skrivnostna 361

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: 361

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Planet 1830 napisal/-a:Breda si je zaželela malo vožnje po progi. V tisto smer, kjer je včasih vozila. Zato jo bodo potem, ko ji bodo naoljili kolesa, zapeljali do Ilirske Bistrice, kjer bo našla novi dom in polepšana služila spominu na nekdanje dni. :D :D :D
Super.
Peljal jo bo pa Dolfe z mehom.... :wink:
Dolfe, pa meh potem kar parkiraj zraven brede.... :oops:
Staro in še starejše.press :D
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

Drugače pa sta prinas vozili dve podseriji 361-0 in 361-1. Razlika je bila v vpetju podstavnih vozičkov, motor-generatorju, in krmiljenju kompresorja.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 361

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Planet 1830 napisal/-a:
Tin€ napisal/-a:A ni bila celo predvidena v preteklosti, da se jo uredi v vozno stanje za potrebe muzejskih voženj :?: :?:
Saj ni res, pa je...

Breda si je zaželela malo vožnje po progi. V tisto smer, kjer je včasih vozila. Zato jo bodo potem, ko ji bodo naoljili kolesa, zapeljali do Ilirske Bistrice, kjer bo našla novi dom in polepšana služila spominu na nekdanje dni. :D :D :D
Iz Tvojih ust v Božja ušesa! Samo srčno si želim, da bo to res!

Drugače je pa tale Breda tako izropana, da jo je bolj ali manj le lupina. Nazadnje ko sem bil blizu njej, sem se hotel povzpeti notri pa mi je prijatelj toplo odsvetoval to dejanje brez ustrezne opreme (rokavice, čelada pa še kaj). :roll:
Goran
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Katero pa nameravajo preseliti, 361-001 ali drugo podserije 1xx?
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Jaz sem omenjal tole lokomotivo:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Katera številka pa je pa ne me vprašat...
Goran
hlapon
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 142
Pridružen: 06.08.2008, 22:03

Odgovor Napisal/-a hlapon »

Uf, sem mislil, da so samo parne lokomotive v tako slabem stanju :shock:
Tu ne bo zadoščala samo polepšava, potrebna bo cela operacija :roll:
Ampak le korajžno.
Mislim, da šotor za peskanje v muzeju še stoji :)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

hlapon napisal/-a: Ampak le korajžno.
Mislim, da šotor za peskanje v muzeju še stoji :)

Če se spravijo peskati tole revo, potem niti za ribiško mrežo ne bo več dobra. :?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

menda naj bi ji v kratkem odstranili azbest, kot so ga že nekaj mehom (majster je dons enga vidu u Šiški, ki je bil na poti v Moste) ..... še nekaj mehov pa čaka na odstranitev azbesta, potem pa hop..... na Poljsko, kjer jih bodo predelali za Italijo .......
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

TERMINATOR napisal/-a:Drugače pa sta prinas vozili dve podseriji 361-0 in 361-1. Razlika je bila v vpetju podstavnih vozičkov, motor-generatorju, in krmiljenju kompresorja.
Bile so tri podserije, torej tudi 200. Serija 000 je imela motorgenerator 9o V katera napetost se je rabila za motor kompresorja, polnjenje baterije in hlajenje VM. MG je bil zelo glasen, pa tudi vibracije je imel precej velike. Podserija 1oo je imela motor-ventilator-dinamo. Uporabljal se je za hlajenje VM in polnjenje baterij iz katerih se je uporabljala napetost za krmiljenje. Kompresorja pa sta bila priključena preko 200 ohm upora na napetost 3kV.
Podserija 200 je imela drugačno prestavno razmerje zobniškega prenosa. Prvi dve podserije so imele razmerje 24/73, zadnja pa 21/76. Podserija 000 je bila tudi brez električnega ogrevanja vlakov. Vpetje podstavnih vozičkov pa je bilo pri vseh enako in to Bo´Bo Bo´. 361 201 je verjetno še vedno v Zagrebu v obratu tovarne "Janko Gredelj" na Vukomercu in je namenjena za Žel. muzej v Zagrebu. Na tej lokomotivi je bila tam izvedena tudi zadnja revizija na teh vrstah lokomotiv. Prevzeta je bila 19.03. 1976 za ŽG Ljubljana.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

