Serija 362 - meh
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Sicer nimam pojma, vendar če je še kaj manevrskega prostora, potem bodo najbrž podaljšali kilometre. V nasprotnem primeru pa je zagotovo (hvalabogu) konec.Mirče napisal/-a:Dolfe v nočni sem gledal da je 362-038 za SR(srednjo revizijo)da ne bo kdo narobe razumel.Glede,da se revizij na njih ne dela več je mogoče končala karijero?
Glih če bi Hulky morebit še hotel ......... press
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Dolfe napisal/-a:Sicer nimam pojma, vendar če je še kaj manevrskega prostora, potem bodo najbrž podaljšali kilometre. V nasprotnem primeru pa je zagotovo (hvalabogu) konec.Mirče napisal/-a:Dolfe v nočni sem gledal da je 362-038 za SR(srednjo revizijo)da ne bo kdo narobe razumel.Glede,da se revizij na njih ne dela več je mogoče končala karijero?
Glih če bi Hulky morebit še hotel ......... press
lp
Dolfe
Škoda, da se Pershingi umikajo iz prometa. To ime so imele v osemdesetih letih po ameriških dvostopenjskih raketah MGM-31A ni B, potem pa pride mašinmajster iz Postojne v Ljubljano in prinese novo ime meh. Vendar ta lokomotiva je bila ena boljših glede voznih lastnosti. Imela je veliko ekonomičnih položajev vleke, tako da se je lahko izbralo ustrezni položaj vožnje. Nasprotno je Brižita bila prava mora za to stvar. Prav vesel sem bil, če sem dobil na Pohorcu meh za Koper.
Florjan, vse okrog Meha drži. Vendar so se te beštije zelooo postarale, od kar si jim obrnil hrbet.
Sedanje stanje je táko, da se le še umetno držijo pri življenju. Dobesedno so v "šok-cimrih na šlauhih".
Kompletna elektro inštalacija je dotrajana, el. relejne naprave so razklimane in s slabotnimi kontakti, kateri ne zdržijo niti vibracij same lokomotive. Vsaka vožnja je pravi podvig in obup. Najbolj zadrti ateisti znajo zmolit "očenaš" v sedmih sekundah. Nikoli ne veš, za katerim ovinkom se bo beštija spuntala, naslednji hip pa pohlevno in nedolžno vlekla dalje.
Še zanimivost. Normalno si strojevodje pri predaji lokomotive damo raport: "Vse štima - vse dela OK."
Pri Mehu je izmenjava malce drugačna: "Je ..... pa sej boš vidu!"
lp
Dolfe
Sedanje stanje je táko, da se le še umetno držijo pri življenju. Dobesedno so v "šok-cimrih na šlauhih".
Kompletna elektro inštalacija je dotrajana, el. relejne naprave so razklimane in s slabotnimi kontakti, kateri ne zdržijo niti vibracij same lokomotive. Vsaka vožnja je pravi podvig in obup. Najbolj zadrti ateisti znajo zmolit "očenaš" v sedmih sekundah. Nikoli ne veš, za katerim ovinkom se bo beštija spuntala, naslednji hip pa pohlevno in nedolžno vlekla dalje.
Še zanimivost. Normalno si strojevodje pri predaji lokomotive damo raport: "Vse štima - vse dela OK."
Pri Mehu je izmenjava malce drugačna: "Je ..... pa sej boš vidu!"
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Zakaj pa si pol spizdu na Jesenice Helge gonit?TERMINATOR napisal/-a: Fantje, Meh je kot črni arabski žrebec. Zahteva, da ga ti voziš in ne on tebe...Pol pa leti kot raketa
MMG, da se razumemo. Nič nimam proti Mehu če ga vozi kdo drug in pa seveda, da ni na vlaku s katerim grem v/iz službe. press
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!