Nič....le v "nabiranju" hitrosti....omejitev hitrosti ni....541 napisal/-a:Koliko se pa Pendolinotu pozna polovična vleka? Toliko kot Siemensu verjetno ne ...
nagibna tehnika ICS vlakov
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Pozdravljeni! Smo se danes prvič peljali z ICSom in je bilo kar zanimivo. Z ICS20 iz LJ do Celja, tam otroci na postaji na "ministrstrstvo za notranje zadeve" na "zniževanje vodostaja" in čez 10 minut nazaj z ICS19 v LJ. Torej smo šli v CE "obrnit" ... nismo se imeli popoldne kam dat pa še K-17 smo kupili .
Sedaj pa še eno amatersko vprašanje: je možno da na prvem vlaku ni delovala gunci-gunci tako kot je treba saj se mi je zdelo da ni tistega "pravega" nagiba, vozili smo bolj počasi in do CE prišli z cca. 8min zamude. Nazaj pa ... se je "oreng" nagibalo, hitrost in prišli 3min prej ...
LP
Sedaj pa še eno amatersko vprašanje: je možno da na prvem vlaku ni delovala gunci-gunci tako kot je treba saj se mi je zdelo da ni tistega "pravega" nagiba, vozili smo bolj počasi in do CE prišli z cca. 8min zamude. Nazaj pa ... se je "oreng" nagibalo, hitrost in prišli 3min prej ...
LP
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Seveda je mogoče....če je bilo 8 minut zamude v Celju je povsem možno, da je bilo zaradi nagibne tehnike, ki ni delovala.facko napisal/-a:Pozdravljeni! Smo se danes prvič peljali z ICSom in je bilo kar zanimivo. Z ICS20 iz LJ do Celja, tam otroci na postaji na "ministrstrstvo za notranje zadeve" na "zniževanje vodostaja" in čez 10 minut nazaj z ICS19 v LJ. Torej smo šli v CE "obrnit" ... nismo se imeli popoldne kam dat pa še K-17 smo kupili .
Sedaj pa še eno amatersko vprašanje: je možno da na prvem vlaku ni delovala gunci-gunci tako kot je treba saj se mi je zdelo da ni tistega "pravega" nagiba, vozili smo bolj počasi in do CE prišli z cca. 8min zamude. Nazaj pa ... se je "oreng" nagibalo, hitrost in prišli 3min prej ...
LP
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Ali obstaja nevarnost iztirjenja garniture, če odpove (izpade) nagibna tehnika v trenutku, ko je garnitura v krivini pri Vmax
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Ne....Signal napisal/-a:Ali obstaja nevarnost iztirjenja garniture, če odpove (izpade) nagibna tehnika v trenutku, ko je garnitura v krivini pri Vmax
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Tako je včeraj na vlaku 20 ni delovala nagibna tehnika, vozila je garnitura 003/004.facko napisal/-a: Sedaj pa še eno amatersko vprašanje: je možno da na prvem vlaku ni delovala gunci-gunci tako kot je treba saj se mi je zdelo da ni tistega "pravega" nagiba, vozili smo bolj počasi in do CE prišli z cca. 8min zamude. Nazaj pa ... se je "oreng" nagibalo, hitrost in prišli 3min prej ...
LP
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Da da
Je šlo tako hitro kot bi ga ICE lovil ... Še to: kolikšna je najvišja hitrost (če je vse OK - proga, vlak, vreme, politika ) za ICS LJ - CE (kje?) in pa (amatersko vprašanje): je hitrost enaka v obe smeri?
LP
Je šlo tako hitro kot bi ga ICE lovil ... Še to: kolikšna je najvišja hitrost (če je vse OK - proga, vlak, vreme, politika ) za ICS LJ - CE (kje?) in pa (amatersko vprašanje): je hitrost enaka v obe smeri?
LP
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Iz zgoraj povedanega sledi sklep (vsaj zdi se mi tako), da je možna (varna) Vmax v krivini enaka za nagibno in nenagibno tehniko. Če je temu res tako, kje je potem razlog, da sme nagibna tehnika v krivini voziti hitreje od nenagibne?cokla napisal/-a:Ne....Signal napisal/-a:Ali obstaja nevarnost iztirjenja garniture, če odpove (izpade) nagibna tehnika v trenutku, ko je garnitura v krivini pri Vmax
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Gre se predvsem za udobje potnikov...vsekakor pa nagibna tehnika v loku ne odpove v trenutku...določen pritisk v valjih ostaja dovolj dolgo za varen izhod iz loka. Zato pa je strojevodja dolžen takoj in nemudoma reagirat in zmanjšat hitrost....Planet 1830 napisal/-a:
Iz zgoraj povedanega sledi sklep (vsaj zdi se mi tako), da je možna (varna) Vmax v krivini enaka za nagibno in nenagibno tehniko. Če je temu res tako, kje je potem razlog, da sme nagibna tehnika v krivini voziti hitreje od nenagibne?
Če bi vozil brez nagibne z enako hitrostjo kot z nagibno bi občutek ustrezal približno tistemu, kot če bi se peljal z Gomulko.....tega pa verjamem, da potniki ne bi radi.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Z nagibanjem voza do 8 stopinj v notranjost loka se doseže zmanjšanja občutka bočnega pospeška. Za potnike je udoben bočni pospešek (med kolesom in tirnico) do 1.3m/sek kvadrat. Max bočni pospešek je dovoljen do 2m/sek kvadrat. Razliko 0.65 m/sek kvadrat se kompezira z nagibom ohišja voza. To so podatki Fiata Ferroviaria. Med testiranjem Pendolina leta 1994 pri nas so bili podani malo nižji podatki in sicer do 1m/sek kvadrat za ugodno počutje potnikov in max 1.8 m/sek kvadrat. Zato je lahko v krivinah do 30% višja hitrost, v prvem primeru pa od 35 -45%. Sicer pa je tema že bila obdelana v temi o pospeških.
