Debata okoli voznega parka
cokla
Strojevodja I
Prispevkov: 11516 Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save
Signal
Strojevodja I
Prispevkov: 1826 Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg
Odgovor
Napisal/-a Signal » 17.10.2008, 13:04
Zanimivo je, da ima namesto brisalcev ladijsko okno.
MMG, ima dva komandna pulta?
Lp Signal
Jembah
Strojevodja I
Prispevkov: 1859 Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor
Odgovor
Napisal/-a Jembah » 17.10.2008, 14:32
Ne ima samo enega
Dolfe
Kontrolni
Prispevkov: 12687 Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti
Odgovor
Napisal/-a Dolfe » 17.10.2008, 14:39
To je toliko star odmetalnik, da je prav čudno, da ni na paro.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Prispevkov: 11516 Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save
Odgovor
Napisal/-a cokla » 17.10.2008, 14:46
Dolfe napisal/-a: To je toliko star odmetalnik, da je prav čudno, da ni na paro.
In ko bo (če bo ) treba bo pa itq spet
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Florjan
Strojevodja I
Prispevkov: 659 Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji
Odgovor
Napisal/-a Florjan » 17.10.2008, 15:00
Jembah napisal/-a: Ne ima samo enega
Ima dva. Prvi je za strojevodjo torej za vožnjo, drugi pa za rokovalca odmetalne enote. V primeru okvare vleke pa še tretjega, ko ga potiska kakšna Đurica.
Dolfe
Kontrolni
Prispevkov: 12687 Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti
Odgovor
Napisal/-a Dolfe » 17.10.2008, 15:06
Florjan, koliko je v preteklosti bil uporbljan ta odmetalnik. Zdi se mi, da je bila zadnja zima kjer je prišel do izraza, leta gospodovega 1987. Po tistem, sta ta in nova Rollba, bila več ali manj le kot preventiva in grožnja zimi.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Regan 664
Strojevodja I
Prispevkov: 3625 Pridružen: 24.01.2006, 16:23
Odgovor
Napisal/-a Regan 664 » 17.10.2008, 16:24
V "Planu borbe proti zimi"
so predvidene tudi obe rolbe...
Dolfe
Kontrolni
Prispevkov: 12687 Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti
Odgovor
Napisal/-a Dolfe » 17.10.2008, 16:29
Regan 664 napisal/-a: V "Planu borbe proti zimi"
so predvidene tudi obe rolbe...
Normalno.
Nova rolba je stacionirana v Ljubljani. Omenjeni odmetalnik pa je zadnja leta domoval na Jesenicah. Če bo tudi letos tako, mi pa mi ni znano.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Tin€
Strojevodja I
Prispevkov: 3868 Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:
Odgovor
Napisal/-a Tin€ » 17.10.2008, 16:43
Kako je z zeleno rolbo, ali že ima svoj pogon
Tine
Dolfe
Kontrolni
Prispevkov: 12687 Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti
Odgovor
Napisal/-a Dolfe » 17.10.2008, 16:45
Ta je bil včasih zelen.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Prispevkov: 3417 Pridružen: 16.11.2005, 22:01
Odgovor
Napisal/-a 541 » 17.10.2008, 19:22
Cokla na tej sliki imaš kar dva, kjer kot kaže revizija ni najbolj uspela. Druga garnitura Pendolinota se je guncala ravno tri dni rednega prometa, od srede naprej pa se spet vleče kot megla.
MMG, kolegi pravijo, da vozi Modri dirkač brez nagibne od Mosta do Rimskih minuto dlje kot tovorni.
Signal
Strojevodja I
Prispevkov: 1826 Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg
Odgovor
Napisal/-a Signal » 17.10.2008, 21:38
V YU časih se je splazilo nekje na Koroško progo.
Nobenega odmetalnika ni bilo treba, le Regana z motorjem naprej so pripregli Fiatu in šlo je kot po maslu.
Dan prej je zapadlo obilo snega in vlak je bil takrat najbolj zanesljivo prevozno sredstvo na Koroško, pa še kam.
Lp Signal
cokla
Strojevodja I
Prispevkov: 11516 Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save
Odgovor
Napisal/-a cokla » 18.10.2008, 3:04
541 napisal/-a:
MMG, kolegi pravijo, da vozi Modri dirkač brez nagibne od Mosta do Rimskih minuto dlje kot tovorni.
Seveda , saj ima isto hitrost. Pa na "šefico" vlaka je treba paziti ,ker ima visoke petke.
Od tu pa dodatna minuta.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
541
Strojevodja I
Prispevkov: 3417 Pridružen: 16.11.2005, 22:01
Odgovor
Napisal/-a 541 » 18.10.2008, 10:12
cokla napisal/-a: 541 napisal/-a:
MMG, kolegi pravijo, da vozi Modri dirkač brez nagibne od Mosta do Rimskih minuto dlje kot tovorni.
Seveda , saj ima isto hitrost. Pa na "šefico" vlaka je treba paziti ,ker ima visoke petke.
Od tu pa dodatna minuta.
Tam imajo na določenem odseku "lahki vlaki" celo nižjo hitrost kot tovorni. Tako da je povsem logično, bi pa lahko rekel, da skoraj tragično.