nagibna tehnika ICS vlakov
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
kam pa potem gre denar od vozovnic če je sama izguba?
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Vzdrževanje prog in vozil, plače,...space napisal/-a:kam pa potem gre denar od vozovnic če je sama izguba?
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Ne nakladat Božiček. Vzdrževanje prog ne gre na račun prevoznika. Prevoznik mora plačevati uporabnino, kar pa potniški promet doslej menda še ni plačeval. Če se motim me prosim popravite.Božiček:
Vzdrževanje prog in vozil, plače,...
SŽ kot celota pa dobijo na račun vzdrževanja prog od države kar velike vsote denarja. Druga stvar pa je, če ga je dovolj ali premalo. Vendar kot rečeno, do sedaj denar iz prihodkov potniškega prometa ni šel v vzdrževanje prog. Šele uvedba in pobiranje uporabnine bo deloma krila stroške vzdrževanja prog.
LPL
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Narobe veš, Ljubitelj.
Enkrat, najbrž kar kmalu, bo res tako. Z ozirom na tuje prevoznike, bo takšna ureditev nujno potrebna.
Zaenkart pa se vsi stroški vzdrževanja infrastrukture, tako prog, kot tudi vseh drugih voznih sredstev, financirajo iz skupnega žaklja. Zato je ta žakelj tudi tako velik in nenasiten. Pa še luknjast je, kar jih veliko - celo in predvsem država, na veliko izkorišča.
Tisti moment, ko bo breme vzdrževanja infrastrukture padlo le na lastnika, t.j. državo, se bo hitrost vlakov prepolovila. To smo že doživeli v Ropovi vladi in pod Miklavčičevo težo.
Plačevanje uporabnine ni noben bav-bav. Znaša le okoli 2,23 € za prevožen kilometer. In če pomisliš da so potem strošek le še vzdrževanje voznih sredstev, delo in energija, potem bo za prevoznika denarja kot solate.
Enkrat, najbrž kar kmalu, bo res tako. Z ozirom na tuje prevoznike, bo takšna ureditev nujno potrebna.
Zaenkart pa se vsi stroški vzdrževanja infrastrukture, tako prog, kot tudi vseh drugih voznih sredstev, financirajo iz skupnega žaklja. Zato je ta žakelj tudi tako velik in nenasiten. Pa še luknjast je, kar jih veliko - celo in predvsem država, na veliko izkorišča.
Tisti moment, ko bo breme vzdrževanja infrastrukture padlo le na lastnika, t.j. državo, se bo hitrost vlakov prepolovila. To smo že doživeli v Ropovi vladi in pod Miklavčičevo težo.
Plačevanje uporabnine ni noben bav-bav. Znaša le okoli 2,23 € za prevožen kilometer. In če pomisliš da so potem strošek le še vzdrževanje voznih sredstev, delo in energija, potem bo za prevoznika denarja kot solate.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Dolfe, gledam poslovna poročila SŽ do leta 2007 (novejše javnosti ni dostopno) in nikakor ne vidim zneskov, ki bi jih SŽ namenile vzdrževanju infrastrukture, razen seveda onih, ki jih bojda daje država. Pa ni nobene garancije, da se ne porabijo za kaj povsem drugega. Tako, da me pravzaprav ne bi motilo, če bi se hitrosti prepolovile, bi vsaj vedel kaj je vzrok. Bi pač naslednjič volil drugo vlado z več posluha za vzdrževanje in modernizacijo JŽI. Trenutno pa nikakor ne morem ugotoviti relacije, na kateri se vozim z predpotopno 100%hitrostjo po zaslugi velikodušnega odtegovanja pri stroških dela zaposlenih na SŽ. Misliti bo treba na public relations.Dolfe:
Tisti moment, ko bo breme vzdrževanja infrastrukture padlo le na lastnika, t.j. državo, se bo hitrost vlakov prepolovila. To smo že doživeli v Ropovi vladi in pod Miklavčičevo težo.
LPL
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Na strani "ovire v prometu" je objavljeno, da do nadaljnjega vozi namesto Pendolina vlaka 22 in 23 (če smo natančni ob vikendih 20 in 23, ob ponedeljkih potem tudi 12 in 13) Desiro. Ali to pomeni, da je 310001 dočakal revizijo?
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Verjeli ali ne ... od včeraj garnituri 310-001/002 ponovno deluje nagibna tehnika.
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Verjamemo...včeraj je imel preiskusno vožnjo in jo je z odliko opravil. Nazaj iz Maribora je že vozil redni vlak 23....541 napisal/-a:Verjeli ali ne ... od včeraj garnituri 310-001/002 ponovno deluje nagibna tehnika.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Preiskusno vožnjo je imel v obe smeri tako da je prvi redni vlak vozil vlak 22 in nato 23. No pa saj po dveh letih je bil že čas, a ne?
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
No ja...kakorkoli...zadnji čas. Po pripovedovanju strojevodje 23-tke teče kot namazan. Naj bo čimdlje tako....541 napisal/-a:Preiskusno vožnjo je imel v obe smeri tako da je prvi redni vlak vozil vlak 22 in nato 23. No pa saj po dveh letih je bil že čas, a ne?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Se strinjam. Mogoče veš, kje so popravljali podstavne vozičke?cokla napisal/-a:No ja...kakorkoli...zadnji čas. Po pripovedovanju strojevodje 23-tke teče kot namazan. Naj bo čimdlje tako....541 napisal/-a:Preiskusno vožnjo je imel v obe smeri tako da je prvi redni vlak vozil vlak 22 in nato 23. No pa saj po dveh letih je bil že čas, a ne?
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
CD Moste z originalnimi ležaji za nagibno....sedaj bomo pa videli.541 napisal/-a:
Se strinjam. Mogoče veš, kje so popravljali podstavne vozičke?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
torej se vsi trije nagibajo?
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Ne...003/004 vozi brez nagibne zaradi neoriginalnih ( domnevno ) ležajev...in s polovično vleko...space napisal/-a:torej se vsi trije nagibajo?
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Koliko se pa Pendolinotu pozna polovična vleka? Toliko kot Siemensu verjetno ne ...