Stran 39 od 40

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 02.01.2014, 12:50
Napisal/-a Gorchi
Zanimivo! Včeraj sem šel gledat fotografije 06-k iz arhiva zbranega z neta pa sem Tolkien pumpo videl na veliko 06-k, dotično dvostopenjsko Knorr-ovo pa le na redkih, med drugim -013 in -016 (slednja jo ima še danes). Preseneča me to, da je 06-018 na slikah iz 1989 pa če se ne motim tudi na Bogičevih slikah, ko so jo postavili v Borovnico na ogled imela Tolkienovo pumpo. Menda pa je Tolkienova močnejša kot dvostopenjska na zadnjih par slikah.

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 02.01.2014, 12:54
Napisal/-a TGV Lyria
Ali ni bila pumpa od 33ke na Borsigu, do sedanje zamenjave?

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 02.01.2014, 13:00
Napisal/-a Nurmi
Gorchi napisal/-a:Zanimivo! Včeraj sem šel gledat fotografije 06-k iz arhiva zbranega z neta pa sem Tolkien pumpo videl na veliko 06-k, dotično dvostopenjsko Knorr-ovo pa le na redkih, med drugim -013 in -016 (slednja jo ima še danes). Preseneča me to, da je 06-018 na slikah iz 1989 pa če se ne motim tudi na Bogičevih slikah, ko so jo postavili v Borovnico na ogled imela Tolkienovo pumpo. Menda pa je Tolkienova močnejša kot dvostopenjska na zadnjih par slikah.
Ne pomaga močnejša če ne dela. :roll: Imel je tudi tlačni regulator od 25-tke,sem se še jaz zajebaval z njim,pa še kaj sposojenega bi se našlo.

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 02.01.2014, 13:05
Napisal/-a Gorchi
Evo, našel sem temo, ki jo je odprl ŽC: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=21&t=7683" onclick="window.open(this.href);return false;
Torej slika iz aktivne dobe, katero je posnel Pleterski:
Slika
Bogve od kdaj, v glavnem tu je dvostopenjska pumpa

Potem pa še slika g. Kumarja iz avgusta 1980, ko je bila parkirana v Muzeju:
Slika
Tu ima Knorr pumpo tipa Tolkien

Pa 26.2.1981 v Borovnici (Bogičeva slika):
Slika
Še vedno ima Tolkien-Knorr pumpo...

Žal pa je na sliki g. Stepica iz leta 1989 pumpa že izgrajena:
Slika

Na oni dvojni pumpi pa je lepo napisano, da so jo izgradili v CD Lj.Šiška 1988 iz 06-018. Sodeč po teh slikah se vprašam, kdaj so jo namontirali nazaj, da so jo pred reaktivacijo 1989 izgradili?

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 02.01.2014, 13:11
Napisal/-a Gorchi
Nurmi napisal/-a:Ne pomaga močnejša če ne dela. :roll: Imel je tudi tlačni regulator od 25-tke,sem se še jaz zajebaval z njim,pa še kaj sposojenega bi se našlo.
To v nobenem primeru ne :) Mene bolj zanima, ali je to res? Pa navsezadnje se takoj poraja še vprašanje, kaj bo s staro pumpo; predvidevam, da je sedaj na 03-002 ali pa v skladišču - se bo popravljala? Navsezadnje, lahko se komu nekaj utrne in bo 03 spet zapeljala po tirih in bo rabila pumpo...

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 02.01.2014, 13:22
Napisal/-a TGV Lyria
Gorchi napisal/-a:
Nurmi napisal/-a:Ne pomaga močnejša če ne dela. :roll: Imel je tudi tlačni regulator od 25-tke,sem se še jaz zajebaval z njim,pa še kaj sposojenega bi se našlo.
To v nobenem primeru ne :) Mene bolj zanima, ali je to res? Pa navsezadnje se takoj poraja še vprašanje, kaj bo s staro pumpo; predvidevam, da je sedaj na 03-002 ali pa v skladišču - se bo popravljala? Navsezadnje, lahko se komu nekaj utrne in bo 03 spet zapeljala po tirih in bo rabila pumpo...
Pumpa z 03 baje zdaj dela odlično, na decembrskih vožnjah je delovala brez najmanjše težave. Stara pumpa pa je, kolikor sem slišal, bila pobrana s 33ke. Ob premiku 33ke v CD decembra so jo namontirali nazaj na "matično" lokomotivo in je na njej delovala brez težav.
(Ne vem sedaj, kaj je od tega res in kaj ne, ker ste me v zgornjih postih totalno zmedli. Kar sem napisal mi je povedal Boštjan decembra na vožnji v Litijo.)

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 02.01.2014, 13:27
Napisal/-a Nurmi
Jaz ne sledim več kaj premetavajo po mašinah.Vprašajte Boštjana,on ve kaj se packa okoli Borsiga.

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 02.01.2014, 19:13
Napisal/-a Tono
Pumpa od 33-ke je na 33-ki, na borsigu je pumpa od 03-002, originalna borsigova pa je na panku. Seveda jo je treba popraviti. Bojazni, da bi 03-002 svojo pumpo še kdaj rabila pa po mojem ni...

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 02.01.2014, 22:10
Napisal/-a Gorchi
Kwa pa veš... če bi zadel one miljone na €lotu, bi verjetno investiral tudi v reaktivacijo 03... :) Ampak če čebula ne bi imela če... :D

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 03.01.2014, 8:40
Napisal/-a Nurmi
:roll: bolj Slovenske kot je Kraševka je ni. Steffan in Prossy bi že vedela kaj pišem.Borsig je pa Jugohibrid.V Švabskem stilu UNIversal-MOtor-Gerät. Jedna kuja za 3 vrste vozova.Nobeden se ni vsedu in miselno in smiselno kot Prossy načrtoval nekaj povsem novega,edinstvenega,namenskega. #-o Posebej za Jugoslovanski premog?Tudi tu ni nobenega tehnološkega presežka.Peč so raztegnili do maksimuma človeških zmožnosti,to je tehnološki presežek Borsiga.Ko jih j... Jugose,samo vi lopatajte vaš gnili čumur.LF so pa že na Krigserici dol zabrisali,ker zajebava prav na vsaki lokomotivi,samo da stigne.Ja ja dekleta in fantje! Floridsdorf je pa nekaj povsem drugega.

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 03.01.2014, 13:22
Napisal/-a Barbarpapa1
Pozdrav

Tukaj je članek o Kraševki iz "Die Lokomotive" (letnik 1911), ki ga je Ernst Prossy sam spisal (je pa prste zraven imel tudi njegov oče Eustach Prossy).

http://anno.onb.ac.at/cgi-content/anno- ... =5&size=45

LP

Jože

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 03.01.2014, 13:57
Napisal/-a Nurmi
Hvala Jože!

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 03.01.2014, 22:57
Napisal/-a TGV Lyria
Nurmi napisal/-a::roll: bolj Slovenske kot je Kraševka je ni. Steffan in Prossy bi že vedela kaj pišem.Borsig je pa Jugohibrid.V Švabskem stilu UNIversal-MOtor-Gerät. Jedna kuja za 3 vrste vozova.Nobeden se ni vsedu in miselno in smiselno kot Prossy načrtoval nekaj povsem novega,edinstvenega,namenskega.
Tipično za nemške "Einheitslok". Na ta račun je tudi v Nemčiji šlo iz uporabe veliko posebnih in lepih pokomotiv, še posenbej tistih z zveznimi parnimi stroji. Pravzaprav sta se poleg "enotnih" do konca obdržali le S 3/6 in P8...
Nurmi napisal/-a:LF so pa že na Krigserici dol zabrisali,ker zajebava prav na vsaki lokomotivi,samo da stigne.
LF na Kriegsloku nima kaj iskati, ker naj bi ta lokomotiva bila enostavna!
Pa ali niso imeli Nemci namesto injektorjev na mašinah neke batne črpalke za vodo?

Ampak kaj hočemo... Borsiga imamo, o Kraševki pa zaenkrat lahko samo sanjamo...
[-o< [-o< [-o< da bi prišla nazaj...

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 04.01.2014, 0:00
Napisal/-a Tono
Nurmi napisal/-a:Posebej za Jugoslovanski premog?Tudi tu ni nobenega tehnološkega presežka.Peč so raztegnili do maksimuma človeških zmožnosti,to je tehnološki presežek Borsiga.Ko jih j... Jugose,samo vi lopatajte vaš gnili čumur.
To pa je taboljši komentar, in v tej točki se v celoti strinjam.

Re: Parna lokomotiva - opis delov in delovanje

Objavljeno: 04.01.2014, 19:28
Napisal/-a Nurmi
Čuj saj nisem reko,da je toti vaš Borsig slab.Samo ni tak dober kak bi ga radi Nurmiju prodali.Lokomotifski Unimog je. Komunajzarjem so te furbaste švabe namalale eno lokomotivo skup.Ka bi jo meli za gospodo in hlode furat.Teti ni bil problem,ka so jih štampali po 1000 na leto.Samo če so pobrali ka je ostalo po delavnicah in so teli bek fuknuti,pa se je nabralo za Borsiga. :lol: