541-001

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

gapi_1 napisal/-a:...danes zjutraj pa so v spregi skozi ljubljansko postajo peljale kar tri lokomotive; moped, živa 541-001 ter brizitka :D
Nekaj me zanima, kako je to, če so lokomoti različnega tipa spete skupaj pa imajo vse dvigjene pantografe, se upravlajo vse z ene lokomotive, ali je v vsaki strojevodja? Danes sem namreč vidu v Celju skupaj Brižitko (prva lok.) in Mopeda (druga lok.), vlekla sta pa kupeje, vlak Jože Plečnik se mi zdi.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Pri starih lokomotivah ni daljinske kontrole oz. je onemogocena kar pomeni, da mora v vsaki lokomotivi bit strojevodja in stiskat budnik (ce so lokomotive seveda izpravne). Za te nove pa ne vem kako je :oops: .
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Odšraufaj "pantografe" pa ti povem.............Slika
Zadnjič spremenil Dolfe, dne 13.01.2007, 9:53, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Dolfe ......... pa ne bit tko hud, sej je beseda čist ok ;)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Iz Slovarja slovenskega knjižnega jezika:

pantográf -a m (a) teh. priprava za prerisovanje risb, zemljevidov, načrtov v povečanem ali
zmanjšanem merilu: s pantografom povečati risbo
------------------------------------------------------------------------------------

Iz Slovarja tujk:

Pantograf -- škarnik, priprava za mehanično prenašanje risb, načrtov in podobno v poljubnem merilu
------------------------------------------------------------------------------------

V kakšni zvezi je potem lahko z odjemnikom toka?
Rad bi spoznal tistega, ki je to besedo uštulil v ta slovar. Odjemnik toka nima nikakršne veze z grafiko.............jaoo.... Bože mili..... Slika Slika


Korošci pri Haiderju se bolj uspešno borijo za slovenščino kot mi. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Dolfe ..... zakaj si pa sem pripopal samo prvi del ?
lej kaj piše v mojem SSKJ .....

"pantograf -a m (a) teh. priprava za prerisovanje risb, zemljevidov, načrtov v povečanem ali zmanjšanem merilu: s pantografom povečati risbo *

elektr. tokovni odjemnik iz paličja na električnem vozilu za odvzemanje toka iz kontaktnega vodnika, škarjasti odjemnik "

M.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Milči, saj o tem govorim. Nek "bukselj" je še tole zraven vrinil. In če bi tam spodaj uštulil še kranjsko klobaso, bi tudi to imeli na strehah E-lokov. Slika


Naj mi nekdo pojasni, kaj ima to zveze s konjskimi dirkami. press Slika
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Dolfe a boš pol fejst hud, ker sem še včeraj pisal o "pantografih": http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?t=823
:oops:
Obljubim da bom preimenoval pantograf v OT! :P
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

bohve, če bi men Mojster preimenoval moj nik v 'Pantograf' ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

milchy napisal/-a:bohve, če bi men Mojster preimenoval moj nik v 'Pantograf' ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hm Milcjy, to bi še šlo, sam se bojim da bo pol Dolfe spaku kufre pa šila pa kopita!!
:lol:
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

dost heca.,..... dejte se naprej pogovarjat o tokovnih odjemnikih in pantografih, bo bl zanimiv,.... Dolfeta res ne smemo zgubit ......
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

Jembah napisal/-a:Pri starih lokomotivah ni daljinske kontrole oz. je onemogocena kar pomeni, da mora v vsaki lokomotivi bit strojevodja in stiskat budnik (ce so lokomotive seveda izpravne). Za te nove pa ne vem kako je :oops: .
nove pa so lahko povezane s kabli in se iz prve upravlja tudi druga (ali tretja ..... ) ne vem pa koliko lokomotiv je lahko spetih skupaj. Na poti proti Rosenbachu sem enkrat videl 3 Tauruse, ki so bili povezani s kabli.

M.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Sej pa se ja da izklopit budnik na drugi Brižitki? Jaz ne vidim problema razen tega! Prva lokomotiva ima normalno vklopljen budnik, druga pa ne, RAZEN!! Če to ni izvedljivo, da morata ali imeta oba vklopljenega ali oba izklopljenega. To pa nebi vedel.

Ja, Dolfe je pomemben na forumu, saj nas sproti izobražuje in kaj novega nauči! =D> =D> \:D/ \:D/
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Nejc napisal/-a:Sej pa se ja da izklopit budnik na drugi Brižitki? Jaz ne vidim problema razen tega! Prva lokomotiva ima normalno vklopljen budnik, druga pa ne, RAZEN!! Če to ni izvedljivo, da morata ali imeta oba vklopljenega ali oba izklopljenega. To pa nebi vedel.
Ni to tako preprosto.
-V kolikor nimaš vključenih baterij, ne moreš napolniti GZV.
- Če vključiš baterije pa je budnik v delujočem stanju, in če ga nekdo ne bo posluževal nad 10 km/h bo sam še luft pihnu pa bo vse stalo na mestu.
- obstaja sicer poseben postopek za prevoz hladne lokomotive, vendra more biti tudi takrat zasedena z strojevodjem.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Hmm, kaj bi pa radi od mene..........dopust? :-s

Takole je. Naše 541-tke omogočajo vožnjo v spregi z enojno zasedbo. Ne vem koliko lokomotiv se lahko največ upravlja, vendar več kot tri delovne, naši pravilniki ne dopuščajo. Zanesljivo sprobana pa je bila vožnja z dvema lokomotivama, vrste Taurus.

Če se spomnite, še nedolgo tega smo to debatirali tudi v zvezi z Mopedi. V osnovi so bili Mopedi narejeni za vožnjo v spregi. Le da se je tu delalo vse na "hand-getrib". Pri nas se to ni prakticiralo, Italijani pa to izvajajo precej pogosto. Vsaj tako sem slišal.

Sedaj pa še o Brižitkah, Mopedih, Mehih, Špankah, Kenedijih, Reganih, Đurah, Jenbahih,............
Na vseh je med vožnjo aktivna budnostna naprava, ki jo je treba med vožnjo posluževat. Lahko se sicer ta naprava izloči, vendar se mora pri tem pretrgati "plombica". Lokomotiva s poškodovano ali pretrgano vezico plombe pa je nesposobna za vožnjo. Zato se tega ne poslužujemo, ker bi si takorekoč odžagali vejo na kateri sedimo.
Novo plombico lahko namesti le pooblaščen serviser v CD-Mostah, kateri prej še preveri, če naprava brezhibno deluje.

Zalivka (plomba) je zagotovilo, da po napravi ni nihče nepooblaščeno šaril.

To je to. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Odgovori