Spenjanje različnih DMG/EMG
Spenjanje različnih DMG/EMG
Kako je potekalo spetje med 342 in ATR-om ??
Ima prav tako pomožno spenjačo gor al kako?
Iz teme o ATR 220.
Narejena nova, samostojna tema.
Mod. Dolfe
Ima prav tako pomožno spenjačo gor al kako?
Iz teme o ATR 220.
Narejena nova, samostojna tema.
Mod. Dolfe
Re: ATR 220
kretnica napisal/-a:Kako je potekalo spetje med 342 in ATR-om ??
Ima prav tako pomožno spenjačo gor al kako?
S pomožno spenjačo. (s prašičem). press
MMG, slika je iz Mirotovega kontingeta slik.
Re: ATR 220
MMG, koliko tehta ta prašiček
Lp Signal
Lp Signal
Re: ATR 220
nisem bil pozorenDolfe napisal/-a:kretnica napisal/-a:Kako je potekalo spetje med 342 in ATR-om ??
Ima prav tako pomožno spenjačo gor al kako?
S pomožno spenjačo. (s prašičem). press
MMG, slika je iz Mirotovega kontingeta slik.
Za EMG 311 vem, da ima pomožno spenjačo težko 55 kg (hitrost pri vožnji s pomožnim strojem je 70 km/h do 12%o, nad 12%o pa je dovoljena hitrost največ 50 km/h)Signal napisal/-a:MMG, koliko tehta ta prašiček
Lp Signal
ta ( na sliki) pa mislim, da dost manj
Re: ATR 220
363.007 napisal/-a:
Mainline Desiro 2 od siemens
zelo super Mainline ML
lp,miro
Pa če bi tega kupil bi se verjetno dal spet s desirojem 1.
Lp Nejc
Re: ATR 220
Sej o spenjanju ni dvoma, to že zdaj lahko različne garniture spneš med seboj; bolj vprašljivo je vodenje iz ene kabinedesiro napisal/-a: Pa če bi tega kupil bi se verjetno dal spet s desirojem 1.
Lp Nejc
Re: ATR 220
Če bi jaz tole napisal, ne vem kaj bi si Dolfe mislil o meni.RisPo napisal/-a: Sej o spenjanju ni dvoma, to že zdaj lahko različne garniture spneš med seboj; bolj vprašljivo je vodenje iz ene kabine
Re: ATR 220
Nam lahko zaupaš, kje si videl različne DMG ali EMG spete med seboj?RisPo napisal/-a:
Sej o spenjanju ni dvoma, to že zdaj lahko različne garniture spneš med seboj; bolj vprašljivo je vodenje iz ene kabine
Pustni karnevali ne štejejo. press
Re: ATR 220
so pa spel skupi 311 in 312
Re: ATR 220
Eh, to ne šteje, ker ni vkup držalo.
Speli so tudi klasično garnituro s 312 in še marsikaj drugega. Tudi kakšen traktor in osebni avto.
Speli so tudi klasično garnituro s 312 in še marsikaj drugega. Tudi kakšen traktor in osebni avto.
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: ATR 220
No tako spenjanje mora biti že od vsega začetka predvideno. Pri nas obstajajo vlaki sestavljeni iz dveh garnitur Minuetta (Alstom Coradia) DMG+EMG, z vodenjem iz ene kabine.Dolfe napisal/-a:Nam lahko zaupaš, kje si videl različne DMG ali EMG spete med seboj?RisPo napisal/-a:
Sej o spenjanju ni dvoma, to že zdaj lahko različne garniture spneš med seboj; bolj vprašljivo je vodenje iz ene kabine
Pustni karnevali ne štejejo. press
Re: ATR 220
Mi capljamo enih 50 železniških let za vami.
Naš vozni park ima večje število različnih serij EMG/DMG, kot pa je vseh garnitur skupaj.
Naš vozni park ima večje število različnih serij EMG/DMG, kot pa je vseh garnitur skupaj.
Re: ATR 220
DMG 711 in 713 so že speli. Če ne verjameš, vprašaj koga, ki vozi omenjeni garnituri.Dolfe napisal/-a: Nam lahko zaupaš, kje si videl različne DMG ali EMG spete med seboj?
Pustni karnevali ne štejejo. press
Re: ATR 220
Le pri teh dveh DMG je možno fizično spetje. In to le zato, ker uporabljata isti tip avtomatske spenjače.
Spetje je možno le fizično, brez električnega dela in kot táko je neuporabno.
Nejc, nikar ne misli da sem priplaval po kisli župi. press
Spetje je možno le fizično, brez električnega dela in kot táko je neuporabno.
Nejc, nikar ne misli da sem priplaval po kisli župi. press
Re: ATR 220
@Dolfe: Torej našega Siemensa in neke x-garniture ni mogoče speti skupaj (čepravimata enako spenjačo) tako, da bi bil dvojnik uporaben? Ker kaže na odgovor ne, še zakaj?