Omejitev od MS pa do Hodoša je 80km/h za vse vlake. Proga je pa bila delana za 160 km/h.OrientExpress napisal/-a: Kako pa je s hitrostmi med Puconci in Hodošem - vozi regan tistih svojih 100 km/h in mercedes 120?
Pragersko - Hodoš
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Poskusno obratovanje SVN. Ko bo to dokončno urejeno, bo proga sposobna za maksimalno 100 km/h - dokler ne bo govorne zveze med centrom vodenja prometa in strojevodjo. Govorno zvezo, ki se snema, je namreč potrebno zagotoviti, če vlaki vozijo nad 100 km/h.nepoznavalec napisal/-a:in zakaj je to dobr ?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Šentilj - Zidani Most, Dobova - Zidani Most - Ljubljana, Ljubljana - Jesenice, Ljubljana - Sežana in Divača - Koper (signal s te proge zaide tudi na progo do Rakitovca). Povsod gre za uporabo analognega brezžičnega omrežja (nekaj takšnega kot opuščen sistem NMT) - v prihodnosti pa bo vedno bolj potrebno razmišljati o sistemu GSM-R, ki deluje enako kot GSM omrežje z možnostjo prenosa podatkov.nepoznavalec napisal/-a:Poskusno obratovanje še lep čas ne bo končano kolikor vem.
Pa kje na naših progah že uporabljajo govorno zvezo ?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Na straneh Ažp je objavlen razpis za modernizacijo SV in TK naprav na progi Pragersko - Ormož.
Kaj pa odsek Ormož - Hodoš ?
Kolikor vem med Mursko Soboto in Ormožem ni Modernih SV naprav, ali se pač motim ?
http://www.azp.si/javni_razpisi.php?jezik=SLO
Kaj pa odsek Ormož - Hodoš ?
Kolikor vem med Mursko Soboto in Ormožem ni Modernih SV naprav, ali se pač motim ?
http://www.azp.si/javni_razpisi.php?jezik=SLO
So, so. Samo nihče ne podpiše niti dovoljenja za poskusno delovanje. Torej - so, ampak so zgolj same sebi namen. Govorilo se je, da bi jih naj dali v poskusno obratovanje sedaj, ko je zaradi zapore na madžarski strani manj prometa na tej progi. Ali se pa kaj dogaja v tej smeri, pa ne vem.nepoznavalec napisal/-a:Na straneh Ažp je objavlen razpis za modernizacijo SV in TK naprav na progi Pragersko - Ormož.
Kaj pa odsek Ormož - Hodoš ?
Kolikor vem med Mursko Soboto in Ormožem ni Modernih SV naprav, ali se pač motim ?
http://www.azp.si/javni_razpisi.php?jezik=SLO
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
Kaj pa sistem ETCS?Ne verjamem da se bo to tako kmalu zgodilo. Po pripovedovanju fantov iz SVTK, na evropskem trgu ni veliko ponudnikov ki bi razvijali to opremo. Praktično to pomeni, da ker ni nobene konkurence obstoječemu sistemu, razvoj skoraj ne gre naprej.
Menda naj bi ga vgradili na progo Pragersko - Hodoš?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
541 napisal/-a:
So, so. Samo nihče ne podpiše niti dovoljenja za poskusno delovanje. Torej - so, ampak so zgolj same sebi namen. Govorilo se je, da bi jih naj dali v poskusno obratovanje sedaj, ko je zaradi zapore na madžarski strani manj prometa na tej progi. Ali se pa kaj dogaja v tej smeri, pa ne vem.
Kljub zapori na MAV se v tej smeri ne dogaja prav nič, saj dajanje SV naprav v poskusno obratovanje ni pogojeno s številom vlakov. Potrebni so podpisi, da naprave ustrezajo, za kar pa očitno odgovorni nimajo j..c, saj vedo kaj je vgrajeno na odseku Ormož - Hodoš.
Po pisanju Večera in Dela, je bila včeraj podpisana pogodba o modernizaciji železniške proge Pragersko - Ormož, in sicer postaj Kidričevo, Ptuj, Moškanjci, Ormož, gradnja izogibališč Cirkovce in Cvetkovci ter sanacija cestnega podvoza v Kidričevem in gradnja dveh novih mostov. S tem bi naj tudi progo usposobili za 22,5 t/os. Izvajalci del bodo ŽGP, SCT, CP Maribor in slovenska podružnica podjetja Alpine Mayreder. Začetek del bi naj bil 15.12.2006, trajala pa bodo 2 leti ob občasnih popolnih zaporah proge. Za to progo bi naj bil kmalu objavljen tudi javni razpis za modernizacijo SV naprav.
Še letos bi naj podpisali pogodbo o modernizaciji SV naprav na koprski progi ter rekonstrukcijo postaj Divača, Kozina in Koper. Samo se bojim, da se pri tem ponovi znana zgodba z modernizacijo SV naprav.
Še letos bi naj podpisali pogodbo o modernizaciji SV naprav na koprski progi ter rekonstrukcijo postaj Divača, Kozina in Koper. Samo se bojim, da se pri tem ponovi znana zgodba z modernizacijo SV naprav.
ILTIS jih je zagotovo izučil.
In ker gre menda osel le enkrat na led, izvajalec posodobitve SV naprav je pa že celo desetletje znan, bodo sedaj drugače pristopili k tej modernizaciji.
Nič več ne bo počasnih voženj z 50km/h čez postajno območje.
Sedaj bo to kar redna hitrost, vpisana in vračunana v vozne čase.
Za domovino in SŽ, NAPREJ! press
In ker gre menda osel le enkrat na led, izvajalec posodobitve SV naprav je pa že celo desetletje znan, bodo sedaj drugače pristopili k tej modernizaciji.
Nič več ne bo počasnih voženj z 50km/h čez postajno območje.
Sedaj bo to kar redna hitrost, vpisana in vračunana v vozne čase.
Za domovino in SŽ, NAPREJ! press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 104
- Pridružen: 04.09.2006, 20:04
- Kraj: domžale
- OrientExpress
- Strojevodja I
- Prispevkov: 453
- Pridružen: 03.06.2006, 12:46