Gorchi napisal/-a:
Da ne mešaš FS E428 ....
In če gre verjeti napisanemu na
wikipediji, je bila zadnja FS E626.194, ki je bila umaknjena iz prometa 1999....
Nerodno sem zapisal, mislim sem "zacela izlocati iz prometa v osemdesetih letih", kar na wikiju pise je tocno.
E428 so izlocili prej s prometa, ceprav so bile mlajse od E626.
Kar se privatnikov tice pa sem napisal prav. Se dandanes ima nekdo (prej je bila Del Fungo Giera) najetih par E636, ceprav tudi te od leta 2006 nimajo vec voznega dovoljenja na progah RFI.
Vrnimo se loksi JZ361. Kar sem razumel so obstajale tri serije:
serija 0 = FS E626 1.serije, 90V motogenerator, brez ogrevanja vagonov (nekatere so imele parno enoto vgrajeno v enem od nosov). Ta je tista zrjavela na zgornjih slikah (zaluzija style odprtine na bokih).
serija 1 = FS E626 2.serije, brez 90V motogeneratorja, z elektricnim ogrevanjem vagonov (REC), oprtine na bokih v obliki uha. Ni slik
serija 2 = FS E625 1.serije, ista kot E626 samo z razlicnim koncnim razmerjem (tovorna). Ta je tista, ki se nahaja v Zagrebu.