nagibna tehnika ICS vlakov

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a Dino S »

To pomeni, da zdaj vozita dva Pendolina z nagibno tehniko?
...
363.007

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a 363.007 »

Dino S napisal/-a:To pomeni, da zdaj vozita dva Pendolina z nagibno tehniko?
sevda da dela dva 310-003/004 in 005/006! :D

310-001/002 bo revizija potem spet dela! (drugoleto revizija)!
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a space »

dolgo rabijo da reveže popravijo
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a cokla »

space napisal/-a:dolgo rabijo da reveže popravijo
Problem je v denarju... #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a Signal »

cokla napisal/-a:
space napisal/-a:dolgo rabijo da reveže popravijo
Problem je v denarju... #-o
in v nespametnih odločitvah SŽ iz preteklosti.

Katera železniška uprava, razen slovenske, pa kupi 3 (tri) EMG z nagibno tehniko :?:
Prijeten preostanek dneva
Signal
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

in v nespametnih odločitvah SŽ iz preteklosti.

Katera železniška uprava, razen slovenske, pa kupi 3 (tri) EMG z nagibno tehniko
Pravzaprav ne vidim v čem je problem kupiti 3 garniture? Marsikatera firma (predvsem Hi Tech) kupi unikatne stroje. Večina proizvajalcev zgledno skrbi za servis. Problem pa je, če ga ne moreš plačati. Toda o denarnem toku je potrebno razmišljati pred nabavo.

Če pa je negibna tehnika takšem "bau-bau", potem je pa tako in tako potrebno sistem likvidirati zaradi gnilosti in prepustiti posel sposobnejšim.

Pa brez zamere

L
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Kolikor se spomnim, nam je @zbowe poročal o stanju nagibnikov istega letnika v Italiji...
Mislim, da je stanje garnitur teh letnikov tam še slabše...

Najprej ukiniti Berlusconijevo državno železnico, potem pa še našo...

Vozili se bomo s :bicikl
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

ŽC,

Kolikor je meni znano vozijo na Finskem brez problemov, tudi na Češkem ni slišati o nekih problemih. Italijanske železnice nekako niso pravo merilo za uspešnost. Je že tako, da za visoko tehnološko stvar rabiš primerno vzdrževanje. Primer so letalske družbe in njihova učinkovitost. Bilo bi zelo primerno, če bi se na železnicah spogledovali z njihovo filozofijo vzdrževanja. Vendar, trg letalskih prevoznikov je odprt, železniški pa je dokaj zaprt. Če pa slučajno EU zahteva odprtje, pa se že pojavijo ideje o ekskluzivnih 10 letnih pogodbah brez resnega iskanja najugodnejšega koncesionarja.

LPL

PS.: Zakaj se zgledovati po letalskih prevoznik? Zato ker eno letalo za dolge proge ustvari letno približno prav toliko potniških km kot vse SŽ. Pogoj za to pa je primerno vzdrževanje. Zato pa so letalske vozovnice lahko tako poceni.
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ja, to je res, da morajo biti vzdrževalci letalskih podjetij na nivoju.

Letalo, ki se pokvari, ne ostane v zraku :roll: :lol: :lol: :pope
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ljubitelj, ne bom rekel, da se motiš ampak če bi se železnice zgledovale po letalskem prometu, potem bi bil železniški prevoz bistveno dražji. Hitri vlaki, ICE, TGV ipd, so zato tako konkretno dražji od nekega IC vlaka 1. razred zaradi vseh mogočih komplikacij pri vzdrževanju: avtorizirano osebje, pogosti in temeljiti pregledi s specialnimi aparati, rezervni deli s pedigrejem itd... In ne govori, da je letalski promet dokaj odprt - na prvi pogled se morda zdi tako, na drugi je pa čisto drugače. Verjemi.

Kar se Pendolinov tiče - problem je v denarju, ker se naročajo (dragi) rezervni deli iz tujine, dobička na SŽ je bolj malo in pač nekatere stvari morajo počakat. So pa vseeno naši Pendolini po mnenju tujcev (Italija, Češka in še kdo) zgledno vzdrževani.
Goran
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kar se Pendolinov tiče - problem je v denarju, ker se naročajo (dragi) rezervni deli iz tujine, dobička na SŽ je bolj malo
Osnovni problem je v organizacija SŽ. Če ima tovorni promet enormne izgube zaradi izgube tovorov, potniški ne bi smel trpeti. Moral bi biti finančno neodvisen, kar velja tudi za infrastrukturo etc. Skratka temeljita reorganizacija, da bi se vedelo kdo pije in kdo plača. Vendar bo (glede na moč syndicatov) vse ostalo po starem, nepregledno in neučinkovito.
In ne govori, da je letalski promet dokaj odprt
Dokler lahko izbiram pri poletu preko Atlantika med več kot 10 družbami, bi si upal trditi, da je letalski promet izpostavljen hudi konkurenci. Podobno velja znotraj Evrope, mogoče malo manj očitno.

LPL
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a bronz »

Ljubitelj napisal/-a:
Osnovni problem je v organizacija SŽ. Če ima tovorni promet enormne izgube zaradi izgube tovorov, potniški ne bi smel trpeti. Moral bi biti finančno neodvisen, kar velja tudi za infrastrukturo etc. Skratka temeljita reorganizacija, da bi se vedelo kdo pije in kdo plača. Vendar bo (glede na moč syndicatov) vse ostalo po starem, nepregledno in neučinkovito.


Od kdaj pa potniški promet dela z dobičkom? Nekdaj se je govorilo čisto drugače,morda se motim!
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a Dino S »

bronz napisal/-a:
Ljubitelj napisal/-a:
Osnovni problem je v organizacija SŽ. Če ima tovorni promet enormne izgube zaradi izgube tovorov, potniški ne bi smel trpeti. Moral bi biti finančno neodvisen, kar velja tudi za infrastrukturo etc. Skratka temeljita reorganizacija, da bi se vedelo kdo pije in kdo plača. Vendar bo (glede na moč syndicatov) vse ostalo po starem, nepregledno in neučinkovito.


Od kdaj pa potniški promet dela z dobičkom? Nekdaj se je govorilo čisto drugače,morda se motim!
Sej ni napisal, da ima potniški promet dobiček.
...
Signal
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1826
Pridružen: 24.01.2008, 9:37
Kraj: Maribor - levi breg

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a Signal »

Ljubitelj napisal/-a: ...
Pravzaprav ne vidim v čem je problem kupiti 3 garniture? Marsikatera firma (predvsem Hi Tech) kupi unikatne stroje.
...
Ja, ampak ne v prometu, (izjemoma v letalskem).
Prijeten preostanek dneva
Signal
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: nagibna tehnika ICS vlakov

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Ljubitelj je napisal:
...
Pravzaprav ne vidim v čem je problem kupiti 3 garniture? Marsikatera firma (predvsem Hi Tech) kupi unikatne stroje.
...


Ja, ampak ne v prometu, (izjemoma v letalskem).
Potem pa gorje majhnim prevoznikom na majhnem omrežju.

LPL
Odgovori