nagibna tehnika ICS vlakov
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
sevda da dela dva 310-003/004 in 005/006!Dino S napisal/-a:To pomeni, da zdaj vozita dva Pendolina z nagibno tehniko?
310-001/002 bo revizija potem spet dela! (drugoleto revizija)!
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
dolgo rabijo da reveže popravijo
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Problem je v denarju...space napisal/-a:dolgo rabijo da reveže popravijo
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
in v nespametnih odločitvah SŽ iz preteklosti.cokla napisal/-a:Problem je v denarju...space napisal/-a:dolgo rabijo da reveže popravijo
Katera železniška uprava, razen slovenske, pa kupi 3 (tri) EMG z nagibno tehniko
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Pravzaprav ne vidim v čem je problem kupiti 3 garniture? Marsikatera firma (predvsem Hi Tech) kupi unikatne stroje. Večina proizvajalcev zgledno skrbi za servis. Problem pa je, če ga ne moreš plačati. Toda o denarnem toku je potrebno razmišljati pred nabavo.in v nespametnih odločitvah SŽ iz preteklosti.
Katera železniška uprava, razen slovenske, pa kupi 3 (tri) EMG z nagibno tehniko
Če pa je negibna tehnika takšem "bau-bau", potem je pa tako in tako potrebno sistem likvidirati zaradi gnilosti in prepustiti posel sposobnejšim.
Pa brez zamere
L
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Kolikor se spomnim, nam je @zbowe poročal o stanju nagibnikov istega letnika v Italiji...
Mislim, da je stanje garnitur teh letnikov tam še slabše...
Najprej ukiniti Berlusconijevo državno železnico, potem pa še našo...
Vozili se bomo s
Mislim, da je stanje garnitur teh letnikov tam še slabše...
Najprej ukiniti Berlusconijevo državno železnico, potem pa še našo...
Vozili se bomo s
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
ŽC,
Kolikor je meni znano vozijo na Finskem brez problemov, tudi na Češkem ni slišati o nekih problemih. Italijanske železnice nekako niso pravo merilo za uspešnost. Je že tako, da za visoko tehnološko stvar rabiš primerno vzdrževanje. Primer so letalske družbe in njihova učinkovitost. Bilo bi zelo primerno, če bi se na železnicah spogledovali z njihovo filozofijo vzdrževanja. Vendar, trg letalskih prevoznikov je odprt, železniški pa je dokaj zaprt. Če pa slučajno EU zahteva odprtje, pa se že pojavijo ideje o ekskluzivnih 10 letnih pogodbah brez resnega iskanja najugodnejšega koncesionarja.
LPL
PS.: Zakaj se zgledovati po letalskih prevoznik? Zato ker eno letalo za dolge proge ustvari letno približno prav toliko potniških km kot vse SŽ. Pogoj za to pa je primerno vzdrževanje. Zato pa so letalske vozovnice lahko tako poceni.
Kolikor je meni znano vozijo na Finskem brez problemov, tudi na Češkem ni slišati o nekih problemih. Italijanske železnice nekako niso pravo merilo za uspešnost. Je že tako, da za visoko tehnološko stvar rabiš primerno vzdrževanje. Primer so letalske družbe in njihova učinkovitost. Bilo bi zelo primerno, če bi se na železnicah spogledovali z njihovo filozofijo vzdrževanja. Vendar, trg letalskih prevoznikov je odprt, železniški pa je dokaj zaprt. Če pa slučajno EU zahteva odprtje, pa se že pojavijo ideje o ekskluzivnih 10 letnih pogodbah brez resnega iskanja najugodnejšega koncesionarja.
LPL
PS.: Zakaj se zgledovati po letalskih prevoznik? Zato ker eno letalo za dolge proge ustvari letno približno prav toliko potniških km kot vse SŽ. Pogoj za to pa je primerno vzdrževanje. Zato pa so letalske vozovnice lahko tako poceni.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Ja, to je res, da morajo biti vzdrževalci letalskih podjetij na nivoju.
Letalo, ki se pokvari, ne ostane v zraku
Letalo, ki se pokvari, ne ostane v zraku
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Ljubitelj, ne bom rekel, da se motiš ampak če bi se železnice zgledovale po letalskem prometu, potem bi bil železniški prevoz bistveno dražji. Hitri vlaki, ICE, TGV ipd, so zato tako konkretno dražji od nekega IC vlaka 1. razred zaradi vseh mogočih komplikacij pri vzdrževanju: avtorizirano osebje, pogosti in temeljiti pregledi s specialnimi aparati, rezervni deli s pedigrejem itd... In ne govori, da je letalski promet dokaj odprt - na prvi pogled se morda zdi tako, na drugi je pa čisto drugače. Verjemi.
Kar se Pendolinov tiče - problem je v denarju, ker se naročajo (dragi) rezervni deli iz tujine, dobička na SŽ je bolj malo in pač nekatere stvari morajo počakat. So pa vseeno naši Pendolini po mnenju tujcev (Italija, Češka in še kdo) zgledno vzdrževani.
Kar se Pendolinov tiče - problem je v denarju, ker se naročajo (dragi) rezervni deli iz tujine, dobička na SŽ je bolj malo in pač nekatere stvari morajo počakat. So pa vseeno naši Pendolini po mnenju tujcev (Italija, Češka in še kdo) zgledno vzdrževani.
Goran
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Osnovni problem je v organizacija SŽ. Če ima tovorni promet enormne izgube zaradi izgube tovorov, potniški ne bi smel trpeti. Moral bi biti finančno neodvisen, kar velja tudi za infrastrukturo etc. Skratka temeljita reorganizacija, da bi se vedelo kdo pije in kdo plača. Vendar bo (glede na moč syndicatov) vse ostalo po starem, nepregledno in neučinkovito.Kar se Pendolinov tiče - problem je v denarju, ker se naročajo (dragi) rezervni deli iz tujine, dobička na SŽ je bolj malo
Dokler lahko izbiram pri poletu preko Atlantika med več kot 10 družbami, bi si upal trditi, da je letalski promet izpostavljen hudi konkurenci. Podobno velja znotraj Evrope, mogoče malo manj očitno.In ne govori, da je letalski promet dokaj odprt
LPL
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Ljubitelj napisal/-a:Osnovni problem je v organizacija SŽ. Če ima tovorni promet enormne izgube zaradi izgube tovorov, potniški ne bi smel trpeti. Moral bi biti finančno neodvisen, kar velja tudi za infrastrukturo etc. Skratka temeljita reorganizacija, da bi se vedelo kdo pije in kdo plača. Vendar bo (glede na moč syndicatov) vse ostalo po starem, nepregledno in neučinkovito.
Od kdaj pa potniški promet dela z dobičkom? Nekdaj se je govorilo čisto drugače,morda se motim!
Ni ga junaka...............................................................................................................
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Sej ni napisal, da ima potniški promet dobiček.bronz napisal/-a:Ljubitelj napisal/-a:Osnovni problem je v organizacija SŽ. Če ima tovorni promet enormne izgube zaradi izgube tovorov, potniški ne bi smel trpeti. Moral bi biti finančno neodvisen, kar velja tudi za infrastrukturo etc. Skratka temeljita reorganizacija, da bi se vedelo kdo pije in kdo plača. Vendar bo (glede na moč syndicatov) vse ostalo po starem, nepregledno in neučinkovito.
Od kdaj pa potniški promet dela z dobičkom? Nekdaj se je govorilo čisto drugače,morda se motim!
...
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Ja, ampak ne v prometu, (izjemoma v letalskem).Ljubitelj napisal/-a: ...
Pravzaprav ne vidim v čem je problem kupiti 3 garniture? Marsikatera firma (predvsem Hi Tech) kupi unikatne stroje.
...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Potem pa gorje majhnim prevoznikom na majhnem omrežju.Ljubitelj je napisal:
...
Pravzaprav ne vidim v čem je problem kupiti 3 garniture? Marsikatera firma (predvsem Hi Tech) kupi unikatne stroje.
...
Ja, ampak ne v prometu, (izjemoma v letalskem).
LPL