Stran 1 od 3
Objavljeno: 17.10.2008, 13:04
Napisal/-a Signal
Zanimivo je, da ima namesto brisalcev ladijsko okno.
MMG, ima dva komandna pulta?
Lp Signal
Objavljeno: 17.10.2008, 14:32
Napisal/-a Jembah
Ne ima samo enega
Objavljeno: 17.10.2008, 14:39
Napisal/-a Dolfe
To je toliko star odmetalnik, da je prav čudno, da ni na paro.
Objavljeno: 17.10.2008, 14:46
Napisal/-a cokla
Dolfe napisal/-a:To je toliko star odmetalnik, da je prav čudno, da ni na paro.
In ko bo (če bo ) treba bo pa itq spet
Objavljeno: 17.10.2008, 15:00
Napisal/-a Florjan
Jembah napisal/-a:Ne ima samo enega
Ima dva. Prvi je za strojevodjo torej za vožnjo, drugi pa za rokovalca odmetalne enote. V primeru okvare vleke pa še tretjega, ko ga potiska kakšna Đurica.
Objavljeno: 17.10.2008, 15:06
Napisal/-a Dolfe
Florjan, koliko je v preteklosti bil uporbljan ta odmetalnik. Zdi se mi, da je bila zadnja zima kjer je prišel do izraza, leta gospodovega 1987. Po tistem, sta ta in nova Rollba, bila več ali manj le kot preventiva in grožnja zimi.
lp
Objavljeno: 17.10.2008, 16:24
Napisal/-a Regan 664
V "Planu borbe proti zimi"
so predvidene tudi obe rolbe...
Objavljeno: 17.10.2008, 16:29
Napisal/-a Dolfe
Regan 664 napisal/-a:V "Planu borbe proti zimi"
so predvidene tudi obe rolbe...
Normalno.
Nova rolba je stacionirana v Ljubljani. Omenjeni odmetalnik pa je zadnja leta domoval na Jesenicah. Če bo tudi letos tako, mi pa mi ni znano.
Objavljeno: 17.10.2008, 16:43
Napisal/-a Tin€
Kako je z zeleno rolbo, ali že ima svoj pogon
Objavljeno: 17.10.2008, 16:45
Napisal/-a Dolfe
Ta je bil včasih zelen.
Objavljeno: 17.10.2008, 19:22
Napisal/-a 541
Cokla na tej sliki imaš kar dva, kjer kot kaže revizija ni najbolj uspela. Druga garnitura Pendolinota se je guncala ravno tri dni rednega prometa, od srede naprej pa se spet vleče kot megla.
MMG, kolegi pravijo, da vozi Modri dirkač brez nagibne od Mosta do Rimskih minuto dlje kot tovorni.
Objavljeno: 17.10.2008, 21:38
Napisal/-a Signal
V YU časih se je splazilo nekje na Koroško progo.
Nobenega odmetalnika ni bilo treba, le Regana z motorjem naprej so pripregli Fiatu in šlo je kot po maslu.
Dan prej je zapadlo obilo snega in vlak je bil takrat najbolj zanesljivo prevozno sredstvo na Koroško, pa še kam.
Lp Signal
Objavljeno: 18.10.2008, 3:04
Napisal/-a cokla
541 napisal/-a:
MMG, kolegi pravijo, da vozi Modri dirkač brez nagibne od Mosta do Rimskih minuto dlje kot tovorni.
Seveda , saj ima isto hitrost. Pa na "šefico" vlaka je treba paziti ,ker ima visoke petke.
Od tu pa dodatna minuta.
Objavljeno: 18.10.2008, 10:12
Napisal/-a 541
cokla napisal/-a:541 napisal/-a:
MMG, kolegi pravijo, da vozi Modri dirkač brez nagibne od Mosta do Rimskih minuto dlje kot tovorni.
Seveda , saj ima isto hitrost. Pa na "šefico" vlaka je treba paziti ,ker ima visoke petke.
Od tu pa dodatna minuta.
Tam imajo na določenem odseku "lahki vlaki" celo nižjo hitrost kot tovorni. Tako da je povsem logično, bi pa lahko rekel, da skoraj tragično.