Nekaj me zanima, kako je to, če so lokomoti različnega tipa spete skupaj pa imajo vse dvigjene pantografe, se upravlajo vse z ene lokomotive, ali je v vsaki strojevodja? Danes sem namreč vidu v Celju skupaj Brižitko (prva lok.) in Mopeda (druga lok.), vlekla sta pa kupeje, vlak Jože Plečnik se mi zdi.gapi_1 napisal/-a:...danes zjutraj pa so v spregi skozi ljubljansko postajo peljale kar tri lokomotive; moped, živa 541-001 ter brizitka
541-001
Odšraufaj "pantografe" pa ti povem.............
Zadnjič spremenil Dolfe, dne 13.01.2007, 9:53, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Iz Slovarja slovenskega knjižnega jezika:
pantográf -a m (a) teh. priprava za prerisovanje risb, zemljevidov, načrtov v povečanem ali
zmanjšanem merilu: s pantografom povečati risbo
------------------------------------------------------------------------------------
Iz Slovarja tujk:
Pantograf -- škarnik, priprava za mehanično prenašanje risb, načrtov in podobno v poljubnem merilu
------------------------------------------------------------------------------------
V kakšni zvezi je potem lahko z odjemnikom toka?
Rad bi spoznal tistega, ki je to besedo uštulil v ta slovar. Odjemnik toka nima nikakršne veze z grafiko.............jaoo.... Bože mili.....
Korošci pri Haiderju se bolj uspešno borijo za slovenščino kot mi. press
pantográf -a m (a) teh. priprava za prerisovanje risb, zemljevidov, načrtov v povečanem ali
zmanjšanem merilu: s pantografom povečati risbo
------------------------------------------------------------------------------------
Iz Slovarja tujk:
Pantograf -- škarnik, priprava za mehanično prenašanje risb, načrtov in podobno v poljubnem merilu
------------------------------------------------------------------------------------
V kakšni zvezi je potem lahko z odjemnikom toka?
Rad bi spoznal tistega, ki je to besedo uštulil v ta slovar. Odjemnik toka nima nikakršne veze z grafiko.............jaoo.... Bože mili.....
Korošci pri Haiderju se bolj uspešno borijo za slovenščino kot mi. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Dolfe ..... zakaj si pa sem pripopal samo prvi del ?
lej kaj piše v mojem SSKJ .....
"pantograf -a m (a) teh. priprava za prerisovanje risb, zemljevidov, načrtov v povečanem ali zmanjšanem merilu: s pantografom povečati risbo *
elektr. tokovni odjemnik iz paličja na električnem vozilu za odvzemanje toka iz kontaktnega vodnika, škarjasti odjemnik "
M.
lej kaj piše v mojem SSKJ .....
"pantograf -a m (a) teh. priprava za prerisovanje risb, zemljevidov, načrtov v povečanem ali zmanjšanem merilu: s pantografom povečati risbo *
elektr. tokovni odjemnik iz paličja na električnem vozilu za odvzemanje toka iz kontaktnega vodnika, škarjasti odjemnik "
M.
Dolfe a boš pol fejst hud, ker sem še včeraj pisal o "pantografih": http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=823
Obljubim da bom preimenoval pantograf v OT!
Obljubim da bom preimenoval pantograf v OT!
nove pa so lahko povezane s kabli in se iz prve upravlja tudi druga (ali tretja ..... ) ne vem pa koliko lokomotiv je lahko spetih skupaj. Na poti proti Rosenbachu sem enkrat videl 3 Tauruse, ki so bili povezani s kabli.Jembah napisal/-a:Pri starih lokomotivah ni daljinske kontrole oz. je onemogocena kar pomeni, da mora v vsaki lokomotivi bit strojevodja in stiskat budnik (ce so lokomotive seveda izpravne). Za te nove pa ne vem kako je .
M.
Sej pa se ja da izklopit budnik na drugi Brižitki? Jaz ne vidim problema razen tega! Prva lokomotiva ima normalno vklopljen budnik, druga pa ne, RAZEN!! Če to ni izvedljivo, da morata ali imeta oba vklopljenega ali oba izklopljenega. To pa nebi vedel.
