Stran 3 od 5

Objavljeno: 22.01.2009, 19:13
Napisal/-a Jembah
@Matic, mislim, da je bil regan 112 in sicer v petek 16., mozno pa da je celo bil regano 104 v sredo 14. Bo pa prej prva opcija :lol: :lol: :lol:

@Tono niti na misel mi ne pride ta opcija :P .

Objavljeno: 25.01.2009, 1:04
Napisal/-a železocestnik
Ja, sem našel en dokument, kako je Tovarna celuloze v Goričanah "zatavšala" motorni vlačilec "Rema", znamke "Steyr".

Premikalka je imela bencinski motor.

Najprej "Pogodba"...

Slika

Pa še "Račun" v cirilici...

Slika

Kako je premikalka izgledala, je za sedaj še velika skrivnost :lol: :lol: :lol:

Objavljeno: 25.01.2009, 1:22
Napisal/-a hlapon
železocestnik napisal/-a:Kako je premikalka izgledala, je za sedaj še velika skrivnost :lol: :lol: :lol:
Kolikor te poznamo, ne bo dolgo skrivnost :D .

Objavljeno: 25.01.2009, 2:50
Napisal/-a železocestnik
Glede premikalke v Ormožu...

Ne vem, če je imel MIN Niš poseben prospekt za DHL-600, na razpolago imam prospekt za dizel-hidravlično lokomotivo DHL-650, ki pa je ravno tako serije 734 kot ta v Ormožu...

DHL 600 ima sicer nekatere mere drugačne, sta pa obe troosovinski in izgleda da imata enak motor.

Slika

Slika

V seriji 734 imajo lokomotive v podseriji 01 do 40 vse enake motorje-vzhodno nemške dizel motorje 12KVD 21 - 3 s 480 kW.

Na forumu www.rail.serbia je @rile prilepil seznam vseh izdelanih lokomotiv serije 734, kjer pa so navedeni tudi vgrajeni motorji, prenosnik moči in osovinski pogon...

Slika


Slika


Slika


Slika

Objavljeno: 25.01.2009, 3:09
Napisal/-a železocestnik
Dolfe napisal/-a:

Zanimiva lokomotiva. Je kaj znanega o njej?

Dizel hidravlična, 48 ton, ......

Slika

Dolfe je bil pri ciganki...tako točno ne more zadet niti "raubšic" :lol:

glej zgoraj: "Težina sa punim zalihama: 48 ton" :uuuaavv

Objavljeno: 25.01.2009, 18:46
Napisal/-a Dolfe
železocestnik napisal/-a:
Dolfe napisal/-a:

Zanimiva lokomotiva. Je kaj znanega o njej?

Dizel hidravlična, 48 ton, ......

Slika

Dolfe je bil pri ciganki...tako točno ne more zadet niti "raubšic" :lol:

glej zgoraj: "Težina sa punim zalihama: 48 ton" :uuuaavv
Hehehe, brez ciganke in kofeta gre. :lol:
Večina pozna ta trik. C 16 namreč pomeni, da so tri pogonske osi gnane skupaj in togo vpete v frem lokomotive in s 16 tonskim osnim pritiskom. Tik predno je moja učiteljica 2. razreda izdahnila, smo še uspeli vzeti poštevanko št. 3. Slika

V kombinciji s TRULY kalkulatorjem to znese približno 48 ton. In ravno toliko mora biti, če zanemarimo kakšno decimalko. :lol:

Ampak, fenomenalno železocestnik, kaj vse znaš zbrskati iz zaprašenega neta. Tole gradivo je že spravljeno v mapci. Hvala za trud. Slika

Objavljeno: 09.02.2009, 16:34
Napisal/-a milchy
Dolfe napisal/-a:Bivša jeseniška železarna, sedaj Acroni, je imela vsaj dve Đurici. Ob neki priliki sem moral biti za "pilota", ko so eno transportirali iz CD-Moste. In imel sem priložnost videti Đuro v prvotni, pra-izvedbi. :wink:
danes je šla Acronijeva DE-I na revizijo v Maribor .....

Slika

Slika Oklepaj doštukal, Mod. Dolfe

pogled s strani (čisto majhen rezervoar za gorivo)

Slika

odstranili so nalepko ACRONI

Slika

tablica

Slika

.. in pa največje presenečenje - napis na fremu

Slika


pa še tile dve...

664-120

Slika

in z 643-034

Slika

M.

Objavljeno: 09.02.2009, 18:14
Napisal/-a Regan 664
Milan, kaj pomeni kratica DE? :roll:

Objavljeno: 09.02.2009, 18:46
Napisal/-a Dolfe
Regan 664 napisal/-a:Milan, kaj pomeni kratica DE? :roll:
Morda:

1. DE-I - Diessel -Electric št.1

2. DE-I - Delovna Enota 1

3. DE-I - NN - Slika



lp
:wink:

Objavljeno: 09.02.2009, 19:28
Napisal/-a milchy
Dolfe napisal/-a:
Regan 664 napisal/-a:Milan, kaj pomeni kratica DE? :roll:
Morda:

1. DE-I - Diessel -Electric št.1

2. DE-I - Delovna Enota 1

3. DE-I - NN - Slika



lp
:wink:
Dizel Elektro ? bi reku

po analogiji, ker so bili ozkotirni dizli označeni z OD, ozkotirne električne z OE, parne pa z O , edina električna pa ima oznako NE -normalnotirna električna

M.

Re: Industrijske lokomotive prodane v zasebno last

Objavljeno: 24.06.2009, 21:33
Napisal/-a Florjan
Deževni dan me je "prilepil" k računalniku. Med brskanjem sem našel tudi zanimive ind. lok na Češkem.
http://spz.logout.cz/fotoalbum/cz.php

Re: Industrijske lokomotive prodane v zasebno last

Objavljeno: 11.01.2014, 20:08
Napisal/-a Tono
Ne bi bilo slabo malo ofrišati te zanimive teme.

S temi lokomotivami tipa DHL je cela zmeda. DHL-e sta očitno delala tako MIN kakor tudi ĐĐ.

Kar se tiče lokomotive TSO Ormož: me prav zanima, če je stroj še tam. Škoda, da ne gre za Jenbacha, zadeva bi bila uporabna, ta vzhodnonemško - zahodnonemško -srbski stroj pa je verjetno v smislu servisiranja prva črna luknja in jama brez dna.

Če povzamemo: po slovenskih firmah so se pojavljale dizelske lokomotive oz. vlečna vozila (pustimo paro in elektriko po strani):

- samogradnje in raznovrstne predelave (cinkarniška Šeka, železarniški zastekleni hajzlc in še kaj podobnega)
- unikati kot je ŽC-jev goričanski Mojzes
- Zefirji, Unimogi, traktorji in ostala cestno-tirna ropotija
- originalni in licenčni Jenbachi z motorji JW 100 do JW 600 ter mehanskim ali hidravličnim prenosom moči
- predelani Jenbachi z vsemi mogočimi motorji - Torpedo, Cat in drugo
- Štirioglati DHL-i iz proizvodnje ĐĐ s Torpedovimi motorji (npr. Kovinotehna Celje, Javor Il. Bistrica)
- DHL-i iz MIN Niš v vseh mogočih kombinacijah motorjev in menjalnikov
- 642/643


Sem še kaj pozabil?

Z ugašanjem velikih firm z močnim transportom izginjajo tudi tovarniške lokomotive. Večina gre ali je že šla v prodajo na kile ter nato v razrez. Iz prizorišča bo izginilo marsikaj zanimivega. Splošno gledano je industrijski vozni park močno zastarel, saj so razen Zefirjev in nove luške premikalke vsa vozila predpotopna, saj najmlajša izvirajo iz začetka 80-ih let, večina pa jih izvira iz 60-ih let prejšnjega stoletja. Vzdrževanje je hudič, ker so nadomestni deli ekstremno dragi ali pa sploh niso več dobavljivi. En takih primerov je Jenbach, cene delov so tako pretirane, da je boljše lokomotivo takoj vrečti na odpad kot pa jo generalno popravljati. S premikom par vagonov na mesec se vložek nikoli ne more odplačati.

Industrijski železniški promet je precej posebno in zanimivo področje, ki si zasluži pozornost. Glede na dosedanje poznavanje gre za prave majhne železniške uprave, z vsem svojim osebjem, infrastrukturo in stroji.

Zanimivo bi bilo, v tej temi sistematično zbirati podatke o industrijskih lokomotivah, predno te za vedno izginejo s prizorišča. Lokalne in regionalne MRS bodo torej morale na teren v inventuro!

Za konec še fotografije značke, ki so jo nosili železničarji industrijske železnice Železarne Jesenice. Do nje sem prišel z _Borsigovo_ pomočjo.

Slika

Zaenkrat lep pozdrav,

Tono

Re: Industrijske lokomotive prodane v zasebno last

Objavljeno: 11.01.2014, 23:55
Napisal/-a mmatja
Tono napisal/-a:...Kar se tiče lokomotive TSO Ormož: me prav zanima, če je stroj še tam...
Po zagotovilu direktorja TSO ( v likvidaciji) je lokomotiva še pri življenju. Vsaj pred enim mesecem, ko sem se dogovarjal za obisk TSO, je bilo tako. Sicer pa še nisem dobil dovoljenja za vstop. Moral sem oddati pisno vlogo, sedaj pa čakam odgovor nadzornega sveta TSO. Vsekakor bom na vsak način poizkušal priti v TSO in jo po dolgem in počez premeriti in poslikati, predvsem zaradi izdelave modela.
L.P.

Re: Industrijske lokomotive prodane v zasebno last

Objavljeno: 12.01.2014, 1:23
Napisal/-a Tono
Takšne kolobocije za vstop v tovarno? Nadzorni svet se ukvarja z vstopom v tovarno? Pa saj ne izdelujejo jedrskega orožja...

Re: Industrijske lokomotive prodane v zasebno last

Objavljeno: 12.01.2014, 2:04
Napisal/-a _Borsig_
Tono napisal/-a:Takšne kolobocije za vstop v tovarno? Nadzorni svet se ukvarja z vstopom v tovarno? Pa saj ne izdelujejo jedrskega orožja...
@Tono: Ne pozabi! Cukr je strateškega pomena!!!