skrivnostna 361

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 26.10.2013, 8:51

Puhalnik napisal/-a:Tukaj velja logika 'obaveštajaca'. Kaj pa če zmanjka štroma? Še če je vlekla modri vlak serija 761 sta šli ponavadi vedno po dve mašini. Zato so po opustitvi pare vedno vlekli diesli, tudi zato, da je bilo vedno mogoče spremeniti plan in se zapeljati kamorkoli (iz varnostnih razlogov).
Hvala za odgovor @Puhalnik. Zdaj ko tole berem se sliši logično.
Obstajala bi teoretična možnost, da bi jo "zaradi lepšega" obesili pred D66 oz. 761 - pač kot ponos napredka - elektrifikacije!


.
miloš napisal/-a:Po mojem ni bila pobarvana v plavo zaradi modrega vlaka,ampak preprosto zato,ker pri Hrvatih vse vleče na plavo barvo-vsi dizli,nekaj elokov v sivo plavi shemi,poslovni vlaki še prej....Dinamo plavo bela,Hajduk belo plava...
LP Miloš
@Miloš, se da so jo/ga prebarvali v plavo bolj iz "domoljubno/političnih" razlogov!
Pa proti "plavom moru" je vozil/a.
Saj tudi samo ime "Marjan" nekako spominja na morje, dopust.
Mislim da je ime Marjan najbolj razširjeno ob obali!?!


Ampak dizle in ostalo so v modro prebarvali šele po osamosvojitvi - al' se motim?


In kako je bilo s predpisi o barvanju takrat? Je lahko vsak določal sam v kakšno barvo bo oblekel vozni park? Za tiste čase bi pričakoval "centralistične" (Beograjske) odločitve?!?


Res škoda, ker ni fotografij tega unikata!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6491
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 26.10.2013, 21:14

Tole sem pred časom snel z neta...
Slika
Goran
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 26.10.2013, 21:29

Hvala @gorchi.
To sliko sem že nekje videl. Mislim da jo je @thomcro nekje preslikal in objavil.

Ampak nimam občutka, da bi to bil že "Marjan" v modri barvi!?!

Tudi spodnji rob je temnejši od zgornjega dela!
Model "Marjana" je zgoraj temno moder, spodnji rob pa svetlo moder!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 26.10.2013, 21:33

Ampak če je ta podatek točen:
Končno so se tudi za to poškodovano lokomotivo odločili, da jo generalno popravijo in modificirajo. Izdelali so
nov lokomotivski koš z modificiranimi vrati in okni
ter vgradili pomožne elektromotorje moči 10 kW, napajane direktno s 3.000 V (prej 90 V).
Pobarvali so jo z modro barvo
in takrat je dobila nadimek
"Marjan".

Dobila pa je tudi novo serijsko oznako in številko: E 61-015


potem bi to morala biti fotografija modro obarvanega Marjana!

Če bi lahko dobili malo boljšo preslikavo originala, bi morda lahko videli kakšne so bile modifikacije vrat in oken!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 211
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a nik » 29.10.2013, 20:50

'Marjan' E61-015 je boju i ime dobio po uzoru na 'Marijanu' E41-001...

E41-001
Slika
http://www.stacion.hr/vs/e341/341.htm

341-001
Slika
http://www.trains-en-voyage.com/forum/a ... 955-a.html
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 01.11.2013, 7:41



Hvala @nik za info in slike.

Pomeni, da sta bili modri barvi isti oz.podobni kot na "Marjani"?

Je pa zanimivo kako temno deluje svetlo modra barva na č/b fotografijah!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6491
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 01.11.2013, 19:36

Če je mikrometakit izdal model lokomotive po pravih barvah, potem so barve JŽ 361-015 in JŽ 341-001 nekaj čisto drugega... Sploh pa ima slednja vsaj dva odtenka barve plus nekaj kot zlato črto in ju jaz ne bi lih primerjal...
Goran
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3088
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a _Borsig_ » 02.11.2013, 13:34

Gorchi napisal/-a:Če je mikrometakit izdal model lokomotive po pravih barvah, potem so barve JŽ 361-015 in JŽ 341-001 nekaj čisto drugega... Sploh pa ima slednja vsaj dva odtenka barve plus nekaj kot zlato črto in ju jaz ne bi lih primerjal...