Ja, Dolfe je pomemben na forumu, saj nas sproti izobražuje in kaj novega nauči!
Ja, Dolfe je pomemben na forumu, saj nas sproti izobražuje in kaj novega nauči!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Ni to tako preprosto.Nejc napisal/-a:Sej pa se ja da izklopit budnik na drugi Brižitki? Jaz ne vidim problema razen tega! Prva lokomotiva ima normalno vklopljen budnik, druga pa ne, RAZEN!! Če to ni izvedljivo, da morata ali imeta oba vklopljenega ali oba izklopljenega. To pa nebi vedel.
-V kolikor nimaš vključenih baterij, ne moreš napolniti GZV.
- Če vključiš baterije pa je budnik v delujočem stanju, in če ga nekdo ne bo posluževal nad 10 km/h bo sam še luft pihnu pa bo vse stalo na mestu.
- obstaja sicer poseben postopek za prevoz hladne lokomotive, vendra more biti tudi takrat zasedena z strojevodjem.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Hmm, kaj bi pa radi od mene..........dopust?
Takole je. Naše 541-tke omogočajo vožnjo v spregi z enojno zasedbo. Ne vem koliko lokomotiv se lahko največ upravlja, vendar več kot tri delovne, naši pravilniki ne dopuščajo. Zanesljivo sprobana pa je bila vožnja z dvema lokomotivama, vrste Taurus.
Če se spomnite, še nedolgo tega smo to debatirali tudi v zvezi z Mopedi. V osnovi so bili Mopedi narejeni za vožnjo v spregi. Le da se je tu delalo vse na "hand-getrib". Pri nas se to ni prakticiralo, Italijani pa to izvajajo precej pogosto. Vsaj tako sem slišal.
Sedaj pa še o Brižitkah, Mopedih, Mehih, Špankah, Kenedijih, Reganih, Đurah, Jenbahih,............
Na vseh je med vožnjo aktivna budnostna naprava, ki jo je treba med vožnjo posluževat. Lahko se sicer ta naprava izloči, vendar se mora pri tem pretrgati "plombica". Lokomotiva s poškodovano ali pretrgano vezico plombe pa je nesposobna za vožnjo. Zato se tega ne poslužujemo, ker bi si takorekoč odžagali vejo na kateri sedimo.
Novo plombico lahko namesti le pooblaščen serviser v CD-Mostah, kateri prej še preveri, če naprava brezhibno deluje.
Zalivka (plomba) je zagotovilo, da po napravi ni nihče nepooblaščeno šaril.
To je to. press
Takole je. Naše 541-tke omogočajo vožnjo v spregi z enojno zasedbo. Ne vem koliko lokomotiv se lahko največ upravlja, vendar več kot tri delovne, naši pravilniki ne dopuščajo. Zanesljivo sprobana pa je bila vožnja z dvema lokomotivama, vrste Taurus.
Če se spomnite, še nedolgo tega smo to debatirali tudi v zvezi z Mopedi. V osnovi so bili Mopedi narejeni za vožnjo v spregi. Le da se je tu delalo vse na "hand-getrib". Pri nas se to ni prakticiralo, Italijani pa to izvajajo precej pogosto. Vsaj tako sem slišal.
Sedaj pa še o Brižitkah, Mopedih, Mehih, Špankah, Kenedijih, Reganih, Đurah, Jenbahih,............
Na vseh je med vožnjo aktivna budnostna naprava, ki jo je treba med vožnjo posluževat. Lahko se sicer ta naprava izloči, vendar se mora pri tem pretrgati "plombica". Lokomotiva s poškodovano ali pretrgano vezico plombe pa je nesposobna za vožnjo. Zato se tega ne poslužujemo, ker bi si takorekoč odžagali vejo na kateri sedimo.
Novo plombico lahko namesti le pooblaščen serviser v CD-Mostah, kateri prej še preveri, če naprava brezhibno deluje.
Zalivka (plomba) je zagotovilo, da po napravi ni nihče nepooblaščeno šaril.
To je to. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!