milchy napisal/-a:še nekaj mehov pa čaka na odstranitev azbesta, potem pa hop..... na Poljsko, kjer jih bodo predelali za Italijo .......
Ehem, ne bo držalo. Končna pot je Poljska preko ovinkov (via Slovaška); revizija ne bo ne na Poljskem, ne v Italiji.
TERMINATOR napisal/-a:361 201 je verjetno še vedno v Zagrebu v obratu tovarne "Janko Gredelj" na Vukomercu in je namenjena za Žel. muzej v Zagrebu. Na tej lokomotivi je bila tam izvedena tudi zadnja revizija na teh vrstah lokomotiv. Prevzeta je bila 19.03. 1976 za ŽG Ljubljana.
Misliš tole?
Slika

Slika

(iz foruma zeljeznice.net, foto reiche06)
Goran
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: 361

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Gorchi napisal/-a:
Signal napisal/-a:Kdaj so jih Italijani izločili iz prometa?
Moraš samo povedati, ali te zanima za FS (Trenitalia) ali za privatnike? Trenitalia jih je v začetku 90-tih, privatniki pa menda jih celo še uporabljajo ali pa so jih do nekaj let nazaj (ne več kot 5).

Aja mimogrede še to. Bredo, ki je služila za rezervne dele za razstavljeno Bredo, je bila danes premaknjena skupaj s še nekaj ostalimi lokomotivami na tire za ŽIP.
E626 so italijanske železnice izločile iz prometa že v osemdesetih letih. Ostalo jih je 15, ki so vse muzejsko zaščitene. Lokomotive ki hih še sedaj nekateri privatniki uporabljajo so E636 (kabine Meh style), Trenitalia je tudi te že izločila iz prometa.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: 361

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

zbowe napisal/-a:Lokomotive ki hih še sedaj nekateri privatniki uporabljajo so E636 (kabine Meh style), Trenitalia je tudi te že izločila iz prometa.
Da ne mešaš FS E428:
FS E428 prva serija (avtor):
Slika

FS E428 zadnja serija, "aerodinamilčna" (avtor)
Slika

In če gre verjeti napisanemu na wikipediji, je bila zadnja FS E626.194, ki je bila umaknjena iz prometa 1999.
Goran
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Gorchi napisal/-a: Katera številka pa je pa ne me vprašat...
A ni to 361-106
Tine
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

Včeraj dopoldne sem videl 361, ko so jo premikali iz CD Most. Kompozicija je bila namenjena v Šiško??
Vlekla je đura, v sredini je bila 361, na koncu pa še eden od mehov...

Če se bo kdo klatil po Šiški, naj preveri, če je tam in poslika zadevo. :wink:
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: 361

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Gorchi napisal/-a: Da ne mešaš FS E428 ....

In če gre verjeti napisanemu na wikipediji, je bila zadnja FS E626.194, ki je bila umaknjena iz prometa 1999....
Nerodno sem zapisal, mislim sem "zacela izlocati iz prometa v osemdesetih letih", kar na wikiju pise je tocno.

E428 so izlocili prej s prometa, ceprav so bile mlajse od E626.
Kar se privatnikov tice pa sem napisal prav. Se dandanes ima nekdo (prej je bila Del Fungo Giera) najetih par E636, ceprav tudi te od leta 2006 nimajo vec voznega dovoljenja na progah RFI.
Slika

Vrnimo se loksi JZ361. Kar sem razumel so obstajale tri serije:
serija 0 = FS E626 1.serije, 90V motogenerator, brez ogrevanja vagonov (nekatere so imele parno enoto vgrajeno v enem od nosov). Ta je tista zrjavela na zgornjih slikah (zaluzija style odprtine na bokih).
serija 1 = FS E626 2.serije, brez 90V motogeneratorja, z elektricnim ogrevanjem vagonov (REC), oprtine na bokih v obliki uha. Ni slik
serija 2 = FS E625 1.serije, ista kot E626 samo z razlicnim koncnim razmerjem (tovorna). Ta je tista, ki se nahaja v Zagrebu.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Odgovori