Jž 341
Jž 341
Mi lahko kdo da njene tehnične podatke
koliko ton je lahko vlekla
koliko jih je bilo kupljenih
o njej vem le to:
narejena v Alsthom-u
leta 1955
izločena leta 1986/87
bila zelena barve
V galeriji sem videl njeno sliko,a je zdaj galerija zaprta
lp
koliko ton je lahko vlekla
koliko jih je bilo kupljenih
o njej vem le to:
narejena v Alsthom-u
leta 1955
izločena leta 1986/87
bila zelena barve
V galeriji sem videl njeno sliko,a je zdaj galerija zaprta
lp
Re: Jž 341
3 - 1 kosTomaž97 napisal/-a:Mi lahko kdo da njene tehnične podatke
1. koliko ton je lahko vlekla
2. koliko jih je bilo kupljenih
o njej vem le to:
3. narejena v Alsthom-u
4. leta 1955
5. izločena leta 1986/87
6. bila zelena barve
V galeriji sem videl njeno sliko,a je zdaj galerija zaprta
lp
6 - ne
Re: Jž 341
Ali nista bili dve, 341001 in -002, ki sta vozili na Hrvaškem?
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Jž 341
Marijana je bila samo ena, Marjan pa je bila Breda v modri barvi
Re: Jž 341
Toma B. je takole napisal na hrvaškem forumu
citat: "Marijana je bila E41 001 (kasnije 341 001); proizvednje Alsthom i Ateliers des locomotives industrielles et de Mines de Jeumont Nord 1954. godine. Rijec je o 4 osovinskoj verziji francuske serije SNCF CC 7100. Elektricni dio je bio slican alzirskim lokomotivama CFA 6BE. .... Neznam kako je E41 stigla u ZTP Zagreb. Ako je tocno ono sto Horvat navodi ('prva novokupljena lokomotiva za ZTP Zagreb'), onda je rijec o kupnji... Isto tako navedeno je da se od daljnje narudzbe odustalo zbog velikog osovinskog pritiska (20 tona); no to se moglo znati i prije nego sto je jedna lok. kupljena...
Prema francuskoj knjizi o CC7100 lok. E41 je napravljena kao demonstrator, ali s obzirom da nije pokazan interes za nju (ponudjena je nekim sjevernoafrickim zeljeznicama), prodana je prvoj kompaniji koja je za nju pokazala interes. To bi moglo biti tocno - JZ je tada elektrificirao prugu Ri - Zg, trazile su se nove lok; a E41 je vjerojatno ponudjena po niskoj cijeni, s obzirom da je bila demonstrator..."
več pa v tej temi
citat: "Marijana je bila E41 001 (kasnije 341 001); proizvednje Alsthom i Ateliers des locomotives industrielles et de Mines de Jeumont Nord 1954. godine. Rijec je o 4 osovinskoj verziji francuske serije SNCF CC 7100. Elektricni dio je bio slican alzirskim lokomotivama CFA 6BE. .... Neznam kako je E41 stigla u ZTP Zagreb. Ako je tocno ono sto Horvat navodi ('prva novokupljena lokomotiva za ZTP Zagreb'), onda je rijec o kupnji... Isto tako navedeno je da se od daljnje narudzbe odustalo zbog velikog osovinskog pritiska (20 tona); no to se moglo znati i prije nego sto je jedna lok. kupljena...
Prema francuskoj knjizi o CC7100 lok. E41 je napravljena kao demonstrator, ali s obzirom da nije pokazan interes za nju (ponudjena je nekim sjevernoafrickim zeljeznicama), prodana je prvoj kompaniji koja je za nju pokazala interes. To bi moglo biti tocno - JZ je tada elektrificirao prugu Ri - Zg, trazile su se nove lok; a E41 je vjerojatno ponudjena po niskoj cijeni, s obzirom da je bila demonstrator..."
več pa v tej temi
Re: Jž 341
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Jž 341
Hvala obema za zanimivi spletni strani
lp
lp
Re: Jž 341
Malo osvežitve tega prispevka..od dobrega prijatelja sem dobil izrezek iz časopisa....
... in še skenirana sama slika...
MMG- hvala našemu članu za skeniranje časopisnega izrezka in slike.
... in še skenirana sama slika...
MMG- hvala našemu članu za skeniranje časopisnega izrezka in slike.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Jž 341
Ugovor! kako je lahko breda 341, nima smisla. Breda ima šest osovin tj. 361, ne pa 4 tj. 341
Re: Jž 341
Govora je o seriji 341 'Marijana' in ne 361 'Breda'. Zamešal si temo. Res pa je da, da se je Breda v modri barvi imenovala Marjan.maxima napisal/-a:Ugovor! kako je lahko breda 341, nima smisla. Breda ima šest osovin tj. 361, ne pa 4 tj. 341
Lep pozdrav