Hitrost serije 541 Živa
Re: Hitrost serije 541 Živa
Sicer pa da te potolažim: Se gradijo proge za tovorne vlake do 4000 ton ( NEAT). Koliko se bodo pa posluževali, je pa druga zgodba.
Sicer pa ja, @Igor72 je nekje omenil, kako se grejo severni sosedi s tovornim prometom, severneje pa ni nič drugače.
Sicer pa ja, @Igor72 je nekje omenil, kako se grejo severni sosedi s tovornim prometom, severneje pa ni nič drugače.
Re: Hitrost serije 541 Živa
Včeraj je Adria rabila od Jesenic do Ljubljane več kot 3,5 ure, se pravi povprečna hitrost manj kot 20km/h. Lep dosežek , sicer ne vem kaj je razlog, a je blo treba vsake toliko malo ohlajat lokomotivo, morda je nekdo pozabil, da je na progi APB, ali pa so problem samo nametana polena "pod kolesa" privatnikov?
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Hitrost serije 541 Živa
Kako je pa kaj s privatizacijo potniškega prometa pri nas, v tujini v naši bližnji okolici pa tudi drugje po Evropi je to že nekaj povsem običajnega. Se bojimo, nočemo ali kaj?
preglednik
Re: Hitrost serije 541 Živa
...osnovni krivec zato je Isac Newton..... ....ki je definiral fizikalne zakone.....npr.:"ob istem času na istem mestu je lahko samo en predmet".....LJ363 napisal/-a:Včeraj je Adria rabila od Jesenic do Ljubljane več kot 3,5 ure, se pravi povprečna hitrost manj kot 20km/h. Lep dosežek , sicer ne vem kaj je razlog, a je blo treba vsake toliko malo ohlajat lokomotivo, morda je nekdo pozabil, da je na progi APB, ali pa so problem samo nametana polena "pod kolesa" privatnikov?
....ker je bila proga od Pivke do Kopra zaradi raznih del na več območjih od 8.00 - 16.00 zaprta, so vlaki proti Kopru stali oz. se počasi "valili" proti Kopru.....
Re: Hitrost serije 541 Živa
Če naj bi privatizacija (pozitivno) funkcionirala, mora za tem stati ekonomski interes (pravega) privatnika. S privatizacijami zaradi privatizacij imamo že dosti (slabih) izkušenj.preglednik napisal/-a:Kako je pa kaj s privatizacijo potniškega prometa pri nas, v tujini v naši bližnji okolici pa tudi drugje po Evropi je to že nekaj povsem običajnega. Se bojimo, nočemo ali kaj?
LP, Metod
Re: Hitrost serije 541 Živa
Če se slučajno kdaj neha obnova, ali je to zdaj že redno vzdrževanje, lahko potem takoj pričakujemo povečanje prepustnosti za 10, 20% ?holding napisal/-a:...osnovni krivec zato je Isac Newton..... ....ki je definiral fizikalne zakone.....npr.:"ob istem času na istem mestu je lahko samo en predmet".....LJ363 napisal/-a:Včeraj je Adria rabila od Jesenic do Ljubljane več kot 3,5 ure, se pravi povprečna hitrost manj kot 20km/h. Lep dosežek , sicer ne vem kaj je razlog, a je blo treba vsake toliko malo ohlajat lokomotivo, morda je nekdo pozabil, da je na progi APB, ali pa so problem samo nametana polena "pod kolesa" privatnikov?
....ker je bila proga od Pivke do Kopra zaradi raznih del na več območjih od 8.00 - 16.00 zaprta, so vlaki proti Kopru stali oz. se počasi "valili" proti Kopru.....
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Hitrost serije 541 Živa
Pozdrav
Ker je to prva tema o SŽ541, ki mi je prišla pod roke, bom kar tukaj vprašal. Danes (15.06.2015), ko sem se nekaj po štirih popoldan vračal z vlakom iz Poljčan v MB, sem na postaji v Slovenski Bistrici videl tovorni vlak, v katerem je bil tudi plato vagon, na njem pa dva vozička za SŽ541. Zraven sta bila dva lesena zaboja, na katerih je bil vžgan napis "Slowenien". Katera Živa bo torej dobila nove "noge" ?
LP
Jože
Ker je to prva tema o SŽ541, ki mi je prišla pod roke, bom kar tukaj vprašal. Danes (15.06.2015), ko sem se nekaj po štirih popoldan vračal z vlakom iz Poljčan v MB, sem na postaji v Slovenski Bistrici videl tovorni vlak, v katerem je bil tudi plato vagon, na njem pa dva vozička za SŽ541. Zraven sta bila dva lesena zaboja, na katerih je bil vžgan napis "Slowenien". Katera Živa bo torej dobila nove "noge" ?
LP
Jože
Re: Hitrost serije 541 Živa
Menda se podstavni vozički pri reviziji pošiljajo v Avstrijo in se tam obnovijo. Morda so s tem namenom prispeli iz Avstrije.Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Ker je to prva tema o SŽ541, ki mi je prišla pod roke, bom kar tukaj vprašal. Danes (15.06.2015), ko sem se nekaj po štirih popoldan vračal z vlakom iz Poljčan v MB, sem na postaji v Slovenski Bistrici videl tovorni vlak, v katerem je bil tudi plato vagon, na njem pa dva vozička za SŽ541. Zraven sta bila dva lesena zaboja, na katerih je bil vžgan napis "Slowenien". Katera Živa bo torej dobila nove "noge" ?
