Industrijske lokomotive prodane v zasebno last
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Glede premikalke v Ormožu...
Ne vem, če je imel MIN Niš poseben prospekt za DHL-600, na razpolago imam prospekt za dizel-hidravlično lokomotivo DHL-650, ki pa je ravno tako serije 734 kot ta v Ormožu...
DHL 600 ima sicer nekatere mere drugačne, sta pa obe troosovinski in izgleda da imata enak motor.
V seriji 734 imajo lokomotive v podseriji 01 do 40 vse enake motorje-vzhodno nemške dizel motorje 12KVD 21 - 3 s 480 kW.
Na forumu www.rail.serbia je @rile prilepil seznam vseh izdelanih lokomotiv serije 734, kjer pa so navedeni tudi vgrajeni motorji, prenosnik moči in osovinski pogon...
Ne vem, če je imel MIN Niš poseben prospekt za DHL-600, na razpolago imam prospekt za dizel-hidravlično lokomotivo DHL-650, ki pa je ravno tako serije 734 kot ta v Ormožu...
DHL 600 ima sicer nekatere mere drugačne, sta pa obe troosovinski in izgleda da imata enak motor.
V seriji 734 imajo lokomotive v podseriji 01 do 40 vse enake motorje-vzhodno nemške dizel motorje 12KVD 21 - 3 s 480 kW.
Na forumu www.rail.serbia je @rile prilepil seznam vseh izdelanih lokomotiv serije 734, kjer pa so navedeni tudi vgrajeni motorji, prenosnik moči in osovinski pogon...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 25.01.2009, 3:12, skupaj popravljeno 1 krat.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Hehehe, brez ciganke in kofeta gre.železocestnik napisal/-a:Dolfe napisal/-a:
Zanimiva lokomotiva. Je kaj znanega o njej?
Dizel hidravlična, 48 ton, ......
Dolfe je bil pri ciganki...tako točno ne more zadet niti "raubšic"
glej zgoraj: "Težina sa punim zalihama: 48 ton"
Večina pozna ta trik. C 16 namreč pomeni, da so tri pogonske osi gnane skupaj in togo vpete v frem lokomotive in s 16 tonskim osnim pritiskom. Tik predno je moja učiteljica 2. razreda izdahnila, smo še uspeli vzeti poštevanko št. 3.
V kombinciji s TRULY kalkulatorjem to znese približno 48 ton. In ravno toliko mora biti, če zanemarimo kakšno decimalko.
Ampak, fenomenalno železocestnik, kaj vse znaš zbrskati iz zaprašenega neta. Tole gradivo je že spravljeno v mapci. Hvala za trud.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
danes je šla Acronijeva DE-I na revizijo v Maribor .....Dolfe napisal/-a:Bivša jeseniška železarna, sedaj Acroni, je imela vsaj dve Đurici. Ob neki priliki sem moral biti za "pilota", ko so eno transportirali iz CD-Moste. In imel sem priložnost videti Đuro v prvotni, pra-izvedbi.
Oklepaj doštukal, Mod. Dolfe
pogled s strani (čisto majhen rezervoar za gorivo)
odstranili so nalepko ACRONI
tablica
.. in pa največje presenečenje - napis na fremu
pa še tile dve...
664-120
in z 643-034
M.
Dizel Elektro ? bi rekuDolfe napisal/-a:Morda:Regan 664 napisal/-a:Milan, kaj pomeni kratica DE?
1. DE-I - Diessel -Electric št.1
2. DE-I - Delovna Enota 1
3. DE-I - NN -
lp
po analogiji, ker so bili ozkotirni dizli označeni z OD, ozkotirne električne z OE, parne pa z O , edina električna pa ima oznako NE -normalnotirna električna
M.
Re: Industrijske lokomotive prodane v zasebno last
Deževni dan me je "prilepil" k računalniku. Med brskanjem sem našel tudi zanimive ind. lok na Češkem.
http://spz.logout.cz/fotoalbum/cz.php
http://spz.logout.cz/fotoalbum/cz.php
Re: Industrijske lokomotive prodane v zasebno last
Ne bi bilo slabo malo ofrišati te zanimive teme.
S temi lokomotivami tipa DHL je cela zmeda. DHL-e sta očitno delala tako MIN kakor tudi ĐĐ.
Kar se tiče lokomotive TSO Ormož: me prav zanima, če je stroj še tam. Škoda, da ne gre za Jenbacha, zadeva bi bila uporabna, ta vzhodnonemško - zahodnonemško -srbski stroj pa je verjetno v smislu servisiranja prva črna luknja in jama brez dna.
Če povzamemo: po slovenskih firmah so se pojavljale dizelske lokomotive oz. vlečna vozila (pustimo paro in elektriko po strani):
- samogradnje in raznovrstne predelave (cinkarniška Šeka, železarniški zastekleni hajzlc in še kaj podobnega)
- unikati kot je ŽC-jev goričanski Mojzes
- Zefirji, Unimogi, traktorji in ostala cestno-tirna ropotija
- originalni in licenčni Jenbachi z motorji JW 100 do JW 600 ter mehanskim ali hidravličnim prenosom moči
- predelani Jenbachi z vsemi mogočimi motorji - Torpedo, Cat in drugo
- Štirioglati DHL-i iz proizvodnje ĐĐ s Torpedovimi motorji (npr. Kovinotehna Celje, Javor Il. Bistrica)
- DHL-i iz MIN Niš v vseh mogočih kombinacijah motorjev in menjalnikov
- 642/643
Sem še kaj pozabil?
