Hitrost serije 541 Živa

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
grizeldi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 305
Pridružen: 30.01.2013, 13:20
Kraj: Ljubljana

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a grizeldi »

Re 4/4 napisal/-a:
grizeldi napisal/-a: Ne pravim, da ne sme, samo reklame potem nimajo pomena...
Naročnik je RailAD. Zato, mora reklama biti identična modelu, ki ga bodo proizvedli, zato je v nemščini.
Uh... To je pa drag šport.
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

grizeldi napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Naročnik je RailAD. Zato, mora reklama biti identična modelu, ki ga bodo proizvedli, zato je v nemščini.
Uh... To je pa drag šport.

A ni zgodba ravno obratna?

RailAD se ukvarja (med drugim) s trženjem reklamnih površin na lokomotivah (ÖBB, SŽ, ...)

Naknadno so prišli na idejo da bi izdali tudi H0 modele teh reklamnih lokomotiv, verjetno tudi na željo plačnikov reklam na "tapravih" lokomotivah!


Torej: najprej plačana reklama (naročilo) na "tapravi" in nato model in ne kot zgoraj navedeno v stilu - "... najprej model potem pa polepimo še tapravo mašino!"

Glede na to da je RailAD podjetje iz nemško govorečega področja (Klagenfurt/Celovec) iščejo plačilno sposobne oglaševalce na nemško govorečem področju!
Da pa naše lokomotive zaidejo v Avstrijo in tudi v Nemčijo (razvidno iz objavljenih fotografijah iz navedeni držav) pa je seveda prednost pri iskanju potencijalnih naročnikov!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 643
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Obalno-kraška
Kontakt:

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a maxima »

Redno vozijo v Nemčijo?
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

maxima napisal/-a:Redno vozijo v Nemčijo?
Vozi direktni vlak Ljubljana Moste - München Laim. Včasih je vozil 3x tedensko, kako je pa danes, naj povedo drugi. Skoraj vedno pa sta dve 541-ki v tandemu.

lp
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a igor72 »

_Borsig_ napisal/-a:
grizeldi napisal/-a:
Re 4/4 napisal/-a: Naročnik je RailAD. Zato, mora reklama biti identična modelu, ki ga bodo proizvedli, zato je v nemščini.
Uh... To je pa drag šport.
A ni zgodba ravno obratna?
sem se tudi jaz že večkrat to vprašal, in prišel do zaključka, da se ne bi strinjal s tabo....izdelava (prodaja) modelov, minus stroški reklame za eno leto; si lahko izračunaš da ni švoh biznis....tudi brez naročnika oglasa :wink:
LEP DAN
Igor
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a holding »

petindvajsetka napisal/-a:
maxima napisal/-a:Redno vozijo v Nemčijo?
Vozi direktni vlak Ljubljana Moste - München Laim. Včasih je vozil 3x tedensko, kako je pa danes, naj povedo drugi. Skoraj vedno pa sta dve 541-ki v tandemu.

lp
...je tako.....v pon zvečer gor, v sredo zjutraj dol....sredo zvečer gor, pet zjutraj dol....pet zvečer gor, pon zjutraj dol..... :roll: ...kwa in kje pa še vmes sfurata....pa vedi ga....
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a Nejac »

holding napisal/-a: ...je tako.....v pon zvečer gor, v sredo zjutraj dol....sredo zvečer gor, pet zjutraj dol....pet zvečer gor, pon zjutraj dol..... :roll: ...kwa in kje pa še vmes sfurata....pa vedi ga....
Verjetno najmaj enkrat na Brener.
A je ta vlak še vedno 41860?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

In tako se srednje evropsle države igrajo železnico s (nekdo je dejal) standardnimi 4-osnimi lokomotivami. Nerazviti svet pa gradi lokomotive krepko večje moči in vlečne sile. Recimo od decembra 2014 najnovejša ruska 4ES5K Ermak, za vleko tovornih vlakov teže 7.100-9.000t in do 100 vagonov v Sibiriji. Teža 4 delne lokomotive je 400 t, 1h moč 13 MW, no to je samo za dve Živi, toda pri vleki tovornih vlakov je vlečna sila bolj pomebna kot instalirana moč. Ima tudi sistem RCLCS za distribuirano zaviranje vlaka, etc.... No krmiljenje motorjev zgleda malo zastarelo..... Za strojevodje je pa dobro poskrbljeno, sanitarije, sobica, etc.....
In ko ena Živa prepelje iz Kopra 800 t, jih ta zverina prepelje 3.200 (recimo, da ima samo 22,5 t/os). No saj če bi take vozil pri nas, bi po koprski progi peljalo samo nekaj parov tovornih vlakov......

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Taurus ob idealnih pogojih: 0 promilov, dovolj močno napajanje zmore peljati sam 3000 ton brez problemov. Sicer pa, kaj ti pomaga 7000 tonski vlak, če se voziš samo s 50km/h ali še manj. Evropejci pa po ravnem ( do 15 promilov) od 100 do 120 z več kot 1500 tonami.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Taurus ob idealnih pogojih: 0 promilov, dovolj močno napajanje zmore peljati sam 3000 ton brez problemov.
Tvoja primera sploh ni primerna. Tale ruski monstrum vleče iz Kopra 3.200 t s hitrostjo v grobem kakih 40 km/h (4x težji vlak, samo 2x močnejši motorji, sicer ima pa v ruski izvedbi Vkr 51 km/h), ti pa meni o ravnini.
Sicer pa, kaj ti pomaga 7000 tonski vlak, če se voziš samo s 50km/h ali še manj. Evropejci pa po ravnem ( do 15 promilov) od 100 do 120 z več kot 1500 tonami.
Zato so pa evropske železnice nekonkurenčne napram cestnemu transportu. Konkurirati mu hočejo s hitrostjo, ki bodisi ni pomembna (prevoz razsutih tovorov) ali s hitrostjo ne morejo zaradi predolgih postankov na tehničnih postajah, da ne govorimo o administrativnih ovirah, kar oboje več kot izniči hitenje po progi. Pozabljajo pa na bistvo konkurenčnosti, to je cena! No, ko bo prišla v Evropo Svilena cesta bo pa druga pesem, saj Kitajci nič kaj ne zaostajajo.