LP
Jože
Lep dan
Tomaž
Re: Hitrost serije 541 Živa
...tako nekako....cca 15, mogoče 20%....nato pa se bodo začela pojavljat druga "ozka grla"....npr. Ljubljana....pa Gorenjka...itd.... ,,,...pa kakšen remont kje drugje...itd...LJ363 napisal/-a:holding napisal/-a:Če se slučajno kdaj neha obnova, ali je to zdaj že redno vzdrževanje, lahko potem takoj pričakujemo povečanje prepustnosti za 10, 20% ?LJ363 napisal/-a:Včeraj je Adria rabila od Jesenic do Ljubljane več kot 3,5 ure, se pravi ...
....npr.:"ob istem času na istem mestu je lahko samo en predmet".....
....ker je bila proga od Pivke do Kopra zaradi raznih del na več območjih od 8.00 - 16.00 zaprta, so vlaki proti Kopru stali oz. se počasi "valili" proti Kopru.....
...mogoče pa spet pride do krize kot l.2008, pa pade vse za 40% dol... ...pa bomo spet za nekaj let "zadost močn'"...
Re: Hitrost serije 541 Živa
Kolikor vem, pošiljajo vozičke na revizijo 1za1; torej je vedno ena bosa. Nobena ne dobi svojih nazaj, ampak takoj ko prispejo obrabljeni iz Ljubljane v Avstrijo, se vrnejo prvi obnovljeni, lahko tudi iz OBB fonda. Verjetno komaj čakajo da se iztečejo pogodbene revizije, saj imajo fantje v CDju, še en kup dela da poštelajo vse severnajške malomarnosti...Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Ker je to prva tema o SŽ541, ki mi je prišla pod roke, bom kar tukaj vprašal. Danes (15.06.2015), ko sem se nekaj po štirih popoldan vračal z vlakom iz Poljčan v MB, sem na postaji v Slovenski Bistrici videl tovorni vlak, v katerem je bil tudi plato vagon, na njem pa dva vozička za SŽ541. Zraven sta bila dva lesena zaboja, na katerih je bil vžgan napis "Slowenien". Katera Živa bo torej dobila nove "noge" ?
LP
Jože
V reviziji je trenutno 109; očitno je, nisem pa pogledal, na nadomestnih kolesih....zanimivo, da so dol potrgali tudi večino nalepk
Trenutno je bosa (še vedno) 010
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Hitrost serije 541 Živa
Hm ,če že morajo plačevati avstrijce za to delo ,naj jim vsaj potem zavrnejo naročeno,razen če bi v delavnicah spet radi izumljali toplo vodo z nekimi svojimi rešitvami.igor72 napisal/-a: Verjetno komaj čakajo da se iztečejo pogodbene revizije, saj imajo fantje v CDju, še en kup dela da poštelajo vse severnajške malomarnosti...
Re: Hitrost serije 541 Živa
Kaj pa če se mudi? Ker pri rezervnih vozičkih zgleda ni rezerve, potem raje oni vzamejo stvari v roke, jih zrihtajo in namontirajo kot pa da zgubljajo čas za reklamacije...?
Goran
Re: Hitrost serije 541 Živa
Tebi se zdi vredi nekoga fajn plačati za opravit neko delo,potem pa popravlajti za taistim ?
Re: Hitrost serije 541 Živa
Kaj je bolje, plačati nekaj 10 EUR nekomu v delavnici, da se delo opravi pravočasno ali za opravljeno delo z zamudo dobiti kak tisočak EUR manj?
Če smo iskreni, bi bilo pa pravilno imeti za 3-4 lokomotive podstavne vozičke v rezervi in takrat se lahko ubadaš z reklamacijami.
Če smo iskreni, bi bilo pa pravilno imeti za 3-4 lokomotive podstavne vozičke v rezervi in takrat se lahko ubadaš z reklamacijami.
Goran
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Hitrost serije 541 Živa
Gorchi, tvoje razmišljanje me preseneča!?
Tukaj gre edino in samo izključno za kakovost. Če kupec ne dobi kakovostno, naj dobljeno reklamira. Meni se zdi nenormalno, da bi najprej nekaj plačal, potem pa bi imel še sam dodatne stroške, ker dobavitelj ni opravil kvalitetno. To je zame izguba in čisto nič drugega.
V Gorenju (ki se sicer ne more ravno primerjati z železnico), stvar poteka takole: če blago, ki ga dobavitelj izdela odstopa od predpisanih vrednosti, se reklamira, če je s tem ogrožena proizvodnja, se beleži zastoj, zastoj pa za sabo privede nenormalne stroške dobavitelju, ki ni opravil svojega dela kakovostno. Zato mi je razmišljanje o dodatnem delu za dobaviteljem milo rečeno fejst mimo..
Tukaj gre edino in samo izključno za kakovost. Če kupec ne dobi kakovostno, naj dobljeno reklamira. Meni se zdi nenormalno, da bi najprej nekaj plačal, potem pa bi imel še sam dodatne stroške, ker dobavitelj ni opravil kvalitetno. To je zame izguba in čisto nič drugega.
V Gorenju (ki se sicer ne more ravno primerjati z železnico), stvar poteka takole: če blago, ki ga dobavitelj izdela odstopa od predpisanih vrednosti, se reklamira, če je s tem ogrožena proizvodnja, se beleži zastoj, zastoj pa za sabo privede nenormalne stroške dobavitelju, ki ni opravil svojega dela kakovostno. Zato mi je razmišljanje o dodatnem delu za dobaviteljem milo rečeno fejst mimo..