541-001

Debata okoli voznega parka
Odgovori
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

ne ne Dolfe, nč ti še ne bomo dali dopusta ...... kdo bo pa potem kej pisou ?
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Nč dopusta.

Zdej pa kej bolj pametnega napište, al pa nadaljujte tam kamor paše. [-o< [-o<
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

rečeno .... storjeno .....

lokomotive so bile med sabo povezane s kabli, ki se jih na slikah žal ne vidi .....

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Uporabniški avatar
hulk
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 599
Pridružen: 23.09.2005, 9:30
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a hulk »

Po mojem na naših progah ne bomo nikoli uporabljali več kot dve 541 v spregi zaradi prevelikega pritiska OT na vozno mrežo kar bi med vožnjo povzročalo velika vertikalna nihanja vozne mreže.
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Odgovor Napisal/-a bojan »

Če se spomnite, še nedolgo tega smo to debatirali tudi v zvezi z Mopedi. V osnovi so bili Mopedi narejeni za vožnjo v spregi. Le da se je tu delalo vse na "hand-getrib". Pri nas se to ni prakticiralo...
Oh, seveda se je, ampak daleč nazaj. "Dvojčki" so bili v uporabi veliko na jeseniški progi... Ampak mislim, da se je zadeva zaključila s prihodom brižit.

Hmm, res že precej nazaj, mar ne? :wink:
LPB
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

v OeBB je lahko do največ 6x 1116 da že v Dunaju.

v Sž je ne more več 3x za 363 pa ali 342! pa možnost da lahko 541-0 ali -1 da skupaj 3x541 , lahko!

samo da lahko 1x-363+1x-541. pa slabši in težko za 541+342!

tudi v OeBB 1116+1142 je slabši . da samo lahko 1116+1144!

Sž desiro je že uspešno 3x-312-0 od Ljubljana-Koper in Ljubljana od leta 2001, tudi ima revijo "Nova Proga" od leta 2001 pomlad!

LP :)
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

IC-Pohorje503 napisal/-a:v OeBB je lahko do največ 6x 1116 da že v Dunaju.

v Sž je ne more več 3x za 363 pa ali 342! pa možnost da lahko 541-0 ali -1 da skupaj 3x541 , lahko!

samo da lahko 1x-363+1x-541. pa slabši in težko za 541+342!

tudi v OeBB 1116+1142 je slabši . da samo lahko 1116+1144!

Sž desiro je že uspešno 3x-312-0 od Ljubljana-Koper in Ljubljana od leta 2001, tudi ima revijo "Nova Proga" od leta 2001 pomlad!

LP :)
Miro .... 363 in 541 ne moreta voziti v spregi .... prav tako ne morejo v spregi voziti brižite .....
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

milchy napisal/-a:
IC-Pohorje503 napisal/-a:v OeBB je lahko do največ 6x 1116 da že v Dunaju.

v Sž je ne more več 3x za 363 pa ali 342! pa možnost da lahko 541-0 ali -1 da skupaj 3x541 , lahko!

samo da lahko 1x-363+1x-541. pa slabši in težko za 541+342!

tudi v OeBB 1116+1142 je slabši . da samo lahko 1116+1144!

Sž desiro je že uspešno 3x-312-0 od Ljubljana-Koper in Ljubljana od leta 2001, tudi ima revijo "Nova Proga" od leta 2001 pomlad!

LP :)
Miro .... 363 in 541 ne moreta voziti v spregi .... prav tako ne morejo v spregi voziti brižite .....
pa prej že skupaj vozi 541-101+363-022, kako to NEMOGOČE, joj . škoda ne bo skupaj vozi. že vem 363 je preveč počasi vozi kW, pa 541 prehitro vozi in moč.

res škoda, ne bo skupaj 363+541! da samo bo samski 541 ali skupaj 541+541!
ostali 342+363 ,lahko :) hehe hehe, 363 in 342 oba je dedek , hehe :)

Lp
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

milchy napisal/-a:rečeno .... storjeno .....

lokomotive so bile med sabo povezane s kabli, ki se jih na slikah žal ne vidi .....

Slika


.
.
.


Slika
Milči, zakaj pa so bili trije Taurusi v spregi? A je bil tovorni tako težek al ka je botrovalo takšni spregi?
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ostali dve verjentno nista meli vlaka za nazaj pa so sokupaj speli, da ne vozijo strojni za bzv.
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Mene pa tole zanima, zakaj imajo prvi dve dvigjen prvi pantograf (tokovni odjemnik, če hočete ;), zadnja - tretja pa zadnjega :?:
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

@Jembach - vlakovna lokomotiva je bila redna lokomotiva za ta vlak, ostala dva Taurusa pa sta pripeljala tovoreni vlak in da se nisat prazna vračal, so ju pripeli kar na vlak in so odpeljali .....

@RisPo - prva ima dvignjen OT kot ga imajo vse, če vozita dve lokomotivi v spregi, druga ima dvignjenega sprednjega, da ne svinja šip na tretji lokomotivi, tretja pa ima dvignjenega zadnjega (lahko bi tudi tretja lok ima dvignjen prvi OT- tuid to se dostikrat zgodi)

primer: fotke so nastale v istem dnevu, ob 13 uri, 'trojček' pa okoli 15 ure

Slika
Slika

M.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

IC-Pohorje503 napisal/-a:v OeBB je lahko do največ 6x 1116 da že v Dunaju.

v Sž je ne more več 3x za 363 pa ali 342! pa možnost da lahko 541-0 ali -1 da skupaj 3x541 , lahko!

samo da lahko 1x-363+1x-541. pa slabši in težko za 541+342!

tudi v OeBB 1116+1142 je slabši . da samo lahko 1116+1144!

Sž desiro je že uspešno 3x-312-0 od Ljubljana-Koper in Ljubljana od leta 2001, tudi ima revijo "Nova Proga" od leta 2001 pomlad!

LP :)

Miro, to kar ti misliš, je vožnja vlakov z "doprego ali priprego". Vsaka od teh lokomotiv je zasedena s strojevodjo, ki med vožnjo upravlja z lokomtivo. Tako lahko mešano vozijo vse različne serije lokomotiv.

Taurusi so pa lahko daljinsko povezani tako, da en sam strojevodja krmili istočasno vse tri lokomotive iz prve kabine v smeri vožnje.
Torej, enako kot pri DMG 711, 713 in 813 in EMG 310, 311in 312.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Pri nas vozi v spregi vse kar imamo na razpolago.In tako so nekega lepega dne v Kozini zložili prav poseben vlak za Koper...


Slika



Tudi tukaj so vse lokomotive povezane s kabli.........................(za zrak) :lol:
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Hehe, a za Helgo sta bila pa še Živa pa Moped ? :lol: :lol: :lol: :lol:
Odgovori