Stran 3 od 3

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 04.06.2014, 19:24
Napisal/-a milchy
urednik napisal/-a:
OrientExpress napisal/-a:Zanima me, zakaj je kenedi tišji od regana - se mi zdi, da je tako, na vsake kvatre pripelje mimo nas (Brezovica) španka ali kenedi pesek iz Verda - ko pa tu pa tam pride regan, navadno okrog polnoči (ne vem od kod, s Krasa?), je pa neznosno glasen.
Kako je to mogoče - če gre za istega proizvajalca pri vseh treh (GM) in je kenedi najstarejši in najtišji (se mi zdi, da celo bolj od španke, naj me kdo popravi, če se motim) čeprav je toliko starejši - je to zato, ker je šibkejši? Ali so morda regane v Slavonskem Brodu bolj šlampasto sestavljali brez kakih protihrupnih izolacij?
Evo odgovor :

youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YnDOFjcqatY[/youtube]
tole ni lih odgovor na pred osmimi leti postavljeno vprašanje, v drugi temi dokazuješ nekaj drugega .....

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 05.06.2014, 6:47
Napisal/-a Ljubitelj
Presenetljivo visok nivo hrupa, OK ostaja vprašanje kje se je merilo toda v poduk:

Po lestvici EPA/WHO nastanejo poškodbe sluha pri izpostavljenosti hrupu 110 dB v 6s. Vir:http://www.zzv-lj.si/promocija-zdravja- ... 032010.pdf.

Borovničani, zberite se in ukrepajte, če lahko zaprejo v nočnem času letališča, zakaj pa ne bi še železnice..... Ali pa naj država jasno odgovori kaj misli storiti.

LPL

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 05.06.2014, 8:58
Napisal/-a tango
Torej bi morali biti skoraj vsi slovenski strojevodje že davno gluhi?

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 05.06.2014, 8:59
Napisal/-a cokla
tango napisal/-a:Torej bi morali biti skoraj vsi slovenski strojevodje že davno gluhi?
Sej smo....za določene zvoke. :wink:

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 05.06.2014, 9:34
Napisal/-a Ljubitelj
Torej bi morali biti skoraj vsi slovenski strojevodje že davno gluhi?
Vprašanje je nivo hrupa v kabini in emisija hrupa v okolico :!: Če bi bil v kabini enak hrup kot v bližnji okolici verjamem, da bi ameriški izdelovalci lokomotiv že zdavnaj bankrotirali zaradi odškodninskih tožb v ZDA.

Sicer pa o odnosu do varstva tale eklakantna primera:

Pred leti so se delavci v Anhovem delali norca iz varnostnega inženirja, ki je zahteval uporabo zaščitnih sredstev, danes se pa tožarijo z državo za odškodnino zaradi posledic v veliki meri neupoštevanja varnostnih napotkov........

Prav tako se pred leti nikomur niso zdeli nevarni PCB-ji. Ma kakšni varnostni ukrepi, to je binkoštno olje so pravili, potem so pa vsi lepo zbolevali in je bilo potrebno dobiti drug vodne vire etc....

Vse to po zaslugi takega pišmeuhovskega odnosa do okoljevarstvenih in delovarstvenih zahtev........

LPL

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 05.06.2014, 10:04
Napisal/-a tango
Torej pojdi in povprašaj, kakšen nivo hrupa so namerili v strojevodskih kabinah. Tako dizlov kot elektro vleke. Vse je precej nad povprečjem (razen Siemensov).

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 05.06.2014, 10:43
Napisal/-a igor72
Ljubitelj napisal/-a: Po lestvici EPA/WHO nastanejo poškodbe sluha pri izpostavljenosti hrupu 110 dB v 6s. Vir:http://www.zzv-lj.si/promocija-zdravja- ... 032010.pdf.

Borovničani, zberite se in ukrepajte, če lahko zaprejo v nočnem času letališča, zakaj pa ne bi še železnice..... Ali pa naj država jasno odgovori kaj misli storiti.
Ma kakšne budaleštine #-o ........ sicer pa, 110dB je preseglo vsega kakšno desetinko sekunde.....in "neznosen" hrup (tisti nad 100) je trajal 6s...

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 05.06.2014, 12:41
Napisal/-a Ljubitelj
Ma kakšne budaleštine ........ sicer pa, 110dB je preseglo vsega kakšno desetinko sekunde.....in "neznosen" hrup (tisti nad 100) je trajal 6s...
Poglej si zakonodajo, pa ti bo amrsikaj jasno!

NlPL

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 05.06.2014, 19:31
Napisal/-a inovak
Kot da ne bi obstojala tehnična možnost zmanjšanja hrupa ( pa ne s tem, da lokomotive ne vozijo). Samo poglejmo, kako so bile nekoč glasne motorne žage kot Contra Stihl in kakšen hrup proizvajajo danes. Sicer pa je tudi formula 1 postala tišja. Sem pa iz firbca poslal dopis oziroma vprašanje na podjetje Akrapovič o tej možnosti, saj so specialisti za izpušne sisteme. No, minil je več kot en mesec , da so dokazali svojo usmeritev. Čisto tiho so, nobenega glasu ni od njih, niti pripombe, da to ni njihovo področje.

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 05.06.2014, 21:54
Napisal/-a Ajznponar
inovak napisal/-a:Sem pa iz firbca poslal dopis oziroma vprašanje na podjetje Akrapovič o tej možnosti, saj so specialisti za izpušne sisteme. No, minil je več kot en mesec , da so dokazali svojo usmeritev. Čisto tiho so, nobenega glasu ni od njih, niti pripombe, da to ni njihovo področje.
Ravno pravega si se spravil spraševati. Kolikor vem, so pri Akrapoviču usmerjeni predvsem v izpuhe za športna vozila, kjer so takšne "malenkosti", kot je hrup, "drugorazredne teme". Poleg tega pa se zdi, da se je Akrapoviču osebno železnica vobče morala hudo zameriti. Pred kakšnim letom je v intervjuju za Finance izjavil tudi tole:
Poslušamo zgodbe o nekih velikih javnih delih, o drugem tiru Divača-Koper. Povejte mi, kaj bo imelo od tega slovensko gospodarstvo? Kakšen bo vpliv na podjetja, kot so Krka, Gorenje, Hidria? Bo slovensko gospodarstvo res konkurenčnejše? Več, predvsem azijskih izdelkov se bo prek Kopra pripeljalo v Evropo. In to je vse. Če hočemo delati in ustvariti podjetje v Sloveniji, nam za to železnica ne bo pomagala. Pomagala bo samo Luki Koper. Ali je tak strateški interes, da bomo zmetali stotine milijonov, da bo do Kopra še drugi tir? Jaz ga ne vidim.

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 06.06.2014, 15:59
Napisal/-a Re 4/4
Ajznponar napisal/-a: Poleg tega pa se zdi, da se je Akrapoviču osebno železnica vobče morala hudo zameriti.
Bolj podjetniška logika, ker večina izvoznikov izvaža v evropo, kjer luka nima nobene veze.

Re: kenedi vs. regan

Objavljeno: 16.10.2014, 11:09
Napisal/-a inovak
Če že govorimo o podjetniški logiki,o kateri vsi vedo vse, je med ostalim normalno tudi to, da odgovarjaš na dopise, ki jih prejmeš kot podjetje. Odgovoriš, da si prejel..., da boš proučil..., da boš posredoval ustreznim službam..., da to ni tvoje področje..., da se s tem ne ukvarjaš..., da ni v programu podjetja.. in tako naprej... S tem pokažeš najmanj to, da sprejemaš informacije iz okolja. Ne pa da govoriš eno, delaš pa drugo. Delaš morda tudi za proizvajalce "azijskih izdelkov, ki se jih bo preko Kopra pripeljalo v Evropo", če je navedba iz citata točna. Ne preko Kopra, ampak raje preko Hamburga ali pa Trsta.
Samo v informacijo, ko sem poslal dopis na podjetje Akrapovič 2. maja letos kot predlog o vgradnji dušilcev zvoka na dizlih SŽ, nisem do danes ( 16. oktobra 2014) prejel v odgovor niti črke A od podjetja Akrapovič. Še en kamenček v mozaiku. Sicer pa danes to tudi ni več pomembno. Najbrž bi bilo drugače, če bi napisal v angleščini ali japonščini. Glavno, da je na koncu stavka pika in s tem zaključiš zadevo.