Problem na 363
- Klemen
- Strojevodja I
- Prispevkov: 309
- Pridružen: 24.05.2008, 7:41
- Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru
Problem na 363
Zadno nočno sem mel en problem na 363! Pri pregledu lok. je blo vse vredu pri zavornjakih, nakar sem med vožnjo vlaka dobil klic, da mi nekaj smrdi, ko sem se peljal mimo Zidanega Mosta. Postanek sem naredil v Celju in glej ga zlomka, 7 kolo na lok. mi je zaviralo, zavornjak pa zlepljen na kolo! Ostala kolesa in zavornjaki so bli OK!Ročna je bla odtegnjena, lok odvrta.... G. Jurman mi je tudi zatrdil, da se to na 363 vedno bolj pogosto dogaja.....
Je imel že kdo takšen problem z 363?
P.S. pa še vežbanca sem imel
Je imel že kdo takšen problem z 363?
P.S. pa še vežbanca sem imel
LP, Klemen
Odlična demonstracija vežbancu.
Hja, vzel si ključ 32 in malce privil vijak na 7. zavornem bloku P-60. Ni panike. Ko se ti bodo zgodile vse možne napake, motnje in okvare, boš itak zrel za penzijo.
Gre za precej redko motnjo, ki se ti v karieri najbrž ne bo nikoli več ponovila.
Malce prestavil.
M. Dolfe
Hja, vzel si ključ 32 in malce privil vijak na 7. zavornem bloku P-60. Ni panike. Ko se ti bodo zgodile vse možne napake, motnje in okvare, boš itak zrel za penzijo.
Gre za precej redko motnjo, ki se ti v karieri najbrž ne bo nikoli več ponovila.
Malce prestavil.
M. Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Glede na starost zav.blokov P-60 je to še redka napaka. Glede na njihovo vzdrževanje pa se to praktično sploh ne dogaja.
Vežbanec pa je dejansko imel srečo , da je to doživel. Si pa vsaj zaslužil dodatek.
Vežbanec pa je dejansko imel srečo , da je to doživel. Si pa vsaj zaslužil dodatek.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Problem na 363
7 kolo pa je katero? Sej vem, da ima 363 6 osi, torej 6 koles na levi in 6 na desni strani, skupaj 12 ampak vseeno? Kako se šteje kolesa, od leve proti desni od kabine 1 proti 2?Klemen napisal/-a: 7 kolo na lok. mi je zaviralo
Goran
Ja. Od kabine "1" cik-cak. Na eni strani parne, na drugi strani neparne cifre. Je pa vsako kolo označeno s številko na fremu lokomotive, tako da si s tem ne delamo problemov. Odčitaš in zapišeš številko in vsi vedo kje je to.
MMG, pod to indentifikacijo spada vse v zvezi z dotičnim kolesom. Od monobloka, ležaja, do mazalne šobe.
MMG, pod to indentifikacijo spada vse v zvezi z dotičnim kolesom. Od monobloka, ležaja, do mazalne šobe.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
V tem primeru ne gre za kakšno okvaro P-60 ampak za preveč nastavljeno zavoro!! Če zavornjak preveč približaš kolesu se zadevščna enostavno pregreje in ne popusti. Vsled tega prihaja do raznih klinov in celo hujših poškodb tekalne površine!!!! Vsekakor je potreben čimprejšnji postanek in odprava izednosti
LP
LP
Pred leti, še v YU, sem na Reki opazil "vžig" zavornjakov na Gomulki 320, ki je pripeljala iz smeri ZG. Smrdelo je, še bolj se je kadilo in potem je s 731-ko niso več mogli premakniti. Verjetno je šlo takrat za podobno "zlepljenje" zavornjakov, le da se jih je takrat več "zlepilo".
MMG, bi lahko prišlo do požara na EMG?
Lep pozdrav Signal
MMG, bi lahko prišlo do požara na EMG?
Lep pozdrav Signal
Na Gomulki je zelo rad zatajil SAB regulator. MMG, ne vem če sem prav napisal, vendar vem da se mu v pogovornem žargonu tako reče.Signal napisal/-a:Pred leti, še v YU, sem na Reki opazil "vžig" zavornjakov na Gomulki 320, ki je pripeljala iz smeri ZG. Smrdelo je, še bolj se je kadilo in potem je s 731-ko niso več mogli premakniti. Verjetno je šlo takrat za podobno "zlepljenje" zavornjakov, le da se jih je takrat več "zlepilo".
MMG, bi lahko prišlo do požara na EMG?
Lep pozdrav Signal
Sicer pri ognju nikoli ne veš. Ampak dokler vročina in plamen ne vdreta v notranjost, kjer so lahko gorljivi elementi, mislim da za požar ni nevarnosti.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Klemen
- Strojevodja I
- Prispevkov: 309
- Pridružen: 24.05.2008, 7:41
- Kraj: Bližje Murski Soboti kot Mariboru
Točno tokamerad napisal/-a:V tem primeru ne gre za kakšno okvaro P-60 ampak za preveč nastavljeno zavoro!! Če zavornjak preveč približaš kolesu se zadevščna enostavno pregreje in ne popusti. Vsled tega prihaja do raznih klinov in celo hujših poškodb tekalne površine!!!! Vsekakor je potreben čimprejšnji postanek in odprava izednosti
LP
LP, Klemen