Re: Nagibni vlaki in hitri vlaki na SŽ
Objavljeno: 30.03.2009, 15:06
Ne eno ne drugo ni prevelika ovira, vse se da porihtat. Edina ovira so nivojska krizanja s cesto...
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Jembah napisal/-a:Ne eno ne drugo ni prevelika ovira, vse se da porihtat. Edina ovira so nivojska krizanja s cesto...
Včasih so ljudje imeli več časa.cokla napisal/-a:Včasih so rekli : "Počasi se daleč pride..."Dino S napisal/-a:Mogoče zato, da sem prej na cilju?cokla napisal/-a:
Pa zakaj si tako obremenjen s hitrostjo ?
To pa mi gre na železnici najbolj na živce.Jembah napisal/-a:Ne eno ne drugo ni prevelika ovira, vse se da porihtat. Edina ovira so nivojska krizanja s cesto...
Slabega stanja proge.Dino S napisal/-a: Pa še nekaj me zanima: skozi Rogaško Slatino je hitrost 45 km/h zaradi slabega stanja proge ali zaradi številnih prehodov zavarovanih le z an. križem?
Zanimivo....Dino S napisal/-a: Včasih so ljudje imeli več časa.
Vsekakor so, ne razumem pa kaj si hotel z vprašanje konstruktivnega) povedati?klemenčič napisal/-a:Ali obstajajo še kakšni drugi DMV ali EMV, ki bi bili primerni za naše proge razen Pendolina.
Mislim, da ne znaš razmišljati Jaz sem mislil če razmišljajo nabavit kakšno drugo garnituroGorchi napisal/-a:Vsekakor so, ne razumem pa kaj si hotel z vprašanje konstruktivnega) povedati?klemenčič napisal/-a:Ali obstajajo še kakšni drugi DMV ali EMV, ki bi bili primerni za naše proge razen Pendolina.
Na neumno vprašanje primerno neumen odgovor.press
Ker nihče � odgovori bom navedel nagibno DMU, ki se najde tukaj .Ali obstajajo še kakš� drugi DMV ali EMV, ki bi bili primerni za naše�roge razen Pendolina.d/quote]
Nemci so te garniture za nekaj časa umaknil�iz prometa zaradi problemov z nagibno tehniko, iste probleme so imeli tudi pri nagibnih ICE-TD... Ne vem, če je sploh k�eri nagibni vlak, ko nima problemov z nagibno tehniko.Ljubitelj napisal/-a:
Ker nihče ��govori bom navedel nagibno DMU, ki se najde aurl=http://en.wikipedia.org/wiki/RegioSwinger]tukaj[/url] .
Upam, da bo koristna informacija. Ne bi pa ško�o, �bi�Ž naba�le�ekaj �ih garnitur za hitre regionalne povezave (Lj-NM, Lj-MS dokler ne bo elektrifikacije, Lj-Je-NG, rezerva za ser 310...). Seveda ob predostavki, da po 5 letih ne bodo postale "negibne" kot ICS garniture serije 310.
LPLr/quote]