Uh... To je pa drag šport.Re 4/4 napisal/-a:Naročnik je RailAD. Zato, mora reklama biti identična modelu, ki ga bodo proizvedli, zato je v nemščini.grizeldi napisal/-a: Ne pravim, da ne sme, samo reklame potem nimajo pomena...
Hitrost serije 541 Živa
Re: Hitrost serije 541 Živa
Re: Hitrost serije 541 Živa
grizeldi napisal/-a:Uh... To je pa drag šport.Re 4/4 napisal/-a: Naročnik je RailAD. Zato, mora reklama biti identična modelu, ki ga bodo proizvedli, zato je v nemščini.
A ni zgodba ravno obratna?
RailAD se ukvarja (med drugim) s trženjem reklamnih površin na lokomotivah (ÖBB, SŽ, ...)
Naknadno so prišli na idejo da bi izdali tudi H0 modele teh reklamnih lokomotiv, verjetno tudi na željo plačnikov reklam na "tapravih" lokomotivah!
Torej: najprej plačana reklama (naročilo) na "tapravi" in nato model in ne kot zgoraj navedeno v stilu - "... najprej model potem pa polepimo še tapravo mašino!"
Glede na to da je RailAD podjetje iz nemško govorečega področja (Klagenfurt/Celovec) iščejo plačilno sposobne oglaševalce na nemško govorečem področju!
Da pa naše lokomotive zaidejo v Avstrijo in tudi v Nemčijo (razvidno iz objavljenih fotografijah iz navedeni držav) pa je seveda prednost pri iskanju potencijalnih naročnikov!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Hitrost serije 541 Živa
Redno vozijo v Nemčijo?
- petindvajsetka
- Strojevodja I
- Prispevkov: 853
- Pridružen: 28.08.2011, 19:57
Re: Hitrost serije 541 Živa
Vozi direktni vlak Ljubljana Moste - München Laim. Včasih je vozil 3x tedensko, kako je pa danes, naj povedo drugi. Skoraj vedno pa sta dve 541-ki v tandemu.maxima napisal/-a:Redno vozijo v Nemčijo?
lp
Re: Hitrost serije 541 Živa
sem se tudi jaz že večkrat to vprašal, in prišel do zaključka, da se ne bi strinjal s tabo....izdelava (prodaja) modelov, minus stroški reklame za eno leto; si lahko izračunaš da ni švoh biznis....tudi brez naročnika oglasa_Borsig_ napisal/-a:A ni zgodba ravno obratna?grizeldi napisal/-a:Uh... To je pa drag šport.Re 4/4 napisal/-a: Naročnik je RailAD. Zato, mora reklama biti identična modelu, ki ga bodo proizvedli, zato je v nemščini.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Hitrost serije 541 Živa
...je tako.....v pon zvečer gor, v sredo zjutraj dol....sredo zvečer gor, pet zjutraj dol....pet zvečer gor, pon zjutraj dol..... ...kwa in kje pa še vmes sfurata....pa vedi ga....petindvajsetka napisal/-a:Vozi direktni vlak Ljubljana Moste - München Laim. Včasih je vozil 3x tedensko, kako je pa danes, naj povedo drugi. Skoraj vedno pa sta dve 541-ki v tandemu.maxima napisal/-a:Redno vozijo v Nemčijo?
lp
Re: Hitrost serije 541 Živa
Verjetno najmaj enkrat na Brener.holding napisal/-a: ...je tako.....v pon zvečer gor, v sredo zjutraj dol....sredo zvečer gor, pet zjutraj dol....pet zvečer gor, pon zjutraj dol..... ...kwa in kje pa še vmes sfurata....pa vedi ga....
A je ta vlak še vedno 41860?
Re: Hitrost serije 541 Živa
In tako se srednje evropsle države igrajo železnico s (nekdo je dejal) standardnimi 4-osnimi lokomotivami. Nerazviti svet pa gradi lokomotive krepko večje moči in vlečne sile. Recimo od decembra 2014 najnovejša ruska 4ES5K Ermak, za vleko tovornih vlakov teže 7.100-9.000t in do 100 vagonov v Sibiriji. Teža 4 delne lokomotive je 400 t, 1h moč 13 MW, no to je samo za dve Živi, toda pri vleki tovornih vlakov je vlečna sila bolj pomebna kot instalirana moč. Ima tudi sistem RCLCS za distribuirano zaviranje vlaka, etc.... No krmiljenje motorjev zgleda malo zastarelo..... Za strojevodje je pa dobro poskrbljeno, sanitarije, sobica, etc.....
In ko ena Živa prepelje iz Kopra 800 t, jih ta zverina prepelje 3.200 (recimo, da ima samo 22,5 t/os). No saj če bi take vozil pri nas, bi po koprski progi peljalo samo nekaj parov tovornih vlakov......
LPL
In ko ena Živa prepelje iz Kopra 800 t, jih ta zverina prepelje 3.200 (recimo, da ima samo 22,5 t/os). No saj če bi take vozil pri nas, bi po koprski progi peljalo samo nekaj parov tovornih vlakov......
LPL
Re: Hitrost serije 541 Živa
Taurus ob idealnih pogojih: 0 promilov, dovolj močno napajanje zmore peljati sam 3000 ton brez problemov. Sicer pa, kaj ti pomaga 7000 tonski vlak, če se voziš samo s 50km/h ali še manj. Evropejci pa po ravnem ( do 15 promilov) od 100 do 120 z več kot 1500 tonami.
Re: Hitrost serije 541 Živa
Tvoja primera sploh ni primerna. Tale ruski monstrum vleče iz Kopra 3.200 t s hitrostjo v grobem kakih 40 km/h (4x težji vlak, samo 2x močnejši motorji, sicer ima pa v ruski izvedbi Vkr 51 km/h), ti pa meni o ravnini.Taurus ob idealnih pogojih: 0 promilov, dovolj močno napajanje zmore peljati sam 3000 ton brez problemov.
Zato so pa evropske železnice nekonkurenčne napram cestnemu transportu. Konkurirati mu hočejo s hitrostjo, ki bodisi ni pomembna (prevoz razsutih tovorov) ali s hitrostjo ne morejo zaradi predolgih postankov na tehničnih postajah, da ne govorimo o administrativnih ovirah, kar oboje več kot izniči hitenje po progi. Pozabljajo pa na bistvo konkurenčnosti, to je cena! No, ko bo prišla v Evropo Svilena cesta bo pa druga pesem, saj Kitajci nič kaj ne zaostajajo.Sicer pa, kaj ti pomaga 7000 tonski vlak, če se voziš samo s 50km/h ali še manj. Evropejci pa po ravnem ( do 15 promilov) od 100 do 120 z več kot 1500 tonami.
LPL
Re: Hitrost serije 541 Živa
Re 4/4, k hvaljenju s tovornih hitrostmi vlakov v Evropi samo še to. Že mogoče, da vozijo 100-120 km/h. Toda potovalni časi so predolgi. Recimo Adria transport potrebuje 36h za pot od Kopra-Slawkowa in 10h do Gradca. V neki diplomski nalogi sem recimo prebral, da kontejnerski vlaki stoje v Hodošu 108 min iz neznanega razloga, saj ni mejne kontrole. 100 min nepotrebne zamude ne moreš nadoknaditi z nepotrebnim trošenjem energije pri visoki hitroti. Železnica pač ima svoje zakonitosti, in kjer jih upoštevajo je okostje kopenskega transporta, kjer pa se igračkajo z modelnimi lokomotivicami in hitrimi vlakci pač nazaduje in izgublja pomen.
LPL
LPL
Re: Hitrost serije 541 Živa
Ko bi le bilo tako enostavno kot si misliš.
1) Infrastruktura je ločena od operaterja, zato kot si že napisal v elektrifikaciji Prekmurke jih en klinc briga za prevoznikov vozni park.
2) V evropi je več kot 100 operaterjev, nekateri vozijo dotični tovor lastnikov.
3) Ruski tovor vozi 3000 km in več predno se vlak razkosa. V evropi je takih vlakov zelo malo
4) Nobena firma v evropi ne skladišči materialov. Ko potrebuje ali ima polno skladišče takrat se mora odeljati/pripeljati tovor.
5) Iz točke 2. V eni drugi temi si govoril, kako bodo privatniki uničili nacionalne operaterje, v resnici pa v evropi noben operater ne povoha Ruskih lokomotiv in sedaj govoriš kako je to kao nerazvit tovorni promet.
In še OT
Upam, da imaš potem izračune narejene, kak se bo s tem BDP povečal in da se bo zaoslenost povečala...
Rusija in Amerika pač nista evropski sistem.
Pa naslednjič o hitrosti ne dajaj za zgled nekaj, kar potuje po Sloveniji. Pa 36 ur ni veliko za pot, kjer niti 100 km/h ne gre po večini trase.
