541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Varnost je vedno na prvem mestu.
Vlak je vedno hitrejši!
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
V Polju:
in v Mostah:
in v Mostah:
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Nekak mi ni jasno, da ko pride lokomotiva na Jesenice, pride z lastnim pogonom. Potem pa jo vedno kot hladno peljejo v sklopu nekega x vlaka v Moste. Zakaj hladna ali zakaj ne na čelu nekega svojega X vlaka?
Goran
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Predvidevam, da jo peljejo kot "hladno" zaradi "nedovoljenega" obratovanja.Gorchi napisal/-a:Nekak mi ni jasno, da ko pride lokomotiva na Jesenice, pride z lastnim pogonom. Potem pa jo vedno kot hladno peljejo v sklopu nekega x vlaka v Moste. Zakaj hladna ali zakaj ne na čelu nekega svojega X vlaka?
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Dokler lokomotiva ne opravi obremenilne vožnje, ne sme sama voziti vlak. Tehnični prevzem je pred ali za obremenilno vožnjo?
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Ehh, pa EU... V Avstriji je lahko samostojna, pri nas pa... EU, prihajamo v miru (in počasi)
Goran
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Je že tako , da tudi avto prej registriraš .
Sicer pa mislim , da je prej tehnični prevzem potem obremenilna vožnja in gasssa....
Sicer pa mislim , da je prej tehnični prevzem potem obremenilna vožnja in gasssa....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Ni čisto tako. Obremenilna vožnja je šele na koncu, kot zadnji žegen.
Gorči, vsa stvar je v birokraciji. Dokler lokomotiva ne pridobi uporabnega dovoljenja v SLO, ne sme samostojno voziti. Avstrijci ji pač dajo dovoljenje za vožnjo do meje, ker je bila narejena in s testirana pri njih.
MMG, ja hudirja, kakšna pa bi bila, če ne bi zadovoljevala avstrijskih kriterijev, saj je bila narejena in sprobana pri njih.
Torej, pri nas jo čaka tehnični pregled in prevzem, nato pa bo izdana licenca za njeno obratovanje. In šele na to ji bodo Mojster, cokla, Igor in ostali, .... začeli spuščati dušo.
Gorči, vsa stvar je v birokraciji. Dokler lokomotiva ne pridobi uporabnega dovoljenja v SLO, ne sme samostojno voziti. Avstrijci ji pač dajo dovoljenje za vožnjo do meje, ker je bila narejena in s testirana pri njih.
MMG, ja hudirja, kakšna pa bi bila, če ne bi zadovoljevala avstrijskih kriterijev, saj je bila narejena in sprobana pri njih.
Torej, pri nas jo čaka tehnični pregled in prevzem, nato pa bo izdana licenca za njeno obratovanje. In šele na to ji bodo Mojster, cokla, Igor in ostali, .... začeli spuščati dušo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Pa po mojih informacijah tudi nima taprave programske opreme za 3kV delovanje. Z tapravo verzijo jo opremijo šele v CD Moste, šele potem jo lahko na 3kV prštekajo.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
So v "igri" programske omejitve toka glede na zmogljivost (šibkost) naših ENP
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Limit odvzema el. toka določa strojevodja, oz nastavlja. Lahko tudi med samo vožnjo.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Preizkus naprav za DC sistem se naredi pri nas. Šele po uspešnem preizusu in odpravi morebitnih napak so izpolnjeni pogoji za izdajo obratovalnega dovoljenja.
LPB
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Bojan, izkoristim priliko in zastavim vprašanje.
Kakšna je pot in koliko je komplikacij glede izdaje obratovalnega dovoljenja za novodošle 541. In seveda, koliko vode preteče med tem časom. Glede na to, da lokomotive prihajajo serijsko in najavljene, predvidevam, da je papirologija že kar pripravljena?
Kakšna je pot in koliko je komplikacij glede izdaje obratovalnega dovoljenja za novodošle 541. In seveda, koliko vode preteče med tem časom. Glede na to, da lokomotive prihajajo serijsko in najavljene, predvidevam, da je papirologija že kar pripravljena?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Dokumentov je zelo veliko, vendar je med njimi tudi precej takšnih, ki spadajo pod tipski prevzem. Vsi glavni sklopi imajo svoje dokumente, zapise o preizkusih ipd. K vsem tem spadajo potem še zapisi o preizkusnih vožnjah, nazadnje seveda po naših progah. Ko so preizkušanja uspešno končana je izpolnjen pogoj za izdajo obratovalnega dovoljenja. Se zgodi, da se pri DC testih najdejo napake, ki ne vplivajo na delovanje pod AC sistemom in jih v Linzu ne najdejo. Zato včasih za kakšno lokomotivo malce dlje traja, da se vse zaključi kot je treba...Dolfe napisal/-a:Bojan, izkoristim priliko in zastavim vprašanje.
Kakšna je pot in koliko je komplikacij glede izdaje obratovalnega dovoljenja za novodošle 541. In seveda, koliko vode preteče med tem časom. Glede na to, da lokomotive prihajajo serijsko in najavljene, predvidevam, da je papirologija že kar pripravljena?
LPB
Re: 541.011, 012, .... 022 vse kmalu naši domači!
Hvala za pojasnilo.
Torej traja kakšen teden, da se izda zadnji žig. Seveda, če vse štima.
Torej traja kakšen teden, da se izda zadnji žig. Seveda, če vse štima.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!