Pendolino in "morska bolezen"

Debata okoli voznega parka
virtualec
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 05.10.2005, 18:25

Odgovor Napisal/-a virtualec »

Tomislav se ti opravičujem za napačno informacijo. Po zadnjih omejitvah katere so uvedene (za primer med Koprom in Mariborom jih je kar za tri strani) ne vozi nobeden vlak nikjer v Sloveniji več kot 120 km/h.
Matej
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 143
Pridružen: 30.09.2005, 16:30

Odgovor Napisal/-a Matej »

Ja, jaz sem tudi slišal, da zdaj vozi samo do 120 tudi tam, kjer je bilo prej dovoljeno več.
IC-Pohorje503

bo več hiter vlak!

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

kmalu mesecu Decembru naprej bo več hitrosti do 160 km/h Od pragerskem do Hoče tudi nekaj v sloveniji...... od 160/140/120 km/h, bo kmalu! :>
virtualec
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 05.10.2005, 18:25

Odgovor Napisal/-a virtualec »

Kolikor je meni poznano obstajajo neki tehnični zadržki glede večje hitrosti. Upam pa, da se bodo vozne hitrosti v prihodnje povečale in bo Pendolino vozil vsaj z 160 km/h!!! Sposoben je voziti z hitrostjo 200 km/h. Sicer se sprašujem zakaj so jih sploh kupili? Zaradi kluba hitrih vlakov?
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

virtualec napisal/-a:Kolikor je meni poznano obstajajo neki tehnični zadržki glede večje hitrosti. Upam pa, da se bodo vozne hitrosti v prihodnje povečale in bo Pendolino vozil vsaj z 160 km/h!!! Sposoben je voziti z hitrostjo 200 km/h. Sicer se sprašujem zakaj so jih sploh kupili? Zaradi kluba hitrih vlakov?
ne smem za to 200 km/h ker ni v redu tiri na progu od Hoče do Pragersko in nima varnost za Železniške Postaje v HOČE,OREHOVA VAS in RAČE to je res škoda , kasenje bo več 200km/h za leta 2010 ali 2012 bo ! :>

bye ;))
stadt_haag
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 29.09.2005, 23:13
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a stadt_haag »

virtualec napisal/-a:Tomislav se ti opravičujem za napačno informacijo. Po zadnjih omejitvah katere so uvedene (za primer med Koprom in Mariborom jih je kar za tri strani) ne vozi nobeden vlak nikjer v Sloveniji več kot 120 km/h.

V inšpektorjevi odločbi z dne 16. 5. 2005, pripravljeni na osnovi prvih letošnjih meritev geometrijskih parametrov tira, je navedenih kar 290 lokacij z napakami v vegavosti tira in 2 lokaciji z napakami v razširitvi tira. Daleč največ lokacij z napakami v vegavosti tira je na bohinjski progi.

Ker je vseh lokacij seveda bistveno preveč, bom tukaj navedel zgolj tiste iz glavne železniške proge Zidani most – Šentilj – državna meja:

1. vegavost:

od km 596.764 do km 596.766 (med Pesnico in Mariborom),
od km 575.024 do km 575.024, desni tir (Pragersko),
od km 574.671 do km 574.668, desni tir (med Pragerskim in Slovensko Bistrico),
od km 529.895 do km 529.894, desni tir (med Štorami in Celjem tov.),
od km 509.367 do km 509.369, levi tir (Rimske Toplice),
od km 527.423 do km 527.424, levi tir (med Celjem in Celjem tov.),
od km 529.860 do km 529.863, levi tir (med Celjem tov. in Štorami),
od km 557.307 do km 557.308, levi tir (med Dolgo goro in Poljčanami),
od km 570.134 do km 570.135, levi tir (med Slovensko Bistrico in Pragerskim),
od km 575.344 do km 575.344, levi tir (Pragersko),
od km 591.102 do km 591.103, levi tir (Maribor Tezno).

2. napake v razširitvi tira, ki presegajo vrednost plus 30 mm:

od km 556.455 do km 556.454, desni tir (med Poljčanami in Dolgo goro),
od km 502.414 do km 502.414, levi tir (Zidani most tov.).

Glede tistih napak, ki presegajo največje dovoljene vrednosti, predpisane za hitrosti vlakov 120 km/h in več, je inšpektor odredil odpravo teh napak do 1. 8. 2005.

No, SŽ do tega roka niso mogle odpraviti vseh napak (konkretno niso uspele odpraviti napak negativne tirne širine), zato so z vlogo z dne 22. 7. 2005 zaprosile za podaljšanje roka. Inšpektor jim je ugodil in s sklepom rok za izvršitev ukrepov podaljšal do 10. 12. 2005.

Bomo videli, kakšni bodo rezultati druge meritve, ki naj bi bila izvedena najkasneje do 15. 12. 2005.

Lep pozdrav,
Tomislav Vauda
wupar
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: 28.10.2005, 19:47

Odgovor Napisal/-a wupar »

virtualec napisal/-a:Se sprašuješ od kje? Od strojevodji kateri vozijo omenjene garniture. Res je, da so mi to povedali takoj po začetku voženj omenjenih garnitur po slovenskih progah. Ne vem sicer ali ti voziš omenjene garniture in od kdaj. Vendar omenjena trditev DRŽI. Strojevodje pa so se pritoževali, da niso lekarne oziroma farmacevti in dokaj nejevoljno gledali spremljevalno osebje ob zahtevi po omenjenih tabletah.
Ne vem zakaj mi take izjave, kot je zgoraj citirana, tako dvignejo tlak!!!!

Kot prvo: strojevodje imajo v strojevodskih kabinah tablete Dramina samo v hrambo! To pomeni, da mora potnik za tablete zaprositi vodjo vlaka, ki tableto prinese brezplačno. Je pa res, da se željeni učinek doseže, če tableto vzameš najmanj dve uri pred nameravano vožnjo in če sediš v smeri vožnje vlaka. Ne vem zakaj nekateri zganjajo tako famo glede slabosti na nagibnih vlakih? Ko nekateri bruhajo na avtobusih je pa to čisto samoumevno, :D ali kako?
Kot drugič: nejevolje strojevodje glede tablet proti slabosti gre razumeti samo za primer, da je potnik vstopil v strojevodsko kabino sam, kamor pa dejansko nima vstopa. Za pismene to lepo piše na vratih!
Nikoli pa ni noben strojevodja zavrnil željo po izročitvi tablete, četudi se je potnik pojavil v kabini. Kako pa bi izgledalo, če bi se pred strojevodsko kabino pojavila vrsta potnikov čakajoč na tablete proti slabosti?,... zato pa imamo na vlakih vlakospremno osebje, mar ne?
Kot tretjič: na vlaku, se v hrambi pri strojevodji nahaja tudi službeni GSM, do katerega je upravičen potnik, ki želi telefonirati! Ste vedeli za to? Preprosto poprosiš vodjo vlaka, da ti prinese službeni telefon in že si lahko brezplačno npr. rezerviraš taxi, pokličeš svojega šefa, da boš malo zamudil v službo, ker bo vlak v prihodu zamujen ali pa pokličeš svojo ljubico, da ni razlog za zamudo na zmenek na tvoji strani, pač pa na strani SŽ. Samo, da ne bodo sedaj za vse neuspele zmenke krive Slovenske železnice :D .
Kot četrtič: v hrambi strojevodje se nahaja tudi komplet prve pomoči, če je potrebno oskrbeti poškodovanega potnika itn.
NIL ADMIRARI!
virtualec
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 62
Pridružen: 05.10.2005, 18:25

Odgovor Napisal/-a virtualec »

Mislim, da sem dvojl jasno napisal, da so tablete pri strojevodjih in da je potrebno prositi spremljevalno osebje (ne sprevodnike kot je zapisal Strojevodja).


Strojevodja me je namreč spraševal od kje mi ta podatek. Že samo dejstvo, da se nekatere stvari oziroma storitve ne ponudijo oziroma predstavijo, kaže na to, da nekateri pač stvari jemljejo po svoje, kar pa ne bi smeli.

Glede slabosti pa še tole. Moji hčerki se zelo rado pripeti, da bruha na avtobusu, pa tudi v osebnem avtomobilu se ji kdaj pripeti kaj takega. Na omenjenem vlaku pa ni imela nobenih težav s slabostjo, saj je vedno sedela v smeri vožnje. Vendar se sedeža ne da vedno izbirati. V primeru, da je vlak poln moraš pač sedeti tam kjer imaš rezervirano. Tableto pa lahko vzameš le pol ure pred vožnjo in bo stvar delovala.

Upam pa, da komu ne bo potrebno zaradi tega prispevka vzeti tablete proti visokemu tlaku.
Uporabniški avatar
strojevodja
Mojster
Mojster
Prispevkov: 147
Pridružen: 05.10.2005, 17:21
Kraj: sirni slovenski tiri

Odgovor Napisal/-a strojevodja »

virtualec napisal/-a:Mislim, da sem dvojl jasno napisal, da so tablete pri strojevodjih in da je potrebno prositi spremljevalno osebje (ne sprevodnike kot je zapisal Strojevodja).

Spremljevalno osebje so sprevodniki čeprav nosijo naziv VODJA VLAKA in kaj jaz vem še ampak dejstvo je da opravljajo delo sprevodnika in neglede na katerem vlaku so opravljajo enako delo. Strojevodja je strojevodja neglede ali vozi ICS ali nabiralnika.
Uporabniški avatar
Mojster_Strojevodja
Direktor
Direktor
Prispevkov: 1960
Pridružen: 09.08.2005, 19:43
Kraj: Bled
Kontakt:

Zapiranje teme

Odgovor Napisal/-a Mojster_Strojevodja »

Glede na par zadnjih besed in splošno je tema zavila čisto drugam, kot je bil njen začetek, jo zaklepam.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Zaklenjeno