Pa lahko še dodaš cestni lobij in obvezni počitek šoferjev. Ne posplošuj stvari...
O svileni poti pa. Ja Kitajci jo bodo gradili, po evropi pa pač ne bodo vozili.
1) Infrastruktura je ločena od operaterja, zato kot si že napisal v elektrifikaciji Prekmurke jih en klinc briga za prevoznikov vozni park.
2) V evropi je več kot 100 operaterjev, nekateri vozijo dotični tovor lastnikov.
3) Ruski tovor vozi 3000 km in več predno se vlak razkosa. V evropi je takih vlakov zelo malo
4) Nobena firma v evropi ne skladišči materialov. Ko potrebuje ali ima polno skladišče takrat se mora odeljati/pripeljati tovor.
5) Iz točke 2. V eni drugi temi si govoril, kako bodo privatniki uničili nacionalne operaterje, v resnici pa v evropi noben operater ne povoha Ruskih lokomotiv in sedaj govoriš kako je to kao nerazvit tovorni promet.
In še OT
Upam, da imaš potem izračune narejene, kak se bo s tem BDP povečal in da se bo zaoslenost povečala...
Rusija in Amerika pač nista evropski sistem.
Pa naslednjič o hitrosti ne dajaj za zgled nekaj, kar potuje po Sloveniji. Pa 36 ur ni veliko za pot, kjer niti 100 km/h ne gre po večini trase.
Pa lahko še dodaš cestni lobij in obvezni počitek šoferjev. Ne posplošuj stvari...
O svileni poti pa. Ja Kitajci jo bodo gradili, po evropi pa pač ne bodo vozili.
Re: Hitrost serije 541 Živa
...41860/41861.....iz Lj in v Lj ga je pol manj kot včasih, doštuka oz odštuka pa se z "Italjanom" v Furnitz-u....Nejac napisal/-a: Verjetno najmaj enkrat na Brener.
A je ta vlak še vedno 41860?
Re: Hitrost serije 541 Živa
zato pa sta že pred mnogimi , mnogimi leti prešli na učinkovito avtomatsko spenjačo, proti uvedbe katereje je v "razviti" evropi stalno najti pripombe. Obenem se pa jauka, da vlak ne sme biti pretežak/oziroma lokomotiva(e) ne sme imeti prevelike vlečne sile......Rusija in Amerika pač nista evropski sistem.
O hitrosti povezav pa sa ne vem, zakaj ne bi smel dajati zglede iz Slovenije. Ravno včeraj sem gledal v Mb, tovorni vlak z avtomobili je stal vsaj 3 ure (na žalost opazovanja nisem mogel podaljšati, da bi ugotovil, kdaj se je blagovolil premakniti) na glavni postaji. Potem se ni treba čuditi, da je komercialna hitrost tovora na železnici primerljiva s potovalno hitrostjo poštne kočije.
Evropski tovorni promet že ne more biti razvit, če je 2-3x dražji kot ameriški ali ruski, rudniki železa pa so zaradi okostenelosti nacionalnih prevoznikov prisiljeni ustanavljati privatne železniške družbe, ki začuda poslujejo mnogo mnogo ceneje uporabljajoč vse ideje resnih prevoznikov, veliki osni pritiski na povsem enakem zgornjem ustroju, (1660 pragov/km, tračnice po UIC 54 ali 60, no mogoče je potrebno ojačati kakšen jeklen most), vlaki teže mnogo tisoč ton, 4 osni vagon z nosilnostjo kakih 100 ton ima taro samo 20 ton, etc, etc...., kar je pod nacionalnim prevoznikom bilo nemogoče uresničiti. Toliko o razvitosti evropskega železniškega prometa.5) Iz točke 2. V eni drugi temi si govoril, kako bodo privatniki uničili nacionalne operaterje, v resnici pa v evropi noben operater ne povoha Ruskih lokomotiv in sedaj govoriš kako je to kao nerazvit tovorni promet.
O kvaliteti ruskih lokomotiv lahko pa samo ugibamo, dejstvo pa je, da jih vsak zimski piš ne vrže iz prometa. Alstom je moral kar precej predelati svoje lokomotive, da ustrezajo hudim klimatskim zahtevam, pa je govora o Kazakstanu in ne Sibiriji.
LPL
Re: Hitrost serije 541 Živa
to da vlaki stojijo po postajah je pač posledica nesposobnosti uravnavanja prometa,ter komunikacije z luko KP,oz. tujimi železniškimi upravami.