Struženje koles

Debata okoli voznega parka
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Struženje koles

OdgovorNapisal/-a bojan » 10.07.2009, 20:00

V isti hali, kjer so ličili Swarovsko pa so stružili 541-105. Za tiste, ki še niste videli kako to zgleda pa še par slikc...
Slika
Slika
Slika
Slika
LPB
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 10.07.2009, 20:05

Bravo Bojan. To sem vedno želel videti od blizu. Tudi takole je v redu. Slika

MMG, čemu struženje? Kosmatenje ne dela OK?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
bojan
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 731
Pridružen: 15.01.2006, 19:54

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a bojan » 10.07.2009, 20:08

Dolfe napisal/-a:Bravo Bojan. To sem vedno želel videti od blizu. Tudi takole je v redu. Slika

MMG, čemu struženje? Kosmatenje ne dela OK?


Kilometri se kar nabirajo in vsake toliko je potrebno popraviti profil.
LPB
boris
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 292
Pridružen: 10.09.2006, 21:22
Kraj: Obala

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a boris » 13.07.2009, 8:18

kakšna je tukaj globina reza, koliko materiala odvzame tako struženje??
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 644
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a Florjan » 13.07.2009, 22:05

Po domače povedano toliko , da se postruži nov profil, kar je odvisno od obrabe tekalne površine in debeline sledinega venca. Kolesni obroči v togem sklopu kot pogonski dvoosni podstavi voziček serije 711 ali triosni pri 363 in seveda tudi vezane osi pri parnih lok se stružijo na mero najmanjšega možnega premera saj morajo imeti vsi isti premer. Debelina kolesnega obroča pa ne sme biti manjša od predpisane. Zloglasni flach Stelle se pa struži skoraj do popolnega kroga, menda je dovoljena določena dolžina ploščatega mesta katera je sorazmerna premeru koles :?:
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9299
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 13.07.2009, 22:30

Sicer je malo OT, vendar bo mogoče komu prišlo prav, da si bo predstavljal, kako se kolesne dvojice sploh izdelujejo...
Primer izdelave dvojic v firmi Bonatrans v kraju Bohumin, Šlezija (Češka)...

http://technet.idnes.cz/jak-vznika-obut ... ortaze_rja
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a milchy » 13.07.2009, 22:35

da dodam še malo (OT) - včasih so plošče za monobloke za kolesa izdelovali v Železarni Jesenice, kolesa pa so izrezovali na Ravnah, kjer so jih še naprej toplotno obdelali in jim dali končno obliko
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9299
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 13.07.2009, 22:46

@Florjan, sem vpisal v wikipedijo zloglasno "Flachstelle" in :uuuaavv

http://de.wikipedia.org/wiki/Flachstelle

Imajo pa to geslo zaenkrat samo v nemščini...ga ni junaka za prevesti v druge jezike :roll: :oops:

...in kako izgleda takšna "flahštela" :?: (wikipedija)

Slika
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9299
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 13.07.2009, 23:08

Seveda se je potrebno pri obdelavi kolesne dvojice "držati" tudi profila bandaže, ki je predpisan z DIN normo...
http://de.wikipedia.org/wiki/%C3%84quiv ... zit%C3%A4t


Imajo pa tudi že v uporabi merilne sisteme z vizualizacijo "ravnih mest" na dvojicah, ki si jih izmerijo pred in po obdelavi...

http://www.verkehr.fraunhofer.de/media/ ... &version=1

Takole pa izgleda vizualizacija "flahštele" :lol:

Slika
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9299
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 13.07.2009, 23:18

Koliko pa se zaračuna takšno struženje...
Primer iz ene najemne pogodbe....................................950 evrotov (glej točko 17).
K temu pa je potrebno dodati še "manjvrednost" bandaže, ki jo bo zato potrebno prej zamenjati... :cry:

še link do pogodbe...
http://ww2.wagen-pool.de/index.php?download=887
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9299
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a železocestnik » 13.07.2009, 23:20

milchy napisal/-a:da dodam še malo (OT) - včasih so plošče za monobloke za kolesa izdelovali v Železarni Jesenice, kolesa pa so izrezovali na Ravnah, kjer so jih še naprej toplotno obdelali in jim dali končno obliko


Sem hotel zgoraj napisati, da sem "fovšn" tistim Čehom, pa sem se v jezik ugriznil...
vido
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 61
Pridružen: 07.08.2007, 7:01

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a vido » 14.07.2009, 6:44

železocestnik napisal/-a:@Florjan, sem vpisal v wikipedijo zloglasno "Flachstelle" in :uuuaavv
http://de.wikipedia.org/wiki/Flachstelle
Imajo pa to geslo zaenkrat samo v nemščini...ga ni junaka za prevesti v druge jezike :roll: :oops:


[-X
Flachstelle => Flat spot = Wheel flat

http://en.wikipedia.org/wiki/Flat_spot

LP
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1705
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Struženje koles

OdgovorNapisal/-a Tomaž97 » 20.07.2009, 12:20

Zanimiva predstavitev =D>

lp :D

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov