nagibna tehnika ICS vlakov

Debata okoli voznega parka
Odgovori
bobsleeder
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 9
Pridružen: 29.12.2007, 16:43

nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a bobsleeder »

Pozdravljeni!

Kolikor sem opazil se nobena garnitura ICS vlakov več ne nagiba že kar nekaj časa in zaradi tega prihaja do rednih zamud.

Zakaj vlaki zaradi odpovedi nagibne tehnike ne gredo v popravilo?


Lep pozdrav
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1786
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

Ob tem se še postavlja vprašanje, zakaj SŽ ne znižajo ranga vlaka in cene teh "kvazipendolinov", ki je tako ali tako nesorazmerno visoka?

Lp Signal
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Signal napisal/-a:Ob tem se še postavlja vprašanje, zakaj SŽ ne znižajo ranga vlaka in cene teh "kvazipendolinov", ki je tako ali tako nesorazmerno visoka?

Lp Signal
Se strinjam. ICS brez nagibne tehnike je popolnoma enakovreden Simensu, kadar ga nadomešča! Zato bi lahko cene bile po rangu IC.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11514
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Nejc napisal/-a:
Se strinjam. ICS brez nagibne tehnike je popolnoma enakovreden Simensu, kadar ga nadomešča! Zato bi lahko cene bile po rangu IC.
ž

Peljati se s Siemensom ali Pendolinotom iz Maribora V Ljubljano ...se pač ne da primerjati , kar se udobja tiče. Razlika se "pokrije " le v voznih časih.

MMG-taka vprašanja se lahko postavljajo tudi na drugih nivojih direktno , ker za "politiko" cen ni pristojen nihče ali pa redkokateri tukaj. :roll:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Nejc napisal/-a:
Signal napisal/-a:Ob tem se še postavlja vprašanje, zakaj SŽ ne znižajo ranga vlaka in cene teh "kvazipendolinov", ki je tako ali tako nesorazmerno visoka?

Lp Signal
Se strinjam. ICS brez nagibne tehnike je popolnoma enakovreden Simensu, kadar ga nadomešča! Zato bi lahko cene bile po rangu IC.
Čeprav vedno zelo kritično gledam na potniške vlake, saj se z njimi vsakodnevno vozim, se s trditvijo, da je Pendolino brez nagibne tehnike enakovreden Desiroju tudi približno ne morem strinjati.

Pa kaj je z vami fantje!? Se sprašujem, če se sploh vozite z vlaki?
LPB
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

bojan napisal/-a: Čeprav vedno zelo kritično gledam na potniške vlake, saj se z njimi vsakodnevno vozim, se s trditvijo, da je Pendolino brez nagibne tehnike enakovreden Desiroju tudi približno ne morem strinjati.

Pa kaj je z vami fantje!? Se sprašujem, če se sploh vozite z vlaki?
No pa dobro, ko sem tole pisal, sem res čist pozabil na samo udobje in ponudbo, v mislih sem imel zgolj vozne čase, ki pri komu lahko vplivajo na prihod na končno postajo (nimam samo zvez v mislih).

Sicer pa priznam, z ICS-om se že dolgo nisem peljal, res pa je, udobje in ponudba Simensu ne sežeta "do kolen".

Lp Nejc
bobsleeder
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 9
Pridružen: 29.12.2007, 16:43

Odgovor Napisal/-a bobsleeder »

Zakaj SŽ ne dajo ICS-ov v popravilo, če ne deluje nagibna tehnika? Prevelik strošek za SŽ?


Lep pozdrav
Uporabniški avatar
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1786
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Odgovor Napisal/-a Signal »

bojan napisal/-a: ...
Čeprav vedno zelo kritično gledam na potniške vlake, saj se z njimi vsakodnevno vozim, se s trditvijo, da je Pendolino brez nagibne tehnike enakovreden Desiroju tudi približno ne morem strinjati.

Pa kaj je z vami fantje!? Se sprašujem, če se sploh vozite z vlaki?
Se vozim z vlaki, tudi z ICS-i in nikoli nisem enačil Deziroja in Pendolina.
Je pa cena ICS-a (pre)visoka. Pa naj bo, ampak z nagibno tehniko.
Če pa slednja ne deluje, je IC tarifa dovolj visoka, čeprav je udobje večje (pa sprevodnice so tudi fejst) kot na Simensu.

MMG, ne vem, zakaj se ne bi na tem forumu postavljala takšna in podobna vprašanja?


Lp Signal
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11514
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Odgovor Napisal/-a cokla »

Signal napisal/-a:
MMG, ne vem, zakaj se ne bi na tem forumu postavljala takšna in podobna vprašanja?


Lp Signal
Ker lahko o tem le ugibamo. Če pa hočeš zaresen odgovor pa vprašanje nasloviš tja , kjer ga boš dobil.

V tem smislu sem mislil. :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Italijani tudi vozijo z izključeno nagibno tehniko. Razen privatnih prevoznikov. Morda tiči zajec v Fiatovih podstavnih vozičkih. :-k

Morda nam kaj več o tem pove @zbowe.


MMG, najbrž sem edini, ki je zelo vesel vožnje, kadar Desiro zamenja Pendolina. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Nema više djelova za pendoline (vsaj ne za ETR460, 470 in 480). Edini ki se še nagiba je ETR450.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
davids5a
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 11.08.2008, 17:59

Odgovor Napisal/-a davids5a »

bobsleeder napisal/-a:Zakaj SŽ ne dajo ICS-ov v popravilo, če ne deluje nagibna tehnika? Prevelik strošek za SŽ?


Lep pozdrav
Meni se zdi, da je za SŽ že samo to, da si lastijo Pendoline, prevelik strošek. Meni se zdi, da bi bili teli vlaki polno izkoriščeni, če bi tam pri Litiji naredili tunel pod hribom in malo "zgladili" ovinke proge.

V začetku poletja sem se peljal v MB, pa je nagibni sistem delal.
363.007

Odgovor Napisal/-a 363.007 »

končno iz revizijo za 310.005/006 je že vozni park !

tudi brez zamude, danes ICS 18 Ljubljana-Maribor. prihod v Mariboru je -4 minut in redu . haha :)

Slika

lp,miro
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a space »

včeraj ,26.6 sem vzel ICS22 iz lj-pragersko ,ob odhodu zaradi ic311 dobil 10+ minut zamude ,karto sem vzel za 1r.
(na slepo niti nisem vedel če nagibna tehnika deluje)
saj tam je res udobje ,sedeži usnjeni pa bolj narazen(kar za 2r ne morem hvalit) pa še guncal se je, najbolj pomembno pa je bilo da je spretnemu strojevodji uspelo zamudo not dobit tak da smo bli točni.

V ljubljano sem plačal 2klas pa je blo prav dolgocajtno pa še guncal se ni udobja tam bolj malo vidim.
1r ja za skor 20 eur v eno smer, bok ne daj da se ne nagiba.

Škoda samo da taka draga zadeva ne služi svojemu namenu nekaj cajta. Vlak z delujočo nagibno tehniko in dobrim strojevodjo je pa zakon :pomezik
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

space napisal/-a:.......... Vlak z delujočo nagibno tehniko in dobrim strojevodjo je pa zakon :pomezik
S strojevodji ni težav, tí so vedno zakon. Tehnika pa, kakor kdaj. :lol:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori