Se 100% strinjam.cokla napisal/-a:
Kar se mene tiče je boljša izbira od motornikov push-pull sistem .
Nove garniture
Re: Nove garniture
Re: Nove garniture
Zakaj bi nabavljali garniture drugih proizvajalcev če pa že imamo Fiate. Ali Fiat več ne proizvaja DMG ? Tako bi sigurno nekaj prihanili pri vzdrževanju in usposabljanju ljudi.
Re: Nove garniture
Ni vse tako enostavno, kot se zdi na prvi pogled. Poleg tega je vozni park samo enega proizvajalca lahko poguba za podjetje pri vzdrževanju in dobavi rezervnih delov....klemenčič napisal/-a:Zakaj bi nabavljali garniture drugih proizvajalcev če pa že imamo Fiate. Ali Fiat več ne proizvaja DMG ? Tako bi sigurno nekaj prihanili pri vzdrževanju in usposabljanju ljudi.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Nove garniture
Naši dieselski fiati so stari že več kot 35 let. Poleg tega je od leta 2002 fiat ferroavia pod francoskim Alstom-om.klemenčič napisal/-a:Zakaj bi nabavljali garniture drugih proizvajalcev če pa že imamo Fiate. Ali Fiat več ne proizvaja DMG ? Tako bi sigurno nekaj prihanili pri vzdrževanju in usposabljanju ljudi.
Tako, da bolj težko rečem, da bi veliko prihranili. Če bi šlo za električno garnituro bi bilo malo lažje (pendolino, l. 2000)
Re: Nove garniture
Na lokalnih progah kje je včasih en Fiat 2x prevelik pa mislim, se Push&pull ne izplača, še posebej na neelektrificiranih progah.cokla napisal/-a: Kar se mene tiče je boljša izbira od motornikov push-pull sistem .
Re: Nove garniture
A nagibni na kočevskem pa se ?Dino S napisal/-a:Na lokalnih progah kje je včasih en Fiat 2x prevelik pa mislim, se Push&pull ne izplača, še posebej na neelektrificiranih progah.cokla napisal/-a: Kar se mene tiče je boljša izbira od motornikov push-pull sistem .
Push-pull sistem je dober že v tem ,da lahko uporabiš lokomotivo v času ( ponoči ) ko potniški ne vozijo za, za druge namene. In taka sestava se lahko uporabi tudi na neelektrificiranih progah. Nenazadnje so lokomotive 541 ( in Herkules ) kompatibilne. In tudi push-pull se sestavlja-lahko je eden ali več vagonov...
Re: Nove garniture
Vem, da se lahko sestavlja, to je tudi ena izmed vecjih prednosti tega sistema, saj lahko zagotovis taksno kapaciteto kakšno res potrebuješ. Ampak na progah kot so Rogatec/Imeno/Velenje-Celje, Bohinjska proga... pa res ne vidim prednosti, tiste dizelke pa ponoči tud ne vem kaj bi delale...cokla napisal/-a: A nagibni na kočevskem pa se ?
Push-pull sistem je dober že v tem ,da lahko uporabiš lokomotivo v času ( ponoči ) ko potniški ne vozijo za, za druge namene. In taka sestava se lahko uporabi tudi na neelektrificiranih progah. Nenazadnje so lokomotive 541 ( in Herkules ) kompatibilne. In tudi push-pull se sestavlja-lahko je eden ali več vagonov...
Nagibni na Kočevskem in Dolenjskem je pa edina možnost, ko mislijo uvest IC vlake, ker drugače pa bo potovalni čas veliko prevelik zaradi ovinkaste proge in se nobeden ne bo vozil z vlakom.
Re: Nove garniture
A misliš , da bi potem bila kurilnica v Rogatcu ? Lokomotiva v eni noči pride v Koper in nazaj ter podnevi brez težav zvozi vse vlake na rogaški progi ( karikiram ).Dino S napisal/-a: Vem, da se lahko sestavlja, to je tudi ena izmed vecjih prednosti tega sistema, saj lahko zagotovis taksno kapaciteto kakšno res potrebuješ. Ampak na progah kot so Rogatec/Imeno/Velenje-Celje, Bohinjska proga... pa res ne vidim prednosti, tiste dizelke pa ponoči tud ne vem kaj bi delale...
Nagibni na Kočevskem in Dolenjskem je pa edina možnost, ko mislijo uvest IC vlake, ker drugače pa bo potovalni čas veliko prevelik zaradi ovinkaste proge in se nobeden ne bo vozil z vlakom.
Na dolenjskem pa nagibnega ne bo vsaj še - nikoli. Na Kanarčke se začne vgrajevat klimo za potniške oddelke ; pa seštej 2+2...
Re: Nove garniture
Dino S, ne vem sicer koliko poznaš dolensko progo. Velik problem je eden izmed daljših odsekov med dvema postajama, konkretneje Trebnje-Radohova vas. Na tem odseku traja vožnja z vsemi postanki na postajališčih cca 15 minut, se pravi v obe smeri približno pol ure. Frekventnost proge je povezana ravno v tem.
Pred časom je bila sicer še postaja Velika Loka, kjer je sedaj le nakladalni tir (slepi), v kolikor bi se tam zopet izgradili tiri in s tem omogočilo križanje vlakov, bi se omenjeni odsek glede križanja skrajšal za cca 10 minut. Morda bi bilo kaj podobnega lahko tudi z ponovno vzpostavitvijo postaje Šmarje Sap, še posebej če (ko) bo zaživel promet po Kočevski progi.
O APB-ju ali čem podobnem na Dolenjskem lahko sanjamo podobno kot o elektrifikaciji. Bojim pa se, da IC vlakov na našem koncu ne bom dočakal živ.
Push&pull pa se lahko zagotovo lahko nadejamo kaj kmalu in to iz smeri Gradca. Niso zastonj Avstrijci testirali Herkulesa.
Pred časom je bila sicer še postaja Velika Loka, kjer je sedaj le nakladalni tir (slepi), v kolikor bi se tam zopet izgradili tiri in s tem omogočilo križanje vlakov, bi se omenjeni odsek glede križanja skrajšal za cca 10 minut. Morda bi bilo kaj podobnega lahko tudi z ponovno vzpostavitvijo postaje Šmarje Sap, še posebej če (ko) bo zaživel promet po Kočevski progi.
O APB-ju ali čem podobnem na Dolenjskem lahko sanjamo podobno kot o elektrifikaciji. Bojim pa se, da IC vlakov na našem koncu ne bom dočakal živ.
Push&pull pa se lahko zagotovo lahko nadejamo kaj kmalu in to iz smeri Gradca. Niso zastonj Avstrijci testirali Herkulesa.
Re: Nove garniture
cokla napisal/-a:A nagibni na kočevskem pa se ?Dino S napisal/-a:Na lokalnih progah kje je včasih en Fiat 2x prevelik pa mislim, se Push&pull ne izplača, še posebej na neelektrificiranih progah.cokla napisal/-a: Kar se mene tiče je boljša izbira od motornikov push-pull sistem .
Push-pull sistem je dober že v tem ,da lahko uporabiš lokomotivo v času ( ponoči ) ko potniški ne vozijo za, za druge namene. In taka sestava se lahko uporabi tudi na neelektrificiranih progah. Nenazadnje so lokomotive 541 ( in Herkules ) kompatibilne. In tudi push-pull se sestavlja-lahko je eden ali več vagonov...
ne pozabit, da je za puš-pul treba imet krmilne vagone, ali bi to mogoče kar bile lokomotive pri nas (saj jih je dost) ? pa še menda pride nekaj novih, ki bodo lahko vozile potniške vlake ...
Re: Nove garniture
Pri teh povleci-potegni vlakih se mi poraja vprašanje kako se prenašajo ukazi krmiljenja in senzorike po vagonih do krmilnega vagona in nazaj v lokomotivo. A je to po UIC kablih ali je še kak dodaten kabel potreben (in posledično namenski vagoni)?
Re: Nove garniture
Kot je Dolfe pojasnil v temi o Bosporus Europe Express, gre to po UIC kablih, vagoni pa morajo imeti UIC vtičnice in napeljavo.
Re: Nove garniture
Govoriti o "push-pull" garniturah je rahlo nesmiselno pri zasedenosti vlakov na stranskih progah SŽ, kjer bi mnogokrat zadostoval enodelni DMU. Pa poglejmo še ta nesmisel:
Lokomotiva je cca 80 (90 t 541) ton in pelje dva vagona cca 2x40 ton. To da bruto 160 ton. Pri povprečni zasedbi da to več kot 2t/potnika
Omenjeni sistem se izplača pri daljših garniturah. Preračun so nekoč opravili za Caltrain (San Jose-San Francisco) in je definitivno v ekonomski prednosti pred DMU, da ne govorimo o EMU (stroški napeljave ). Vendar ima vsak vlak tam okrog 500 sedežev v dvonadstropnih vagonih .
O uporabi lokomotiv za nočno vleko pa to. Če se ne motim je bilo rečeno nekje na forumu za FS garniture, da jih vlečejo posebne lokomotive. Kaj bi pa vlekle dieselske lokomotive na območju SŽ? Saj so lokalne proge tako in tako ponoči v glavnem zaprte.
Tako bi bila možnost uporabe na relaciji LJ-ZM. Vendar bi bila občutna razlika v voznem času. Tako pa naj le ostane pri "lahkih" EMU mogoče 4 členskih za lokalni promet. Saj dobijo se pa tudi 2 nadstropnio EMU, ki so ekonomsko še bolj upravičeni, saj se doseže mnogo boljše razmerje med bruto težo / potnika. To pa je še zlasti za lokalne vlake s pogostim ustavljanjem najpomembnejše merilo za porabljeno energijo.
LPL
Lokomotiva je cca 80 (90 t 541) ton in pelje dva vagona cca 2x40 ton. To da bruto 160 ton. Pri povprečni zasedbi da to več kot 2t/potnika
Omenjeni sistem se izplača pri daljših garniturah. Preračun so nekoč opravili za Caltrain (San Jose-San Francisco) in je definitivno v ekonomski prednosti pred DMU, da ne govorimo o EMU (stroški napeljave ). Vendar ima vsak vlak tam okrog 500 sedežev v dvonadstropnih vagonih .
O uporabi lokomotiv za nočno vleko pa to. Če se ne motim je bilo rečeno nekje na forumu za FS garniture, da jih vlečejo posebne lokomotive. Kaj bi pa vlekle dieselske lokomotive na območju SŽ? Saj so lokalne proge tako in tako ponoči v glavnem zaprte.
Tako bi bila možnost uporabe na relaciji LJ-ZM. Vendar bi bila občutna razlika v voznem času. Tako pa naj le ostane pri "lahkih" EMU mogoče 4 členskih za lokalni promet. Saj dobijo se pa tudi 2 nadstropnio EMU, ki so ekonomsko še bolj upravičeni, saj se doseže mnogo boljše razmerje med bruto težo / potnika. To pa je še zlasti za lokalne vlake s pogostim ustavljanjem najpomembnejše merilo za porabljeno energijo.
LPL
Re: Nove garniture
Nebom šlogal, sam mal mi smrdi testiranje Herkulesov na Štajerskih progah. Kaj lahko se zgodi, da bo push&pull garnitura bila v sestavi Herkulesa (seveda OBB, da ne bo pomote). S tem lahko avstrijci elegantno rešijo problem osne obremenitve na relaciji Zidani Most - Špilje.
Re: Nove garniture
Men se zdi pa super to da testirajo... Bo vsaj kaksen nov veter...Tin€ napisal/-a:Nebom šlogal, sam mal mi smrdi testiranje Herkulesov na Štajerskih progah. Kaj lahko se zgodi, da bo push&pull garnitura bila v sestavi Herkulesa (seveda OBB, da ne bo pomote).