RDZ na lokomotivah
RDZ na lokomotivah
V rubriki tehnični podatki piše, da DMG 713 nimajo vgrajenega RDZ, kar sicer drži, a ne za nekdanje zelence. Garniture od 123 do 127 imajo to napravo. Od serije 644 pa ne vem, če katera že ima RDZ, imela naj bi ga oba 661 in lokomotive 664. Je prav? Kako pa je s tem pri tistih, ki še nimajo RDZ (recimo 813), je to v kakem planu za prihodnost?
Nekaj že morajo delat v delavnici
Nekaj že morajo delat v delavnici
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Ja res je da imajo določene lok. vgrajene RDZ naprave, določene pa ne.
Zato naj za enkrat ostane tako, v prihodnje nadgradim funkcijo z kakšnimi opombami in dodatnimi polji za vnos dodatnih informacij, pridejo pa še parne lokomotive.
Zato naj za enkrat ostane tako, v prihodnje nadgradim funkcijo z kakšnimi opombami in dodatnimi polji za vnos dodatnih informacij, pridejo pa še parne lokomotive.
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 29.09.2005, 23:13
- Kraj: Maribor
Re: RDZ na lokomotivah
Matej napisal/-a:V rubriki tehnični podatki piše, da DMG 713 nimajo vgrajenega RDZ, kar sicer drži, a ne za nekdanje zelence. Garniture od 123 do 127 imajo to napravo. Od serije 644 pa ne vem, če katera že ima RDZ, imela naj bi ga oba 661 in lokomotive 664. Je prav? Kako pa je s tem pri tistih, ki še nimajo RDZ (recimo 813), je to v kakem planu za prihodnost?
Nekaj že morajo delat v delavnici :lol:
Zakonske določbe glede tega so jasne.
V Zakonu o varnosti v železniškem prometu (uradno prečiščeno besedilo) /ZVZP-UPB1/ (Ur.l. RS, št. 102/2004) je v drugem odstavku 112. členu določeno naslednje:
(2) Ne glede na določbe druge točke prvega odstavka 39. člena tega zakona lahko do konca leta 2005 na progah, opremljenih z napravami radijskih zvez, brez naprav radijskih zvez vozijo vlečna vozila serije 311, 713, 813, 664, 661, 644 in 643.
To torej pomeni, da bo do 1. 1. 2006 v zgoraj navedena vozila ali potrebno vgraditi naprave radijskih zvez, ali pa bo njihovo obratovanje od takrat dalje možno samo še na tistih progah, ki niso opremljene z napravami radijskih zvez.
Obstaja pa seveda še možnost, da bi malo pred novim letom prišlo do takšne spremembe zakona, s katero bi se rok podaljšal še za eno leto.
Lep pozdrav,
Tomislav Vauda
Aha, zato pa bodo dali zdaj na gomulke RDZ, kot piše v enem od prispevkov. Ker gomulke potem sploh ne bi smele več vozit, če pa imajo vse te elektrificirane proge RDZ.
Drgač pa mislim, da jim do novega leta ne bo uspelo montirat RDZ niti na vse gomulke, kaj šele na ostale (dizel) serije.
Verjetno bodo ta zakon spremenili še za več kot kako leto, za tri
Drgač pa mislim, da jim do novega leta ne bo uspelo montirat RDZ niti na vse gomulke, kaj šele na ostale (dizel) serije.
Verjetno bodo ta zakon spremenili še za več kot kako leto, za tri
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Trenutno je v CD Moste 311-221/222 ravno s tem razlogom ...gapi_1 napisal/-a:kolikor sem slišal pred kratkim, naj bi na preostale gomulke podserije 200 tekom poletja vgradili RDZ naprave, morebiti pa tudi klimatske naprave, kot jo že ima 311-209/210.
Občasno bo vozila le 311-209/210, ki je povsem sveža iz revizije in zanjo res ni dobro, če bi zdaj stala dva meseca. Vozila naj bi bodisi na paru vlakov 2251/2254 za Dobovo bodisi 2402/2413 za Jesenice.gapi_1 napisal/-a:Ne vem če to 100% drzi, opazam pa, da gomulke od zacetka počitnic res vecinoma stojijo (predvsem na ljubljanski postaji).
lp
V času počitnic in dopustov je precej zmanjšan potniški promet. Precej vlakov ne vozi, pa tudi dvojnih garnitur za posamezen vlak ni potrebno vozit. Zato je trenutno dovolj EMG 312 garnitur. Gomulke bodo vozile bolj izjemoma zaradi neklimatiziranih potniških oddelkov, kot tudi zaradi dvojne zasedbe, ki jo zahtevajo.
lp
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
... 311-221/222 že ima nameščeno klimo in sedaj že nekaj dni stoji na ljubljanski postaji (sever).gomulka014 napisal/-a:Trenutno je v CD Moste 311-221/222 ravno s tem razlogom ...gapi_1 napisal/-a:kolikor sem slišal pred kratkim, naj bi na preostale gomulke podserije 200 tekom poletja vgradili RDZ naprave, morebiti pa tudi klimatske naprave, kot jo že ima 311-209/210.
- gomulka014
- Strojevodja I
- Prispevkov: 454
- Pridružen: 18.11.2005, 13:24
- Kraj: Ljubljana
Naslednja je pa na vrsti 311-203/204 ...gapi_1 napisal/-a:... 311-221/222 že ima nameščeno klimo in sedaj že nekaj dni stoji na ljubljanski postaji (sever).gomulka014 napisal/-a:Trenutno je v CD Moste 311-221/222 ravno s tem razlogom ...gapi_1 napisal/-a:kolikor sem slišal pred kratkim, naj bi na preostale gomulke podserije 200 tekom poletja vgradili RDZ naprave, morebiti pa tudi klimatske naprave, kot jo že ima 311-209/210.