Vagoni Baat
Re: Vagoni Baat
Hvala obema, bo pomagalo, da bom zadel približno razdaljo.
Re: Vagoni Baat
Še ena od mene, če ti bo kaj pomagalo.038 napisal/-a:Ali ima morda kdo fotografijo Baat-a iz avtovlaka z čelne strani?
lp
Re: Vagoni Baat
Ta pa je že predobra, hvala. Vam pa nebom povedal kaj sem počel z zadjim Baatom ki so ga razrezali pred leti na Teznu, ker me boste .
Če bi takrat vedel za to, bi vam danes prodajal njegove dele, je pa res da imam del notranjosti Baata doma.
Če bi takrat vedel za to, bi vam danes prodajal njegove dele, je pa res da imam del notranjosti Baata doma.
Re: Vagoni Baat
Aha, sedaj vem, zakaj sem moral sedeti na gajbici, ko sem se vozil s kavbojcem na šiht!038 napisal/-a: Če bi takrat vedel za to, bi vam danes prodajal njegove dele, je pa res da imam del notranjosti Baata doma.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Vagoni Baat
Točno tako, zanimalo me je razdalja med nadstreškom in vrati. Zasebno še te zaenkrat nebom zagnjavil, morda bova tako še koga kaj naučila ali pa spodbudila, a zaenkrat hvala vsem.
Re: Vagoni Baat
Ker gre za fotografije pravih Baat-ov, sodijo sem. Z dovoljenjem avtorja Vena Langa objavljam nekaj fotografij notranjosti vagona Baat.
Zgornje slike so bile posnete na vagonih, kateri so bili z eno osjo že v grobu Dobro se vidi nosilce prtljage nad klopmi, od kjer so že pobrali kovinske palice. Sicer pa so nosilci prtljage zgledali podobno kot na naslednji sliki.
Tole je pa slika notranjosti vagona Baat z avtovlaka. Nisem 100% ampak mislim, da je avtor te fotografije tudi Veno Lang.
Verjamem, da se je umetno usnje na sedežih oz. klopeh pojavilo pozneje, v začetku pa je bila notranjost verjetno bolj podobna naslednji:
Sicer pa to ni pravi vagon Baat o katerem tu govorimo, gre za tale vagon
Zadnji dve sliki sta bili posneti v železniškem muzeju v Ljubljani, poleti 2006. Kaj je s tem vagonom sedaj pa ne vem...
Zgornje slike so bile posnete na vagonih, kateri so bili z eno osjo že v grobu Dobro se vidi nosilce prtljage nad klopmi, od kjer so že pobrali kovinske palice. Sicer pa so nosilci prtljage zgledali podobno kot na naslednji sliki.
Tole je pa slika notranjosti vagona Baat z avtovlaka. Nisem 100% ampak mislim, da je avtor te fotografije tudi Veno Lang.
Verjamem, da se je umetno usnje na sedežih oz. klopeh pojavilo pozneje, v začetku pa je bila notranjost verjetno bolj podobna naslednji:
Sicer pa to ni pravi vagon Baat o katerem tu govorimo, gre za tale vagon
Zadnji dve sliki sta bili posneti v železniškem muzeju v Ljubljani, poleti 2006. Kaj je s tem vagonom sedaj pa ne vem...
Goran
Re: Vagoni Baat
Nadstrešek nad vrati za prehod iz vagona v vagon je bil kasneje dodan. V originalu je prehod brez nadstreška.Tin€ napisal/-a:Ker je slika prevelika prilagam zgolj povezavo Nekaj se vidi prav vse pa žal ne.
Re: Vagoni Baat
Goran, nevem če so glih zgledati kot tile, imam eno sliko (mal starejšo) ampak bom mogel pridobiti dovoljenje za objavo.Gorchi napisal/-a:Sicer pa so nosilci prtljage zgledali podobno kot na naslednji sliki.
LP Anej
Re: Vagoni Baat
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Vagoni Baat
Dolfe napisal/-a: Kot rečeno, od tehnike je imel ta vagon klasično zavoro z zavornjaki, baterijo (akumulator) in z jermenom gnan generator za polnjenje baterije. Poleg tega je bilo še nekaj žarnic za razsvetljavo in nič bistvenega več.
Stroški za vzdrževanje so bili minimalni. Vsake 3 tedne pregled na "kanalu", kjer so se zamenjali iztrošeni zavornjaki in obvezna revizija na tistih 5+ let. Še največ problemov je bilo v zimskem času z jermenom, katerega sta sneg in vlaga družno vrgla iz jermenic osi in generatorja (diname).
Dinamo (alternator?) in ploščati jermen... Bodite pozorni na spoj na jermenu.
Re: Vagoni Baat
Mogoče malo off, ampak:
V tej temi sem objavil dve sliki tega vagona, kateri sedaj stoji v hali za mehom:
Jaz vem! Jaz vem!
V tej temi sem objavil dve sliki tega vagona, kateri sedaj stoji v hali za mehom:
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Vagoni Baat
Verjetno se ti bo smešno zdelo,ampak ta spoj je še najmočnejši del tega jermena.Videl sem dva,ki sta se strgala,ampak noben na spoju.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Vagoni Baat
He he, res si nebi mislilNurmi napisal/-a: Verjetno se ti bo smešno zdelo,ampak ta spoj je še najmočnejši del tega jermena.Videl sem dva,ki sta se strgala,ampak noben na spoju.
Mimogrede, zakaj pa Baat potrebuje Rezervoar za gorivo? Ima ugrajen kakšen webasto ali kaj takega?
Re: Vagoni Baat
Originalni Baat-i nimajo Webasto grelnikov in tudi ne rezervoarjev za gorivo.miha30 napisal/-a: ...
Mimogrede, zakaj pa Baat potrebuje Rezervoar za gorivo? Ima ugrajen kakšen webasto ali kaj takega?
Morda si videl "škatlo" za aku-baterijo (notranja razsvetljava, sklepni svetilki).
Zadnjič spremenil Signal, dne 10.06.2012, 17:07, skupaj popravljeno 1 krat.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal