Stran 3 od 3

Re: ATR 220

Objavljeno: 25.03.2009, 13:24
Napisal/-a whistler
@Dolfe in ostali, hvala za pojasnilo!

Re: Spenjanje različnih DMG/EMG

Objavljeno: 25.03.2009, 16:16
Napisal/-a Dolfe
Za vse, ki še dvomite.
Tu je nekaj avtomatskih spenjač, sedaj pa kuplajte in vozite. :wink:

1.Slika

Ena prvih. Avtomatska spenjača na Goši.



2.Slika

Gomulka, serija EMG 311. Zagotovo je najbolj in največkart prekleta med spenjačami.



3.Slika

Zeleni DMG 711. Na Kanarčku 713 je sicer enakekega tipa, vendar kot že rečeno, v električnem smislu nekompatibilna.
Žal nimam lepše slike brez zaščitnega pokrova.




4. Slika

Scharfenberg spenjača na Siemensu Desiro 312. Za takšen tip so se pač odločili pri nakupu EMG.
Njena hiba je v električnem grelcu spenjače, kar pa nas niti ne moti preveč.



5.Slika

Fiatov Pendolino 310 ima pa takšno, ki je pospravljena, kadar se ne uporablja.
MMG, Orig. slika ni moja last. Je le izrez iz priročnika.
Da ne bo kdo mislil, da je obložena z vato. Zasnežena je. press :wink:




6.Slika

Tudi Minueto ima nekaj svojega, ki ne paše nikamor drugam.




7.Slika

Na Stadlerju ETR 150 pa je povsem svojevrstna.


To in še več, se občasno fura po tirih SŽ. :D

lp
Dolfe

Re: ATR 220

Objavljeno: 25.03.2009, 16:30
Napisal/-a igor72
Dolfe napisal/-a: Izjema sta le Zelenec 711 in Kanarček 713, kateri spenjači se fizično sicer ujemata in se teoretično lahko spneta skupaj.
Kaj pa 310 in 312 ne pašeta v tisto luknjo???

........seveda mislim le na mehansko spetje............

Re: ATR 220

Objavljeno: 25.03.2009, 16:36
Napisal/-a Dolfe
igor72 napisal/-a:
Kaj pa 310 in 312 ne pašeta v tisto luknjo???

........seveda mislim le na mehansko spetje............

Jah, jaz ga ne bi šel spenjat.
Najbrž bi bil še isti dan v cajtengih in na TV. press Slika

Re: Spenjanje različnih DMG/EMG

Objavljeno: 25.03.2009, 18:36
Napisal/-a whistler
@Dolfe hvala ti še za slikovni prikaz. Izgleda kot da ima vsaka potniška garnitura avtomatsko spenjačo, le vsaka drugega tipa. Potem je Scharfenberg le proizvajalec spenjač?
Fiat ima pa "klasično vagonsko" na kavelj kajne?

Re: Spenjanje različnih DMG/EMG

Objavljeno: 25.03.2009, 18:44
Napisal/-a Dolfe
Ja, točno. Fiat ima pa kar kavelj. Najmanj sitnosti in poceni, ter enostavno vzdrževanje. :wink:

Re: ATR 220

Objavljeno: 25.03.2009, 20:03
Napisal/-a cokla
igor72 napisal/-a:
Kaj pa 310 in 312 ne pašeta v tisto luknjo???

........seveda mislim le na mehansko spetje............
Mislim , da so si mehansko kompatibilne spenjače na 311 , 312 , 310 - vendar samo mehansko. Vprašanje pa je višina od GRT ... :-k

Kot pravi Dolfe; jaz ne bi poiskusil. Bi pa gledal , če bi kdo drug... :D

Re: ATR 220

Objavljeno: 26.03.2009, 8:28
Napisal/-a igor72
cokla napisal/-a: ... Bi pa gledal , če bi kdo drug... :D
...tudi jaz, tudi jaz 8)

Re: ATR 220

Objavljeno: 26.03.2009, 8:48
Napisal/-a Dolfe
igor72 napisal/-a:
cokla napisal/-a: ... Bi pa gledal , če bi kdo drug... :D
...tudi jaz, tudi jaz 8)

Kaj hočeta še več, pa saj vseskozi spremljata takšne dogodke.


O spenjanju pa, ...... kot strokovno šraufanje vijakov, s kladivom. press :lol: