Nove garniture
Re: Nove garniture
hvala
Re: Nove garniture
Sliši se obetavno! Realno pa je,da naše železnice nimajo za aprilsko plačo.Lepe sanje.
Re: Nove garniture
Ampak, ko se je delila božičnica, so bili pa poslovni rezultati močno pozitivni.Mirče:
Realno pa je,da naše železnice nimajo za aprilsko plačo.Lepe sanje.
LP
Re: Nove garniture
Pa se je spet nasel tisti, ki nam je bogih 100 evrov faus...
Re: Nove garniture
Ne gre za favšijo, kljub temu, da javni uslužbenci ne dobimo božičnice. Gre za to, da se deli nekaj, kar se ni zaslužilo, potem pa v vrsto pred javno kaso. Enkrat se že odločite na železnici, kdo je javni uslužbenec in kdo ne. Strojevodje in sprevodniki sigurno niso. Verjetno pa prometniki in podobni kadri.Jembah:
Pa se je spet nasel tisti, ki nam je bogih 100 evrov faus...
LPL
Re: Nove garniture
To so lepe sanje o novih motornikih,sploh zdaj ko je recesija (globalna gospodarska kriza).Vsak se spomne bencinske krize v 80.letih prejšnjega stoletja,in energetske krize v Jugoslaviji tudi v prejšnjem stoletju.Dražila se je elektrika kot se še danes,ampak davka na sonce nam pa ne morejo zaračunati.
Dolgo nazaj so mediji objavili ,da imajo SŽ novega direktorja,in da tonejo v rdeče številke. Ne vem ,če bo naš "Franklin D.Rossvelt" to krizo zajezil in bo kot Obama.Vsekakor lahko pričakujemo čudne čase,ko bodo tonile mogočne ladje in marsikaj propada ali je že propadlo.
Javni sektor je pa lahko rečemo "bolj varen" kot privatniki ,zato si upam trditi,da bo do prihoda novih motornikov na naše tire prišlo.
Najprej rešimo SŽ rdečih številk ,in druga podjetja,nato pa kupimo motornike in stare pošljimo v Muzej.Božičnice bodo,to se dogaja predvsem zaradi napačnega vodenja .V Jugoslaviji so celo sprejeli zakon,ki je pokrival izgube na železnici.Zaupajmo Pahorju in pozabimo Janševo vlado ter verjemimo v Obamovo politiko reševanja globalne krize.Vse se reši ,če se hoče.
Lep pozdrav.
Dolgo nazaj so mediji objavili ,da imajo SŽ novega direktorja,in da tonejo v rdeče številke. Ne vem ,če bo naš "Franklin D.Rossvelt" to krizo zajezil in bo kot Obama.Vsekakor lahko pričakujemo čudne čase,ko bodo tonile mogočne ladje in marsikaj propada ali je že propadlo.
Javni sektor je pa lahko rečemo "bolj varen" kot privatniki ,zato si upam trditi,da bo do prihoda novih motornikov na naše tire prišlo.
Najprej rešimo SŽ rdečih številk ,in druga podjetja,nato pa kupimo motornike in stare pošljimo v Muzej.Božičnice bodo,to se dogaja predvsem zaradi napačnega vodenja .V Jugoslaviji so celo sprejeli zakon,ki je pokrival izgube na železnici.Zaupajmo Pahorju in pozabimo Janševo vlado ter verjemimo v Obamovo politiko reševanja globalne krize.Vse se reši ,če se hoče.
Lep pozdrav.
Re: Nove garniture
Se strinjam s tvojim razmišlanjem, Vendar vse eno je potrebno obnoviti vozni park. Mislim, da je sedaj potrebno nabaviti nove dizel motorne garniture, ki so res v slabem stanju.parna napisal/-a:To so lepe sanje o novih motornikih,sploh zdaj ko je recesija (globalna gospodarska kriza).Vsak se spomne bencinske krize v 80.letih prejšnjega stoletja,in energetske krize v Jugoslaviji tudi v prejšnjem stoletju.Dražila se je elektrika kot se še danes,ampak davka na sonce nam pa ne morejo zaračunati.
Dolgo nazaj so mediji objavili ,da imajo SŽ novega direktorja,in da tonejo v rdeče številke. Ne vem ,če bo naš "Franklin D.Rossvelt" to krizo zajezil in bo kot Obama.Vsekakor lahko pričakujemo čudne čase,ko bodo tonile mogočne ladje in marsikaj propada ali je že propadlo.
Javni sektor je pa lahko rečemo "bolj varen" kot privatniki ,zato si upam trditi,da bo do prihoda novih motornikov na naše tire prišlo.
Najprej rešimo SŽ rdečih številk ,in druga podjetja,nato pa kupimo motornike in stare pošljimo v Muzej.Božičnice bodo,to se dogaja predvsem zaradi napačnega vodenja .V Jugoslaviji so celo sprejeli zakon,ki je pokrival izgube na železnici.Zaupajmo Pahorju in pozabimo Janševo vlado ter verjemimo v Obamovo politiko reševanja globalne krize.Vse se reši ,če se hoče.
Lep pozdrav.
Re: Nove garniture
Zaslužilo se je, saj delavci niso poležavali in v luft gledali...Ljubitelj napisal/-a: ... da se deli nekaj, kar se ni zaslužilo ...
Treba je ločiti med zaslužiti in dobiti!
Primer:
Tone: Jože, kolk pa ti zaslužiš v firmi?
Jože: 2500 evrov.
Tone: Matkurja maš dobro plačo, jest bi tudi prišel k vam delat!
Jože: Vosu! Vprašal si me kolk zaslužim, ne pa kolk dobim!!!
Zgolj v vednost in ravnanje.
Re: Nove garniture
Ker je Slovenija zelo majhna, bi bila racionalna izbira, Bombardierov hibridni motornik. Garnituro sestavlja:
en dizel pogonski oddelek,
en elektro pogonski oddelek (dvosistemski..za novo progo v Koper)
vmes pa prikolica....tudi za kolesa
....edino ogledal nima....to zna biti problem
Z njim smo se vozili po Franciji....
en dizel pogonski oddelek,
en elektro pogonski oddelek (dvosistemski..za novo progo v Koper)
vmes pa prikolica....tudi za kolesa
....edino ogledal nima....to zna biti problem
Z njim smo se vozili po Franciji....
Re: Nove garniture
Zgleda zanimivo. Kaj so kje podatki o njem?
Pa zakaj bi moral met ogledala če ima kamere, kaj niso kamere nadomestilo za ogledala?
Pa zakaj bi moral met ogledala če ima kamere, kaj niso kamere nadomestilo za ogledala?
Re: Nove garniture
Kot vem slovenska zakonodaja obvezuje uporabo ogledal, kamere niso nadomestek zanje (nefleksibilnost.press)...Dino S napisal/-a: Pa zakaj bi moral met ogledala če ima kamere, kaj niso kamere nadomestilo za ogledala?
Re: Nove garniture
Takšna hibridna garnitura je primerna za malega "privat" prevoznika, ki ima v zakupu tri - štiri vlakovne trase na različnih progah. Tako jo pač lahko učinkovito izkoristi preko delovnega dneva, saj jo lahko uporabi na vseh progah, seveda z isto tirno širino.
Za resnega prevoznika, ki ima zmogljiv vozni park in pokriva veliko število vlakovnih tras, je pa zagotovo cenovno ugodnejše, če ima enosistemske DMG/EMG. Vsekakor je cena vzdrževanja takšnega hibrida najmanj dvo-kratna.
Za resnega prevoznika, ki ima zmogljiv vozni park in pokriva veliko število vlakovnih tras, je pa zagotovo cenovno ugodnejše, če ima enosistemske DMG/EMG. Vsekakor je cena vzdrževanja takšnega hibrida najmanj dvo-kratna.
Re: Nove garniture
Kar se mene tiče je boljša izbira od motornikov push-pull sistem .Dolfe napisal/-a:Takšna hibridna garnitura je primerna za malega "privat" prevoznika, ki ima v zakupu tri - štiri vlakovne trase na različnih progah. Tako jo pač lahko učinkovito izkoristi preko delovnega dneva, saj jo lahko uporabi na vseh progah, seveda z isto tirno širino.
Za resnega prevoznika, ki ima zmogljiv vozni park in pokriva veliko število vlakovnih tras, je pa zagotovo cenovno ugodnejše, če ima enosistemske DMG/EMG. Vsekakor je cena vzdrževanja takšnega hibrida najmanj dvo-kratna.