So se že pojavile teorije, da je Mikro Metalkit vzel za barvno osnovo model Marjana, kateri je bil pobarvan "bolj približno"!

Sicer pa smo že diskutirali okoli barv na lokomotivah. Že po par dnevih naredijo vremenski vplivi svoje! Pol pa še umazanija, ...
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8954
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 01.09.2014, 21:16

O:54180

Malo testiram... :wink:

...da ne bo Tono čisto pozabil cirilice :wink: :lol:


Slika



pozdrav
Darko
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 200
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a jž 363 » 07.11.2014, 0:15

Rad bi nekaj izvedel; na starih fotografijah serije 361 se lahko opazi da so posamezne lokomotive imele čelne luči dvignjene nekoliko višje na "nos" lokomotive (kot npr. takratne E61-005, 008 in 012). Zanima me če so takšno pozicijo luči lokomotive obdržale do konca obratovanja - ali pa so jih v medčasu spustili na originalno pozicijo?
nik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 211
Pridružen: 15.04.2013, 22:50

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a nik » 07.11.2014, 1:20

jž 363 napisal/-a:Rad bi nekaj izvedel; na starih fotografijah serije 361 se lahko opazi da so posamezne lokomotive imele čelne luči dvignjene nekoliko višje na "nos" lokomotive (kot npr. takratne E61-005, 008 in 012). Zanima me če so takšno pozicijo luči lokomotive obdržale do konca obratovanja - ali pa so jih v medčasu spustili na originalno pozicijo?

Izgleda da su ostale takve do kraja, ili barem ova sa slike.
"Dvije zajedno", pruga Ljubljana -Koper u blizini Pivke, 12.mjesec 1974. Zorki 4, Ilford HP4, 125/4
Slika
http://www.malezeljeznice.net/forum/index.php?threads/moje-fotografije-iz-70-ih-godina.6249/
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 200
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a jž 363 » 07.11.2014, 2:10

Hvala za link Nik! Ne znam kako sam prevideo sve ove fotografije, super! :thumbupl
Luka 84
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 39
Pridružen: 26.05.2014, 19:31

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a Luka 84 » 30.11.2014, 16:27

november 2014

Slika

Slika
jž 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 200
Pridružen: 17.01.2014, 21:13

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a jž 363 » 27.02.2015, 1:35

Upam da ne bo jeze zaradi dviga teme po dolgem času, ampak nekaj me zanima. Ko sem pred leti ogledal Bredo izpred CD, sem zasledil tudi napis po katerem naj bi serija 361 "vozila po vseh elektrificiranih progah Slovenije". Zanima me če je tista informacija resnična - so Brede zares včasih vozile vzhodno ali severno od Ljubljane? Se je morda kdaj po naključju kakšna tudi spustila na (koprsko) obalo po l. 1975?
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3380
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: skrivnostna 361

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 27.02.2015, 7:12

jž 363 napisal/-a:Upam da ne bo jeze zaradi dviga teme po dolgem času, ampak nekaj me zanima. Ko sem pred leti ogledal Bredo izpred CD, sem zasledil tudi napis po katerem naj bi serija 361 "vozila po vseh elektrificiranih progah Slovenije". Zanima me če je tista informacija resnična - so Brede zares včasih vozile vzhodno ali severno od Ljubljane? Se je morda kdaj po naključju kakšna tudi spustila na (koprsko) obalo po l. 1975?


361 so bile s koncem 70-letih spakirane v penzijo. Ko so prišle Brižite (že od prej smo imeli mehe in mopede) so se krokodili umaknili iz operativne rabe, zadnja medna v letu 83. Mislim, da jih je po JŽ vozilo 19, od tega nekaj tudi na Hrvaškem. Bile pa so letnik 31-32, se pravi, da so ob upokojitvi nekatere dočakale celo abrahama.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov