Drezine

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8945
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Drezine

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 24.01.2009, 19:36

Na forumu smo že videli drezino-avtomobil...

Iz železniškega muzeja Ljubljana ga je predstavil Tone-@s52r:

Slika

milchy napisal/-a:
'tisti' avto v železnišekm muzeju SŽ ni Volga, ampak je Studebaker ...



Sem pa v zborniku Godešič skozi tisočletje (1006-2006), ki ga je izdal odbor za pripravo tisočletnice Godešiča leta 2006 zasledil dve drezini.

Prva je drezina-avtomobil, ki jo je Janez Križnar (po domače: Matičkov Janko) uporabljal za pregledovanjein manjša popravila proge med leti 1940 in 1945...

Slika


Druga pa je drezina na motorni pogon (motor od motornega kolesa), ki so ga uporabljali pred letom 1940...

Slika
Uros_88
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 200
Pridružen: 07.01.2009, 18:03

OdgovorNapisal/-a Uros_88 » 24.01.2009, 19:44

Ali avtomobil od Janeza Križnarja še obstaja in če, kje je?
mr.who00
Vajenec
Vajenec
Prispevkov: 24
Pridružen: 18.01.2009, 15:27

OdgovorNapisal/-a mr.who00 » 24.01.2009, 19:57

nekako se mi zdi da je tisti prvi avto majhen
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8945
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 24.01.2009, 21:55

Mogoče na tejle fotki iz galerije gapi_1 naredil tako fotko, da zgleda malo večji?

Slika
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3379
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 24.01.2009, 22:00

Tele slikice Stunderbakerja so že kar stare. namreč, nič več se ne nahaja v rotudni, ampak dela družbo v sosednji podolgovati hali z 11, 06 in 361.
Uporabniški avatar
bart
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1282
Pridružen: 07.03.2007, 19:50

OdgovorNapisal/-a bart » 24.01.2009, 22:10

Prima!


Obstaja? Ne verjamem. :cry:


Jernej
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 8945
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 24.01.2009, 22:22

Takole pa so izgledali povojni Studebaker-ji...

Slika
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4262
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 25.01.2009, 9:40

Drezine avtomobili lahko služijo tudi potniškemu prometu. Primer iz ozkotirne gozdne železnice v Bukovini, Romunija. Proga štarta v kraju Viseu de Sus/Maramures in pelje cca 30 km do same Ukrajinske meje. Še danes služi prevozu hlodovine s parnimi lokomotivami in lokalnemu potniškemu prometu (turistični vlaki s parnimi lok, in kombiji/drezinami za lokalce, obmejno policijo...), kar kaže slikica


Slika

Na drugi strani sveta pa obstajajo malo lepša vozila/drezine za pregledovanje prog, kot tale Chevrolett dvoživka:

Slika


Slike so bolj slabe, ker so slikane v slabih razmerah, pa še preskenirana je ta prva.

LPL
parni lokomotivček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 230
Pridružen: 14.08.2006, 22:14
Kraj: LJUBLJANA

OdgovorNapisal/-a parni lokomotivček » 25.01.2009, 12:29

ČE bi to bilo pri nas bi bilo super :)
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 395
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Branko » 25.01.2009, 19:52

Ljubitelj napisal/-a:Drezine avtomobili lahko služijo tudi potniškemu prometu. Primer iz ozkotirne gozdne železnice v Bukovini, Romunija. Proga štarta v kraju Viseu de Sus/Maramures in pelje cca 30 km do same Ukrajinske meje. Še danes služi prevozu hlodovine s parnimi lokomotivami in lokalnemu potniškemu prometu (turistični vlaki s parnimi lok, in kombiji/drezinami za lokalce, obmejno policijo...), kar kaže slikica

Slika


Slike so bolj slabe, ker so slikane v slabih razmerah, pa še preskenirana je ta prva.

LPL

Kdaj je bilo to slikano v Romuniji?
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6491
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

OdgovorNapisal/-a Gorchi » 25.01.2009, 20:45

Ko je že bilo govora o slovenskem železniškem Studbackerju; vas zanima še kaka fotka motorja?
Slika

In kdor en verjame, da je to res Studbacker, pa naj pogleda ploščico v motornem prostoru (klik na sliko, nato pa povečava s klikom na gumb z lupo v desnem spodnjem vogalu pod sliko):
Slika
Goran
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4262
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.01.2009, 11:11

Branko:
Kdaj je bilo to slikano v Romuniji?


Slika ozkotirne železnice je nastala avgusta 2004 med našim potepanjem po Romunski Bukovini, Moldovi in Transilvaniji.

LPL
Branko
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 395
Pridružen: 11.10.2005, 21:17
Kraj: Vir
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a Branko » 26.01.2009, 14:10

Ljubitelj napisal/-a:
Branko:
Kdaj je bilo to slikano v Romuniji?


Slika ozkotirne železnice je nastala avgusta 2004 med našim potepanjem po Romunski Bukovini, Moldovi in Transilvaniji.

LPL

Menda ne obstaja več, zato sem spraševal za datum nastanka slike.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4262
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 26.01.2009, 19:58

Branko, če je to res, je škoda. Vožnja po dolini reke Waser je bila sila zanimiva, kljub temu, da je to bil neke vrste turistični vlak. Žena kar ne more pozabiti vagončkov z gašperčki in vzdolžnimi lesenimi klopmi. Tudi v Bosni sem kaj takega videl samo enkrat.
Izgleda, da prinašam ukinitve ozkotirnih prog, po katerih se mi uspe peljat. Tako so v začetku 70 ukinili vse ozkotirnice v Bosni in Srbiji. K sreči sem uspel prepotovati skorajda vse od odcepa z Unske proge preko Višegrada do T. Užic in povprek od B. Luke do Dubrovnika z vmesno normalnotirno prekinitvijo.

LPL
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a milchy » 26.01.2009, 20:29

Ljubitelj napisal/-a:Izgleda, da prinašam ukinitve ozkotirnih prog, po katerih se mi uspe peljat. Tako so v začetku 70 ukinili vse ozkotirnice v Bosni in Srbiji. K sreči sem uspel prepotovati skorajda vse od odcepa z Unske proge preko Višegrada do T. Užic in povprek od B. Luke do Dubrovnika z vmesno normalnotirno prekinitvijo.

LPL



... če to drži, potem ne hodi na Madžarsko ;) vsaj še par let ne ;)

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov