Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Saj ni res, (lahko) pa še bo:
Muzejski vlak v sestavi lok. 361 + ... + ..., ali pa lok 362 + ... + ...
Zakaj ta prispevek v rubriki vozni park? Zato, ker lokomotive, ki vozijo, ali pa čakajo na morebitno revizijo, pa čeprav so muzejske, še ne sodijo v preteklost, to je v rubriko skozi čas.
Breda, ki vozi? Zdaj res ne vozi. Morebiti pa še bo vozila. Ne tista, na pol zrezana in izropana, ki stoji v muzeju. Tudi tista, ki stoji pred CD ne. Torej katera pa?
Takole je to: Bil je neformalen pogovor v muzeju. Kroži mnogo mnenj, kako se muzej premalo zanima za električne in dizel lokomotive, da gre za muzej parnih lokomotiv. Ta mnenja k sreči niso povsem točna. Še kako je prisotno zavedanje, da je ravno muzejski vlak usodno pomemben za muzej in ne le za muzej. Ga pa resno ogroža v zadnjih letih vse bolj prisotna požarna ogroženost. Takrat parne lokomotive ne smejo voziti. Kot kaže, naročniki in potniki muzejskega vlaka to razumejo. Če že ni parne lokomotive, naj bo vsaj takšna z zgodovinsko vrednostjo, pravijo. In kaj je to? Ni dvoma: 661, 361 in tudi že 362. Tega se v muzeju še kako zavedajo! Trenutno je splošna kriza. Sedaj je čas za projekte kaj in kako po okrevanju gospodarstva.
V bližnji soseščini, v Sv. Andreju ali Marsovem polju, je železniški muzej, s katerim sodelujejo ljudje, ki imajo poznanstva v evropskih institucijah in ki znajo pridobiti tudi evropska sredstva. Radi pa bi imeli, verjeli ali pa ne, 362 meha. Ta v Italiji sliši na ime E 636. Po možnosti voznega (četudi s potečeno revizijo). Imajo pa viška E 626, ki pri nas sliši na ime 361 Breda. V preteklosti je že prihajalo do menjav zgodovinskih lokomotiv. FS 728.022 ex JŽ 25-022 na primer in ne samo to. Čas je, in zdi se, da je tudi realno razmišljanje, da se menja 362 za E 626. In to vozno!
V železniški muzej v Šiški pa naj gre 362-027 (bil je interoperabilen in je menda zato brez azbesta?). 362-034 pa naj se zamenja za E 626.
Menjava staro železo za staro železo, ali pa menjava za obe strani zgodovinsko pomembnih lokomotiv. Kakor hočete. V tem primeru je pomanjkanje denarja le izgovor.
Toliko.
Muzejski vlak v sestavi lok. 361 + ... + ..., ali pa lok 362 + ... + ...
Zakaj ta prispevek v rubriki vozni park? Zato, ker lokomotive, ki vozijo, ali pa čakajo na morebitno revizijo, pa čeprav so muzejske, še ne sodijo v preteklost, to je v rubriko skozi čas.
Breda, ki vozi? Zdaj res ne vozi. Morebiti pa še bo vozila. Ne tista, na pol zrezana in izropana, ki stoji v muzeju. Tudi tista, ki stoji pred CD ne. Torej katera pa?
Takole je to: Bil je neformalen pogovor v muzeju. Kroži mnogo mnenj, kako se muzej premalo zanima za električne in dizel lokomotive, da gre za muzej parnih lokomotiv. Ta mnenja k sreči niso povsem točna. Še kako je prisotno zavedanje, da je ravno muzejski vlak usodno pomemben za muzej in ne le za muzej. Ga pa resno ogroža v zadnjih letih vse bolj prisotna požarna ogroženost. Takrat parne lokomotive ne smejo voziti. Kot kaže, naročniki in potniki muzejskega vlaka to razumejo. Če že ni parne lokomotive, naj bo vsaj takšna z zgodovinsko vrednostjo, pravijo. In kaj je to? Ni dvoma: 661, 361 in tudi že 362. Tega se v muzeju še kako zavedajo! Trenutno je splošna kriza. Sedaj je čas za projekte kaj in kako po okrevanju gospodarstva.