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Se vsedeš v avto in prevoziš nek ovinek z malo večjo hitrostjo,greš domov se v spraviš na motor in ponovi vajoPlanet 1830 napisal/-a: Iz zgoraj povedanega sledi sklep (vsaj zdi se mi tako), da je možna (varna) Vmax v krivini enaka za nagibno in nenagibno tehniko. Če je temu res tako, kje je potem razlog, da sme nagibna tehnika v krivini voziti hitreje od nenagibne?
Potem pa preštudiraš mal rezultate bočnih sil in prideš do nekega kmečkega zaključka
Pa ne bit užaljen,sam mal za šalo
PS: Se pa koš Pendolina za razliko od motorja pomika še prečno za 14 cm (7levo in 7desno od osi tira) kar še dodatno poskrbi za udobje potnika
LP
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Hitrost je na progi Lj - Mb enaka v obe smeri. Med Lj in Ce je najvišja hitrost 140 km/h, in sicer med Litijo in Savo.facko napisal/-a:Da da
Je šlo tako hitro kot bi ga ICE lovil ... Še to: kolikšna je najvišja hitrost (če je vse OK - proga, vlak, vreme, politika ) za ICS LJ - CE (kje?) in pa (amatersko vprašanje): je hitrost enaka v obe smeri?
LP
140 km/h je tudi od Štor do Šentjurja, Šentjur - Grobleno je 160 km/h (ampak je prekratek odsek, mislim da večinoma sploh ne pospešujejo) in nato 160 km/h od Pragerskega do Tezna.
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Užaljen? Daj no, to smo menda že prerasli.kamerad napisal/-a:Se vsedeš v avto in prevoziš nek ovinek z malo večjo hitrostjo,greš domov se v spraviš na motor in ponovi vajo
Potem pa preštudiraš mal rezultate bočnih sil in prideš do nekega kmečkega zaključka
Pa ne bit užaljen,sam mal za šalo
Čisto zares (brez zajebancije) pa ne najdem tega kmečkega zaključka.
Po moji presoji je avto udobnejši od motorja.
Kot pravijo, je max hitrost avta in motorja v ovinku skoraj enaka (F1:motoGP).
Motor se mora nagniti, ker je enosledno vozilo. Nagibni ali nenagibni vlaki so podobni avtomobilu.
Potemtakem pri vlakih ni kritično to, ali se bo vlak v krivini prevrnil, ali ne. Prečno zdrsniti za razliko od cestnih vozil pač ne more.
Torej so merodajne sile na potnika, ki vplivajo na njegovo udobje. Pri nagibu koša vlaka se del bočnega pospeška preusmeri v pospešek v navpični osi potnika (osi pravokotni na tla koša vozila - do cca 8 stopinj od vertikale).
Dobomo obe komponenti, bočno in (skoraj) navpično. Slednja pa je še posebej neugodna za želodec potnika. Skratka dobomo obremenitve podobne guganju in zibanju (guganje je gibanje gor in dol, zibanje pa je gibanje sem in tja okrog vzdolžne osi). V morjeplovstvu takšnemu gibanju pravimo, da se ladja valja.
Da povzamem: dobimo obremenitve idealne za nastanek t.i. morske bolezni. To do neke mere pojasnjuje, zakaj je mnogim na pendolinu slabo. Takšna slabost pa je po mojem mnenju neudobnejša od vožnje z gomulko ali celo z baati.
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Ni čisto enaka v obe strani No nekaj velikih razlik pa tud ne !!!541 napisal/-a:Hitrost je na progi Lj - Mb enaka v obe smeri. Med Lj in Ce je najvišja hitrost 140 km/h, in sicer med Litijo in Savo.facko napisal/-a:Da da
Je šlo tako hitro kot bi ga ICE lovil ... Še to: kolikšna je najvišja hitrost (če je vse OK - proga, vlak, vreme, politika ) za ICS LJ - CE (kje?) in pa (amatersko vprašanje): je hitrost enaka v obe smeri?
LP
140 km/h je tudi od Štor do Šentjurja, Šentjur - Grobleno je 160 km/h (ampak je prekratek odsek, mislim da večinoma sploh ne pospešujejo) in nato 160 km/h od Pragerskega do Tezna.
LP
Re: nagibna tehnika ICS vlakov
Se pelješ z avtom recimo v levi ovinek pa te sila vleče k sopotnici,se voziš z Gomulko ali batti pa te vleče z glavo v steno (dobra stran,če je zopet kaka sopotnica na desni) !! Se peleš z motorjem v ovinek in ne čutiš bočnih sil ker si nagnjen, enako kot 310
So pa proge na SŽ zelo razgibane zato res prihaja do občasnih slabosti Za moje pojme čista poezija,iz ovinka v ovinek
Moja kmečka fizika
LP
So pa proge na SŽ zelo razgibane zato res prihaja do občasnih slabosti Za moje pojme čista poezija,iz ovinka v ovinek
Moja kmečka fizika
LP