LPL
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Re 4/4, k hvaljenju s tovornih hitrostmi vlakov v Evropi samo še to. Že mogoče, da vozijo 100-120 km/h. Toda potovalni časi so predolgi. Recimo Adria transport potrebuje 36h za pot od Kopra-Slawkowa in 10h do Gradca. V neki diplomski nalogi sem recimo prebral, da kontejnerski vlaki stoje v Hodošu 108 min iz neznanega razloga, saj ni mejne kontrole. 100 min nepotrebne zamude ne moreš nadoknaditi z nepotrebnim trošenjem energije pri visoki hitroti. Železnica pač ima svoje zakonitosti, in kjer jih upoštevajo je okostje kopenskega transporta, kjer pa se igračkajo z modelnimi lokomotivicami in hitrimi vlakci pač nazaduje in izgublja pomen.

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Ko bi le bilo tako enostavno kot si misliš.

1) Infrastruktura je ločena od operaterja, zato kot si že napisal v elektrifikaciji Prekmurke jih en klinc briga za prevoznikov vozni park.
2) V evropi je več kot 100 operaterjev, nekateri vozijo dotični tovor lastnikov.
3) Ruski tovor vozi 3000 km in več predno se vlak razkosa. V evropi je takih vlakov zelo malo
4) Nobena firma v evropi ne skladišči materialov. Ko potrebuje ali ima polno skladišče takrat se mora odeljati/pripeljati tovor.
5) Iz točke 2. V eni drugi temi si govoril, kako bodo privatniki uničili nacionalne operaterje, v resnici pa v evropi noben operater ne povoha Ruskih lokomotiv in sedaj govoriš kako je to kao nerazvit tovorni promet.
In še OT
Upam, da imaš potem izračune narejene, kak se bo s tem BDP povečal in da se bo zaoslenost povečala...
Rusija in Amerika pač nista evropski sistem.

Pa naslednjič o hitrosti ne dajaj za zgled nekaj, kar potuje po Sloveniji. Pa 36 ur ni veliko za pot, kjer niti 100 km/h ne gre po večini trase.
Pa lahko še dodaš cestni lobij in obvezni počitek šoferjev. Ne posplošuj stvari...

O svileni poti pa. Ja Kitajci jo bodo gradili, po evropi pa pač ne bodo vozili.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a holding »

Nejac napisal/-a: Verjetno najmaj enkrat na Brener.
A je ta vlak še vedno 41860?
...41860/41861.....iz Lj in v Lj ga je pol manj kot včasih, doštuka oz odštuka pa se z "Italjanom" v Furnitz-u....
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Rusija in Amerika pač nista evropski sistem.
zato pa sta že pred mnogimi , mnogimi leti prešli na učinkovito avtomatsko spenjačo, proti uvedbe katereje je v "razviti" evropi stalno najti pripombe. Obenem se pa jauka, da vlak ne sme biti pretežak/oziroma lokomotiva(e) ne sme imeti prevelike vlečne sile......

O hitrosti povezav pa sa ne vem, zakaj ne bi smel dajati zglede iz Slovenije. Ravno včeraj sem gledal v Mb, tovorni vlak z avtomobili je stal vsaj 3 ure (na žalost opazovanja nisem mogel podaljšati, da bi ugotovil, kdaj se je blagovolil premakniti) na glavni postaji. Potem se ni treba čuditi, da je komercialna hitrost tovora na železnici primerljiva s potovalno hitrostjo poštne kočije.
5) Iz točke 2. V eni drugi temi si govoril, kako bodo privatniki uničili nacionalne operaterje, v resnici pa v evropi noben operater ne povoha Ruskih lokomotiv in sedaj govoriš kako je to kao nerazvit tovorni promet.
Evropski tovorni promet že ne more biti razvit, če je 2-3x dražji kot ameriški ali ruski, rudniki železa pa so zaradi okostenelosti nacionalnih prevoznikov prisiljeni ustanavljati privatne železniške družbe, ki začuda poslujejo mnogo mnogo ceneje uporabljajoč vse ideje resnih prevoznikov, veliki osni pritiski na povsem enakem zgornjem ustroju, (1660 pragov/km, tračnice po UIC 54 ali 60, no mogoče je potrebno ojačati kakšen jeklen most), vlaki teže mnogo tisoč ton, 4 osni vagon z nosilnostjo kakih 100 ton ima taro samo 20 ton, etc, etc...., kar je pod nacionalnim prevoznikom bilo nemogoče uresničiti. Toliko o razvitosti evropskega železniškega prometa.

O kvaliteti ruskih lokomotiv lahko pa samo ugibamo, dejstvo pa je, da jih vsak zimski piš ne vrže iz prometa. Alstom je moral kar precej predelati svoje lokomotive, da ustrezajo hudim klimatskim zahtevam, pa je govora o Kazakstanu in ne Sibiriji.

LPL
SIMY
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 948
Pridružen: 20.02.2006, 20:29
Kraj: Štajerska

Re: Hitrost serije 541 Živa

Odgovor Napisal/-a SIMY »

to da vlaki stojijo po postajah je pač posledica nesposobnosti uravnavanja prometa,ter komunikacije z luko KP,oz. tujimi železniškimi upravami.
Odgovori