V bližnji soseščini, v Sv. Andreju ali Marsovem polju, je železniški muzej, s katerim sodelujejo ljudje, ki imajo poznanstva v evropskih institucijah in ki znajo pridobiti tudi evropska sredstva. Radi pa bi imeli, verjeli ali pa ne, 362 meha. Ta v Italiji sliši na ime E 636. Po možnosti voznega (četudi s potečeno revizijo). Imajo pa viška E 626, ki pri nas sliši na ime 361 Breda. V preteklosti je že prihajalo do menjav zgodovinskih lokomotiv. FS 728.022 ex JŽ 25-022 na primer in ne samo to. Čas je, in zdi se, da je tudi realno razmišljanje, da se menja 362 za E 626. In to vozno!
V železniški muzej v Šiški pa naj gre 362-027 (bil je interoperabilen in je menda zato brez azbesta?). 362-034 pa naj se zamenja za E 626.
Menjava staro železo za staro železo, ali pa menjava za obe strani zgodovinsko pomembnih lokomotiv. Kakor hočete. V tem primeru je pomanjkanje denarja le izgovor.
Toliko.
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Aleluja iz ust v božja (Tasičeva) ušesa...
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Daj Bog, da se uresniči ta ideja! A bomo zbirali podpise, kake prostovoljne prispevke za lažjo uresničitev ideje? Podpis dam takoj, kak kovanček pa tudi primaknem!
Goran
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Ko bi se te neuradne govorice le spremenile v uradna dejanja!
Toda... Breda ne more voziti po Bohinjki. Katera pa bi bila po vašem mnenju "ustrezna" elektrificirana proga za vožnje muzejskega vlaka?
Toda... Breda ne more voziti po Bohinjki. Katera pa bi bila po vašem mnenju "ustrezna" elektrificirana proga za vožnje muzejskega vlaka?
Vlak je vedno hitrejši!
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Končno Že veliko časa nazaj je bilo kar nekaj govora o tem, da bi se to zarezano našo 361-106 usposobilo za vožnje muzejskega vlaka. Za to žal ni bilo nikoli na voljo denarja. Da pa se taka priložnost ponudi takorekoč na pladnju, da bi dobili, pa čeprav iz tujine, pripadnico te serije in za povrhu še aktivno, je pa več kot super novica.
Če je kdaj čas za kaj takega, je to zagotovo v teh dneh, ko bo imel Meh poslovilno vožnjo. No zamenjava zagotovo ne bo možna tako hitro, je pa važno da se zadeva premakne.
Mislim, da bi se marsikdo rad popeljal z legendarno Bredo. Verjetno ni nobenega aktivnega strojevodje več, kateri bi imel izpit za to serijo, ampak to bi bil še najmanjši problem, kot tudi to, da bi jo prebarvali v našo barvno shemo.
Upajmo na ugoden razplet.
Če je kdaj čas za kaj takega, je to zagotovo v teh dneh, ko bo imel Meh poslovilno vožnjo. No zamenjava zagotovo ne bo možna tako hitro, je pa važno da se zadeva premakne.
Mislim, da bi se marsikdo rad popeljal z legendarno Bredo. Verjetno ni nobenega aktivnega strojevodje več, kateri bi imel izpit za to serijo, ampak to bi bil še najmanjši problem, kot tudi to, da bi jo prebarvali v našo barvno shemo.
Upajmo na ugoden razplet.
Tine
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Upam, da si s tem mislil olivno zeleno ali sivo in ne kakšne rdeče, po možnosti z reklamo za City....Tin€ napisal/-a:.... kot tudi to, da bi jo prebarvali v našo barvno shemo.
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Klemen, zakaj pa ne, za kakih štirinajst dni bi pa tudi že kakšno reklamo preživeli, sam da bi kakšen donator priskočil z cekini na pomoč, da bi se to realiziralo. Nikar pozabiti 06-013 ima na tenderju "oznako" sponzorja.
Bi pa vas prav vse povprašal po vašem mnenju, ali bi bilo dobro pridobiti Bredo z menjavo za Meha.
Morda kdo lahko kaj pomaga Se združimo ig gremo skupaj v akcijo Fantje če ste za s predlogi na plano
Bi pa vas prav vse povprašal po vašem mnenju, ali bi bilo dobro pridobiti Bredo z menjavo za Meha.
Morda kdo lahko kaj pomaga Se združimo ig gremo skupaj v akcijo Fantje če ste za s predlogi na plano
Tine
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Za to, da pridobi Muzej eno kolikor toliko dobro Bredo 361, lahko dajo dva Meha. Zakaj pa ne. Tega šodra je ob ŽIPu kolikor češ.
MMG, za preostale tri Mehe: 362-021, 362-027 in 362-034, je že spisana zahteva (predlog) za kasacijo. Sicer pa jim uradno poteče revizija koncem letošnjega leta.
MMG, za preostale tri Mehe: 362-021, 362-027 in 362-034, je že spisana zahteva (predlog) za kasacijo. Sicer pa jim uradno poteče revizija koncem letošnjega leta.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2575
- Pridružen: 04.03.2009, 10:20
- Kraj: Grosuplje
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Sem za menjavo Res bi bilo fino, če bi se lahko kdaj še peljali z Bredo. In tudi za "menjanega" meha mi ne bo žal, saj bom tako vedel, da še služi nekemu namenu in ne propada skupaj z ostalimi. Seveda pa si želim tudi, da bi imeli pri nas voznega meha.
Še eno vprašanje: v primeru, če bi imeli eno vozno bredo in enega voznega meha - bi bila potem, ko ne bi vozila, v času pavze, v muzeju Imamo sploh prostor
Še eno vprašanje: v primeru, če bi imeli eno vozno bredo in enega voznega meha - bi bila potem, ko ne bi vozila, v času pavze, v muzeju Imamo sploh prostor
Aljaž
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Ali pa alpenkonwentionRegan 664 napisal/-a:Upam, da si s tem mislil olivno zeleno ali sivo in ne kakšne rdeče, po možnosti z reklamo za City....Tin€ napisal/-a:.... kot tudi to, da bi jo prebarvali v našo barvno shemo.
Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
MMG: kakšni so sploh bili razlogi, da so mehi prenehali voziti, glede na to, da revizija še velja? Ali so res v tako ekstremno slabem stanju?
In kako to, da so bili neki mehi poslani oz. prodani na Češko (ali Poljsko)? Kaj bodo z njimi?
Drugače pa je ideja po pridobitvi aktivne brede več kot odlična.
Lp,
Tono
In kako to, da so bili neki mehi poslani oz. prodani na Češko (ali Poljsko)? Kaj bodo z njimi?
Drugače pa je ideja po pridobitvi aktivne brede več kot odlična.
Lp,
Tono
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
- bubaiva363
- Strojevodja I
- Prispevkov: 272
- Pridružen: 01.11.2005, 5:58
- Kraj: pored pruge...
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
Kad startaju prijave za šoferje?
Ima li znanje talijanskog jezika presudnu ulogu?
Good Luck!
Ima li znanje talijanskog jezika presudnu ulogu?
Good Luck!
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
malo se ustavite in poštejte, koliko voženj muzejskega vlaka je na elektrigficiranih progah ?
za muzejca je žal aktualna samo bohinka , ostale proge niso .....
za muzejca je žal aktualna samo bohinka , ostale proge niso .....
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
V Šiški, v lopi kjer so spravljene 06-018, 11.023, 25-005 in tista oskubljena Breda, je še prostor, pa še kje bi se našel, saj je na območju delavnic v Šiški, kar nekaj zapuščenih stavb.leteči vlak napisal/-a:Sem za menjavo .....Še eno vprašanje: v primeru, če bi imeli eno vozno bredo in enega voznega meha - bi bila potem, ko ne bi vozila, v času pavze, v muzeju Imamo sploh prostor
Kar pa se tiče morebitne menjave za vozno Bredo, se strinjam z Dolfetom, kar naj vzamejo dva meha, samo, da bi ratalo
Lep pozdrav - DARE
Re: Breda 361 in meh 362 v železniškem muzeju
To pa je lepo slišati.
Glede na to, da bodo tiste Mehe slej ko prej razrezali, bi bila to odlična menjava.
Upajmo pa, da bodo na SŽ videli morebitne priložnosti, kot je bilo zadnje popotovanje z dizli ...
Glede na to, da bodo tiste Mehe slej ko prej razrezali, bi bila to odlična menjava.
Upajmo pa, da bodo na SŽ videli morebitne priložnosti, kot je bilo zadnje popotovanje z dizli ...