skrivnostna 361
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
skrivnostna 361
Kakšna pa je bila lokomotiva serije 361? Kdaj so jo umaknili iz prometa, kam so šle? Na tem forumu nisem našel nobene slike, podatkov. Našel sem le podatek, da je vlekla med drugim tudi Modri vlak (od 1981?? - očitno se pokojni diktator ni več vozil z njo).
Je obstajala tudi 341, če je (bil) moped označen 342? Kaj in kakšne pa so (bile) te?
Je obstajala tudi 341, če je (bil) moped označen 342? Kaj in kakšne pa so (bile) te?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Zdravo
Lokomotive serije 361 so bila Itailjanske električne lokomotive (FS 626), ki so pri nas ostale po II svetovni vojni. Če nam je všeč ali ne, prve elektrificirane železnice na področju bivše Jugoslavije je priskrbela ravno fašisična Italija v tridestih letih prejšnjega stoletja. Da bi ta lokomotiva vlekla modri vlak, je malo verjetno, ker je namenjena za 3KV iztosmerni električni sistem, ki ga imamo v Sloveniji, pa na hrvaškem do Reke (Nekoč tudi na progi Reka - Zagreb). "Ljubkovalna" imena za te lokomotive je bilo Musolini ali pa Breda.
Slike so na naslednjih linkih:
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1275596
http://www.vlaki.info/galerija/albums/u ... /ts010.jpg
http://www.vlaki.info/galerija/albums/u ... ipregi.jpg
Ena je ohranjena v okviru našega železniškega muzeja, stoji pa v Mostah (če se ne motim)
Pa tudi v galeriji je še več slik te vrste lokomotiv...
LP
Jože
Lokomotive serije 361 so bila Itailjanske električne lokomotive (FS 626), ki so pri nas ostale po II svetovni vojni. Če nam je všeč ali ne, prve elektrificirane železnice na področju bivše Jugoslavije je priskrbela ravno fašisična Italija v tridestih letih prejšnjega stoletja. Da bi ta lokomotiva vlekla modri vlak, je malo verjetno, ker je namenjena za 3KV iztosmerni električni sistem, ki ga imamo v Sloveniji, pa na hrvaškem do Reke (Nekoč tudi na progi Reka - Zagreb). "Ljubkovalna" imena za te lokomotive je bilo Musolini ali pa Breda.
Slike so na naslednjih linkih:
http://drehscheibe-online.ist-im-web.de ... sg-1275596
http://www.vlaki.info/galerija/albums/u ... /ts010.jpg
http://www.vlaki.info/galerija/albums/u ... ipregi.jpg
Ena je ohranjena v okviru našega železniškega muzeja, stoji pa v Mostah (če se ne motim)
Pa tudi v galeriji je še več slik te vrste lokomotiv...
LP
Jože
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Hvala za hiter odgovor. Sem naposled uspel na internetu najti nekaj tehničnih podatkov o serijah 341 in 361:
http://www.railfan-belgrade.org/elektro.htm
http://www.railfan-belgrade.org/elektro.htm
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
V Mostah pri centralnih delavnicah stojita dve 361ki! Ena propada skupaj s še nekaterimi električnimi lokomotivami (mopedi, mehi) znotraj delavnic in je bila že skoraj kasirana (preko celotne ene stranice ima viden obsežen rez) vendar so kasacijo k sreči preprečili, druga pa stoji pred vhodom v CD Moste in je na pogled še kar dobro ohranjena.
Kateri številki sta to, pa ne vem, bi me pa zelo zanimalo!
Kateri številki sta to, pa ne vem, bi me pa zelo zanimalo!
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
http://www.miniaturna-zeleznica.com/11.htm
je pa napisano precej dvoumno - sem razumel, da so serijo 11 zamenjale 361ke pri vleki Modrega vlaka - ampak, šele leta 1981 in te stare lokomotive?! Saj so parno vleko tako ukinili 1978, vsaj v ŽG Ljubljana.
je pa napisano precej dvoumno - sem razumel, da so serijo 11 zamenjale 361ke pri vleki Modrega vlaka - ampak, šele leta 1981 in te stare lokomotive?! Saj so parno vleko tako ukinili 1978, vsaj v ŽG Ljubljana.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Pozdrav
Navedena trditev, da je bila lokomotiva serije 11 zamenjana za serijo 361 velja za muzejske lokomotive. Tako bi naj ljubljanski železniški muzej zamenjal eno 361 za parno lokomotivo serije 11 iz zagrebškega muzeja (Nisem prepričan, da ta podatek drži. Sam sem slišal tudi verzijo, da smo našo 11-tko kupili v Beogradu). Dejstvo pa je, da ima Zagrebški muzej v svoji lasti eno lokomotivo serije 361 (Le-te so seveda vozile tudi na Reški progi).