Z ugašanjem velikih firm z močnim transportom izginjajo tudi tovarniške lokomotive. Večina gre ali je že šla v prodajo na kile ter nato v razrez. Iz prizorišča bo izginilo marsikaj zanimivega. Splošno gledano je industrijski vozni park močno zastarel, saj so razen Zefirjev in nove luške premikalke vsa vozila predpotopna, saj najmlajša izvirajo iz začetka 80-ih let, večina pa jih izvira iz 60-ih let prejšnjega stoletja. Vzdrževanje je hudič, ker so nadomestni deli ekstremno dragi ali pa sploh niso več dobavljivi. En takih primerov je Jenbach, cene delov so tako pretirane, da je boljše lokomotivo takoj vrečti na odpad kot pa jo generalno popravljati. S premikom par vagonov na mesec se vložek nikoli ne more odplačati.
Industrijski železniški promet je precej posebno in zanimivo področje, ki si zasluži pozornost. Glede na dosedanje poznavanje gre za prave majhne železniške uprave, z vsem svojim osebjem, infrastrukturo in stroji.
Zanimivo bi bilo, v tej temi sistematično zbirati podatke o industrijskih lokomotivah, predno te za vedno izginejo s prizorišča. Lokalne in regionalne MRS bodo torej morale na teren v inventuro!
Za konec še fotografije značke, ki so jo nosili železničarji industrijske železnice Železarne Jesenice. Do nje sem prišel z _Borsigovo_ pomočjo.
Zaenkrat lep pozdrav,
Tono
S temi lokomotivami tipa DHL je cela zmeda. DHL-e sta očitno delala tako MIN kakor tudi ĐĐ.
Kar se tiče lokomotive TSO Ormož: me prav zanima, če je stroj še tam. Škoda, da ne gre za Jenbacha, zadeva bi bila uporabna, ta vzhodnonemško - zahodnonemško -srbski stroj pa je verjetno v smislu servisiranja prva črna luknja in jama brez dna.
Če povzamemo: po slovenskih firmah so se pojavljale dizelske lokomotive oz. vlečna vozila (pustimo paro in elektriko po strani):
- samogradnje in raznovrstne predelave (cinkarniška Šeka, železarniški zastekleni hajzlc in še kaj podobnega)
- unikati kot je ŽC-jev goričanski Mojzes
- Zefirji, Unimogi, traktorji in ostala cestno-tirna ropotija
- originalni in licenčni Jenbachi z motorji JW 100 do JW 600 ter mehanskim ali hidravličnim prenosom moči
- predelani Jenbachi z vsemi mogočimi motorji - Torpedo, Cat in drugo
- Štirioglati DHL-i iz proizvodnje ĐĐ s Torpedovimi motorji (npr. Kovinotehna Celje, Javor Il. Bistrica)
- DHL-i iz MIN Niš v vseh mogočih kombinacijah motorjev in menjalnikov
- 642/643
Sem še kaj pozabil?
Z ugašanjem velikih firm z močnim transportom izginjajo tudi tovarniške lokomotive. Večina gre ali je že šla v prodajo na kile ter nato v razrez. Iz prizorišča bo izginilo marsikaj zanimivega. Splošno gledano je industrijski vozni park močno zastarel, saj so razen Zefirjev in nove luške premikalke vsa vozila predpotopna, saj najmlajša izvirajo iz začetka 80-ih let, večina pa jih izvira iz 60-ih let prejšnjega stoletja. Vzdrževanje je hudič, ker so nadomestni deli ekstremno dragi ali pa sploh niso več dobavljivi. En takih primerov je Jenbach, cene delov so tako pretirane, da je boljše lokomotivo takoj vrečti na odpad kot pa jo generalno popravljati. S premikom par vagonov na mesec se vložek nikoli ne more odplačati.
Industrijski železniški promet je precej posebno in zanimivo področje, ki si zasluži pozornost. Glede na dosedanje poznavanje gre za prave majhne železniške uprave, z vsem svojim osebjem, infrastrukturo in stroji.
Zanimivo bi bilo, v tej temi sistematično zbirati podatke o industrijskih lokomotivah, predno te za vedno izginejo s prizorišča. Lokalne in regionalne MRS bodo torej morale na teren v inventuro!
Za konec še fotografije značke, ki so jo nosili železničarji industrijske železnice Železarne Jesenice. Do nje sem prišel z _Borsigovo_ pomočjo.
Zaenkrat lep pozdrav,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Industrijske lokomotive prodane v zasebno last
Po zagotovilu direktorja TSO ( v likvidaciji) je lokomotiva še pri življenju. Vsaj pred enim mesecem, ko sem se dogovarjal za obisk TSO, je bilo tako. Sicer pa še nisem dobil dovoljenja za vstop. Moral sem oddati pisno vlogo, sedaj pa čakam odgovor nadzornega sveta TSO. Vsekakor bom na vsak način poizkušal priti v TSO in jo po dolgem in počez premeriti in poslikati, predvsem zaradi izdelave modela.Tono napisal/-a:...Kar se tiče lokomotive TSO Ormož: me prav zanima, če je stroj še tam...
L.P.
Re: Industrijske lokomotive prodane v zasebno last
Takšne kolobocije za vstop v tovarno? Nadzorni svet se ukvarja z vstopom v tovarno? Pa saj ne izdelujejo jedrskega orožja...
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Re: Industrijske lokomotive prodane v zasebno last
@Tono: Ne pozabi! Cukr je strateškega pomena!!!Tono napisal/-a:Takšne kolobocije za vstop v tovarno? Nadzorni svet se ukvarja z vstopom v tovarno? Pa saj ne izdelujejo jedrskega orožja...
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!