šinobus ponovno v Metliki!!
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
šinobus ponovno v Metliki!!
Na Hrvaškem forumu so objavili zanimivo novico; zaradi poškodbe mostu čez reko Kolpo (ne na mejnem mostu, temveč drugem, bližje Karlovcu) med Kamanjami in Bubnjarci oz. Metliko ponovno vozijo dobri stari HŽ 7221, nekdanji JŽ 812, šinobusi!!!
http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=1890
http://www.zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=1890
Decembra 2005 so še vozili na relaciji Karlovac - Metlika, potem niso bili dolgo izločeni iz uporabe.
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=98
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=83
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=66
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=74
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=98
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=83
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=66
http://www.vlaki.com/Slovenia/vgallery. ... ctureID=74
Šinobusi so vozili tudi na naših progah, predvsem na relaciji od Lj do Vrhnike (ko je še obratovala), tudi na dolenjskih progah (Trebnje - Sevnica).
Za novoodprto progo Stranje - Kumrovec so namesto parnih lokomotiv vozili šinobusi, ker je bilo nevarno, da bi se zaradi isker vžgale hiše, ki so bile pokrite s slamnato streho in teh je bilo na Kozjanskem veliko.
A kdo ve, do kdaj so šinobusi vozili?
Za novoodprto progo Stranje - Kumrovec so namesto parnih lokomotiv vozili šinobusi, ker je bilo nevarno, da bi se zaradi isker vžgale hiše, ki so bile pokrite s slamnato streho in teh je bilo na Kozjanskem veliko.
A kdo ve, do kdaj so šinobusi vozili?
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Uradno so HŽ šinobuse umaknili iz prometa ob zadnji menjavi voznega reda decembra 2005. Takrat so vozili le še na ozaljski progi med Karlovcem in Metliko. Očitno so kljub vsemu dve garnituri ohranili v voznem stanju in ti dve zdaj ponovno veselo vozita med Metliko in Kamanjami
V okviru ŽG Ljubljana pa so šinobusi vozili do leta 1991, in sicer nazadnje na progi Divača - Pula!
V okviru ŽG Ljubljana pa so šinobusi vozili do leta 1991, in sicer nazadnje na progi Divača - Pula!
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
nekaj slik šinobusov v Vojvodini najdete na http://www.vlaki.net - http://www.vlaki.net/prava-scg1.html
M.
M.
Ja izgleda imajo hrvatje res bolj custven odnos do srebrne strijele , konzerve, kantice, schinje, Schina in se par je izrazov za sinobus. Pri nas je ocitno minilo ze prevec casa – tudi sam se jih samo bezno spomnim z Dolenjske, po istrski progi naj bi pa vozili vse do 1991 (lokalni ob cca. 14.20 iz Uljanika za Lupoglav enkrat takrat).
Je bil pravzaprav korak v pravo smer za primestni promet (bojda vozil tudi na vrhniski progi do njene ukinitve) – sedaj pa o različnih »light-rail« resitvah samo na veliko filozofiramo , naredimo pa nic (videl v Montpellieru v juzni Franciji, kaj se da – izgledalo naudusujoce! ).
Je pa ocitno sinobus med najbolj priljubljenimi med društvi railfanov, ki jih nasa zakonodaja uspesno onemogoca - Vpisi »schienenbus« v iskalnik in odpre se jih malo morje »historishes eisenbahns«. Za muster par linkov:
http://www.historische-eisenbahn-gelsenkirchen.de/
http://www.fsbmenden.de/
http://www.km6.de/bdw/schienenbus.html
A kdo ve ali so bili nasi vsi iz Smed. Palanke ali je bilo tudi kaj originalnih nemskih ? LP AA
Je bil pravzaprav korak v pravo smer za primestni promet (bojda vozil tudi na vrhniski progi do njene ukinitve) – sedaj pa o različnih »light-rail« resitvah samo na veliko filozofiramo , naredimo pa nic (videl v Montpellieru v juzni Franciji, kaj se da – izgledalo naudusujoce! ).
Je pa ocitno sinobus med najbolj priljubljenimi med društvi railfanov, ki jih nasa zakonodaja uspesno onemogoca - Vpisi »schienenbus« v iskalnik in odpre se jih malo morje »historishes eisenbahns«. Za muster par linkov:
http://www.historische-eisenbahn-gelsenkirchen.de/
http://www.fsbmenden.de/
http://www.km6.de/bdw/schienenbus.html
A kdo ve ali so bili nasi vsi iz Smed. Palanke ali je bilo tudi kaj originalnih nemskih ? LP AA
Sam se le bežno spomnim šinobusov iz istrske proge. Nekajkrat sem se še kot otrok peljal z zelenim vlakom arena v Pulo in nazaj, takrat se spominjam, da sem jih videval skozi okno. Ima mogoče kdo podatek kdaj so šinobusi prišli na istrsko progo, je bilo to sočasno kot na drugih odsekih, ali so jih na istrsko progo premestili kasneje?AA napisal/-a:Ja izgleda imajo hrvatje res bolj custven odnos do srebrne strijele , konzerve, kantice, schinje, Schina in se par je izrazov za sinobus. Pri nas je ocitno minilo ze prevec casa – tudi sam se jih samo bezno spomnim z Dolenjske, po istrski progi naj bi pa vozili vse do 1991 (lokalni ob cca. 14.20 iz Uljanika za Lupoglav enkrat takrat).
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
V neki Novi progi iz leta 1991 je članek o dizelmotornih vlakih Slovenskih železnic, kjer med drugim piše sledeče:AA napisal/-a:A kdo ve ali so bili nasi vsi iz Smed. Palanke ali je bilo tudi kaj originalnih nemskih ? LP AA
Če gre verjeti temu zapisu, med našimi šinobusi ni bilo originalnih nemških ...V letu 1954 je bilo nabavljenih 6 tirnih avtobusov vrste 812/818-000, popularno imenovanih "šinobus". Izdelani so bili v Smederevski Palanki. Na žalost sprevodnikov in veliko veselje mladine ni bilo prehoda med posameznimi vagoni.
Sdaj bi bil pa že čas, da garniture, povsod odstranijo iz prometa. Tudi v Sloveniji imamo eno uporabno garnituro, za potrebe železničarjev. Lahko bi kupili novejše vlake, take npr. , ki vozijo do radgone v Avstriji. Samo ni denarja. Spodaj je pa tudi stran s sliko našega vozila
http://www.miniaturna-zeleznica.com/Slike/812-02.JPG
http://www.miniaturna-zeleznica.com/Slike/812-02.JPG
Have a nice day!
E.L. - če boš dobro pogledal, je to merilni vagon in v njem se bodo potniki bolj težko udobno vozili ..... drugače smo pa o tem šinobusu že pisali ......E.L. napisal/-a:Sdaj bi bil pa že čas, da garniture, povsod odstranijo iz prometa. Tudi v Sloveniji imamo eno uporabno garnituro, za potrebe železničarjev. Lahko bi kupili novejše vlake, take npr. , ki vozijo do radgone v Avstriji. Samo ni denarja. Spodaj je pa tudi stran s sliko našega vozila
http://www.miniaturna-zeleznica.com/Slike/812-02.JPG