Po mojem vedenju mori vlak ni nikoli imel električne vleke, temveč so parne lokomotive serije 11 zamenjale tri Krauss-Maffei-jeve diesel-hidravljične lokomotive (Še sedaj propadajo v Beogradu), le-te pa GM diesel-električne lokomotive (Vsaj ena še danes vozi na Srbskih Železnicah).
LP
Jože
Navedena trditev, da je bila lokomotiva serije 11 zamenjana za serijo 361 velja za muzejske lokomotive. Tako bi naj ljubljanski železniški muzej zamenjal eno 361 za parno lokomotivo serije 11 iz zagrebškega muzeja (Nisem prepričan, da ta podatek drži. Sam sem slišal tudi verzijo, da smo našo 11-tko kupili v Beogradu). Dejstvo pa je, da ima Zagrebški muzej v svoji lasti eno lokomotivo serije 361 (Le-te so seveda vozile tudi na Reški progi).
Po mojem vedenju mori vlak ni nikoli imel električne vleke, temveč so parne lokomotive serije 11 zamenjale tri Krauss-Maffei-jeve diesel-hidravljične lokomotive (Še sedaj propadajo v Beogradu), le-te pa GM diesel-električne lokomotive (Vsaj ena še danes vozi na Srbskih Železnicah).
LP
Jože
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46
Tine Jarm napisal/-a:Na moji strani je napisano, da so lokomotivo 11-023 dobili z zamenjavo. 361-ko so zamenjali za 11-ko. Nikjer pa ni omenjeno, da bi 361-ka vozila Modri vlak.
Toliko v pojasnilo.
Tine Jarm
Priporočam, da nekoliko spremeniš zadnjo poved na tej strani - pri hitrem branju ni jasno, da je bila zamenjana v muzeju, ne pa v rednem prometu.
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
361
Osvežil bom temo z nekaj vprašanji o 361-ki.
Okoli leta 1970 sem opazoval na postajališču v Trbižu prevoz tovornega vlaka proti Avstriji. Vlekle so ga tri Brede.
Zanima me, če so italijanske Brede imele možnost upravljanja lokomotivske sprege iz ene kabine. Pri naših 361-kah to menda ni bilo (več) možno.
Ali so imele Brede vgrajeno el.-dinamično zavoro?
Kdaj so jih Italijani izločili iz prometa?
Hvala.
Lep pozdrav Signal
Okoli leta 1970 sem opazoval na postajališču v Trbižu prevoz tovornega vlaka proti Avstriji. Vlekle so ga tri Brede.
Zanima me, če so italijanske Brede imele možnost upravljanja lokomotivske sprege iz ene kabine. Pri naših 361-kah to menda ni bilo (več) možno.
Ali so imele Brede vgrajeno el.-dinamično zavoro?
Kdaj so jih Italijani izločili iz prometa?
Hvala.
Lep pozdrav Signal
Re: 361
Moraš samo povedati, ali te zanima za FS (Trenitalia) ali za privatnike? Trenitalia jih je v začetku 90-tih, privatniki pa menda jih celo še uporabljajo ali pa so jih do nekaj let nazaj (ne več kot 5).Signal napisal/-a:Kdaj so jih Italijani izločili iz prometa?
Aja mimogrede še to. Bredo, ki je služila za rezervne dele za razstavljeno Bredo, je bila danes premaknjena skupaj s še nekaj ostalimi lokomotivami na tire za ŽIP.
Goran
Re: 361
A ni bila celo predvidena v preteklosti, da se jo uredi v vozno stanje za potrebe muzejskih voženjGorchi napisal/-a: Aja mimogrede še to. Bredo, ki je služila za rezervne dele za razstavljeno Bredo, je bila danes premaknjena skupaj s še nekaj ostalimi lokomotivami na tire za ŽIP.
Tine
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: 361
Saj ni res, pa je...Tin€ napisal/-a:A ni bila celo predvidena v preteklosti, da se jo uredi v vozno stanje za potrebe muzejskih voženjGorchi napisal/-a: Aja mimogrede še to. Bredo, ki je služila za rezervne dele za razstavljeno Bredo, je bila danes premaknjena skupaj s še nekaj ostalimi lokomotivami na tire za ŽIP.
Breda si je zaželela malo vožnje po progi. V tisto smer, kjer je včasih vozila. Zato jo bodo potem, ko ji bodo naoljili kolesa, zapeljali do Ilirske Bistrice, kjer bo našla novi dom in polepšana služila spominu na nekdanje dni.
Re: 361
Planet 1830 napisal/-a:
Saj ni res, pa je...
Breda si je zaželela malo vožnje po progi. V tisto smer, kjer je včasih vozila. Zato jo bodo potem, ko ji bodo naoljili kolesa, zapeljali do Ilirske Bistrice, kjer bo našla novi dom in polepšana služila spominu na nekdanje dni.
Juuuhuuuu!!!!!
Cokla, potem bova pa midva na vrsti za foto-akcijo. Vsak po trikrat na 24 dni.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!