Nove garniture

Debata okoli voznega parka
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

cokla napisal/-a:
Kar se mene tiče je boljša izbira od motornikov push-pull sistem .
Se 100% strinjam. Slika
klemenčič
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 263
Pridružen: 25.03.2009, 18:12

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a klemenčič »

Zakaj bi nabavljali garniture drugih proizvajalcev če pa že imamo Fiate. Ali Fiat več ne proizvaja DMG ? Tako bi sigurno nekaj prihanili pri vzdrževanju in usposabljanju ljudi.
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3626
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a Regan 664 »

klemenčič napisal/-a:Zakaj bi nabavljali garniture drugih proizvajalcev če pa že imamo Fiate. Ali Fiat več ne proizvaja DMG ? Tako bi sigurno nekaj prihanili pri vzdrževanju in usposabljanju ljudi.
Ni vse tako enostavno, kot se zdi na prvi pogled. Poleg tega je vozni park samo enega proizvajalca lahko poguba za podjetje pri vzdrževanju in dobavi rezervnih delov....
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2575
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

klemenčič napisal/-a:Zakaj bi nabavljali garniture drugih proizvajalcev če pa že imamo Fiate. Ali Fiat več ne proizvaja DMG ? Tako bi sigurno nekaj prihanili pri vzdrževanju in usposabljanju ljudi.
Naši dieselski fiati so stari že več kot 35 let. Poleg tega je od leta 2002 fiat ferroavia pod francoskim Alstom-om.
Tako, da bolj težko rečem, da bi veliko prihranili. Če bi šlo za električno garnituro bi bilo malo lažje (pendolino, l. 2000)
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a Dino S »

cokla napisal/-a: Kar se mene tiče je boljša izbira od motornikov push-pull sistem .
Na lokalnih progah kje je včasih en Fiat 2x prevelik pa mislim, se Push&pull ne izplača, še posebej na neelektrificiranih progah.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a cokla »

Dino S napisal/-a:
cokla napisal/-a: Kar se mene tiče je boljša izbira od motornikov push-pull sistem .
Na lokalnih progah kje je včasih en Fiat 2x prevelik pa mislim, se Push&pull ne izplača, še posebej na neelektrificiranih progah.
A nagibni na kočevskem pa se ?

Push-pull sistem je dober že v tem ,da lahko uporabiš lokomotivo v času ( ponoči ) ko potniški ne vozijo za, za druge namene. In taka sestava se lahko uporabi tudi na neelektrificiranih progah. Nenazadnje so lokomotive 541 ( in Herkules ) kompatibilne. In tudi push-pull se sestavlja-lahko je eden ali več vagonov... :wink:
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a Dino S »

cokla napisal/-a: A nagibni na kočevskem pa se ?

Push-pull sistem je dober že v tem ,da lahko uporabiš lokomotivo v času ( ponoči ) ko potniški ne vozijo za, za druge namene. In taka sestava se lahko uporabi tudi na neelektrificiranih progah. Nenazadnje so lokomotive 541 ( in Herkules ) kompatibilne. In tudi push-pull se sestavlja-lahko je eden ali več vagonov... :wink:
Vem, da se lahko sestavlja, to je tudi ena izmed vecjih prednosti tega sistema, saj lahko zagotovis taksno kapaciteto kakšno res potrebuješ. Ampak na progah kot so Rogatec/Imeno/Velenje-Celje, Bohinjska proga... pa res ne vidim prednosti, tiste dizelke pa ponoči tud ne vem kaj bi delale...

Nagibni na Kočevskem in Dolenjskem je pa edina možnost, ko mislijo uvest IC vlake, ker drugače pa bo potovalni čas veliko prevelik zaradi ovinkaste proge in se nobeden ne bo vozil z vlakom.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a cokla »

Dino S napisal/-a: Vem, da se lahko sestavlja, to je tudi ena izmed vecjih prednosti tega sistema, saj lahko zagotovis taksno kapaciteto kakšno res potrebuješ. Ampak na progah kot so Rogatec/Imeno/Velenje-Celje, Bohinjska proga... pa res ne vidim prednosti, tiste dizelke pa ponoči tud ne vem kaj bi delale...

Nagibni na Kočevskem in Dolenjskem je pa edina možnost, ko mislijo uvest IC vlake, ker drugače pa bo potovalni čas veliko prevelik zaradi ovinkaste proge in se nobeden ne bo vozil z vlakom.
A misliš , da bi potem bila kurilnica v Rogatcu ? Lokomotiva v eni noči pride v Koper in nazaj ter podnevi brez težav zvozi vse vlake na rogaški progi ( karikiram ).

Na dolenjskem pa nagibnega ne bo vsaj še - nikoli. Na Kanarčke se začne vgrajevat klimo za potniške oddelke ; pa seštej 2+2...
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Dino S, ne vem sicer koliko poznaš dolensko progo. Velik problem je eden izmed daljših odsekov med dvema postajama, konkretneje Trebnje-Radohova vas. Na tem odseku traja vožnja z vsemi postanki na postajališčih cca 15 minut, se pravi v obe smeri približno pol ure. Frekventnost proge je povezana ravno v tem.

Pred časom je bila sicer še postaja Velika Loka, kjer je sedaj le nakladalni tir (slepi), v kolikor bi se tam zopet izgradili tiri in s tem omogočilo križanje vlakov, bi se omenjeni odsek glede križanja skrajšal za cca 10 minut. Morda bi bilo kaj podobnega lahko tudi z ponovno vzpostavitvijo postaje Šmarje Sap, še posebej če (ko) bo zaživel promet po Kočevski progi.

O APB-ju ali čem podobnem na Dolenjskem lahko sanjamo podobno kot o elektrifikaciji. Bojim pa se, da IC vlakov na našem koncu ne bom dočakal živ.

Push&pull pa se lahko zagotovo lahko nadejamo kaj kmalu in to iz smeri Gradca. Niso zastonj Avstrijci testirali Herkulesa.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a milchy »

cokla napisal/-a:
Dino S napisal/-a:
cokla napisal/-a: Kar se mene tiče je boljša izbira od motornikov push-pull sistem .
Na lokalnih progah kje je včasih en Fiat 2x prevelik pa mislim, se Push&pull ne izplača, še posebej na neelektrificiranih progah.
A nagibni na kočevskem pa se ?

Push-pull sistem je dober že v tem ,da lahko uporabiš lokomotivo v času ( ponoči ) ko potniški ne vozijo za, za druge namene. In taka sestava se lahko uporabi tudi na neelektrificiranih progah. Nenazadnje so lokomotive 541 ( in Herkules ) kompatibilne. In tudi push-pull se sestavlja-lahko je eden ali več vagonov... :wink:

ne pozabit, da je za puš-pul treba imet krmilne vagone, ali bi to mogoče kar bile lokomotive pri nas (saj jih je dost) ? pa še menda pride nekaj novih, ki bodo lahko vozile potniške vlake ...
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Pri teh povleci-potegni vlakih se mi poraja vprašanje kako se prenašajo ukazi krmiljenja in senzorike po vagonih do krmilnega vagona in nazaj v lokomotivo. A je to po UIC kablih ali je še kak dodaten kabel potreben (in posledično namenski vagoni)?
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1529
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a LJ363 »

Kot je Dolfe pojasnil v temi o Bosporus Europe Express, gre to po UIC kablih, vagoni pa morajo imeti UIC vtičnice in napeljavo.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Govoriti o "push-pull" garniturah je rahlo nesmiselno pri zasedenosti vlakov na stranskih progah SŽ, kjer bi mnogokrat zadostoval enodelni DMU. Pa poglejmo še ta nesmisel:

Lokomotiva je cca 80 (90 t 541) ton in pelje dva vagona cca 2x40 ton. To da bruto 160 ton. Pri povprečni zasedbi da to več kot 2t/potnika :idea:

Omenjeni sistem se izplača pri daljših garniturah. Preračun so nekoč opravili za Caltrain (San Jose-San Francisco) in je definitivno v ekonomski prednosti pred DMU, da ne govorimo o EMU (stroški napeljave :!: ). Vendar ima vsak vlak tam okrog 500 sedežev v dvonadstropnih vagonih :^o .
O uporabi lokomotiv za nočno vleko pa to. Če se ne motim je bilo rečeno nekje na forumu za FS garniture, da jih vlečejo posebne lokomotive. Kaj bi pa vlekle dieselske lokomotive na območju SŽ? Saj so lokalne proge tako in tako ponoči v glavnem zaprte.
Tako bi bila možnost uporabe na relaciji LJ-ZM. Vendar bi bila občutna razlika v voznem času. Tako pa naj le ostane pri "lahkih" EMU mogoče 4 členskih za lokalni promet. Saj dobijo se pa tudi 2 nadstropnio EMU, ki so ekonomsko še bolj upravičeni, saj se doseže mnogo boljše razmerje med bruto težo / potnika. To pa je še zlasti za lokalne vlake s pogostim ustavljanjem najpomembnejše merilo za porabljeno energijo.

LPL
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Nebom šlogal, sam mal mi smrdi testiranje Herkulesov na Štajerskih progah. Kaj lahko se zgodi, da bo push&pull garnitura bila v sestavi Herkulesa (seveda OBB, da ne bo pomote). S tem lahko avstrijci elegantno rešijo problem osne obremenitve na relaciji Zidani Most - Špilje.
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 812
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Nove garniture

Odgovor Napisal/-a Anzee »

Tin€ napisal/-a:Nebom šlogal, sam mal mi smrdi testiranje Herkulesov na Štajerskih progah. Kaj lahko se zgodi, da bo push&pull garnitura bila v sestavi Herkulesa (seveda OBB, da ne bo pomote).
Men se zdi pa super to da testirajo... Bo vsaj kaksen nov veter...
Odgovori