.
Drotar
Vse pa je na strani Železničkega priručnika 1948
na tem naslovu. Stran 280.
http://www.arzenal.si/sobe/knjiznica/108
Povezava je že v temi: Katere knjige berete.
Drotar