


@Tono niti na misel mi ne pride ta opcija

Hehehe, brez ciganke in kofeta gre.železocestnik napisal/-a:Dolfe napisal/-a:
Zanimiva lokomotiva. Je kaj znanega o njej?
Dizel hidravlična, 48 ton, ......
Dolfe je bil pri ciganki...tako točno ne more zadet niti "raubšic"![]()
glej zgoraj: "Težina sa punim zalihama: 48 ton"
danes je šla Acronijeva DE-I na revizijo v Maribor .....Dolfe napisal/-a:Bivša jeseniška železarna, sedaj Acroni, je imela vsaj dve Đurici. Ob neki priliki sem moral biti za "pilota", ko so eno transportirali iz CD-Moste. In imel sem priložnost videti Đuro v prvotni, pra-izvedbi.
Dizel Elektro ? bi rekuDolfe napisal/-a:Morda:Regan 664 napisal/-a:Milan, kaj pomeni kratica DE?
1. DE-I - Diessel -Electric št.1
2. DE-I - Delovna Enota 1
3. DE-I - NN -![]()
lp
Po zagotovilu direktorja TSO ( v likvidaciji) je lokomotiva še pri življenju. Vsaj pred enim mesecem, ko sem se dogovarjal za obisk TSO, je bilo tako. Sicer pa še nisem dobil dovoljenja za vstop. Moral sem oddati pisno vlogo, sedaj pa čakam odgovor nadzornega sveta TSO. Vsekakor bom na vsak način poizkušal priti v TSO in jo po dolgem in počez premeriti in poslikati, predvsem zaradi izdelave modela.Tono napisal/-a:...Kar se tiče lokomotive TSO Ormož: me prav zanima, če je stroj še tam...
@Tono: Ne pozabi! Cukr je strateškega pomena!!!Tono napisal/-a:Takšne kolobocije za vstop v tovarno? Nadzorni svet se ukvarja z vstopom v tovarno? Pa saj ne izdelujejo jedrskega orožja...