Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Signal niti ena đurica bilo katere serije ni enaka, cisto vse se razlikujejo med seboj...
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Se. Na zunaj je naj bolj opazna razlika na kratkem koncu, katerega zgornja ploskev je povišana in vodoravna. Kot pri seriji 643 naprimer.Signal napisal/-a:
MMG, se podvrsti 642-1xx in 642-2xx razlikujeta med seboj
Moram pa koj demantirati svojo trditev, ker ni povsem točna.
Namreč na tejle sliki je Đura 642-198 ki že tudi ima povišan in raven nosek. Očitno so to spremembo delali že par številk izpod št. 200 in nadaljevali s serijo 643.
Vseh podrobnosti se žal ne spomim več, ker je moj ep-rom že precej zafilan. press
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Sej 642-197 mislim, da ima tudi ze ravnega, 642-188 pa se ima posevnega...
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Tako jeJembah napisal/-a:Sej 642-197 mislim, da ima tudi ze ravnega, 642-188 pa se ima posevnega...
LP
Matic
Matic
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Seznam sem posdobil in odstranil serije za katere sem že dobil podatke. Hvala za nove informacije!
Gomulka - podserija 000:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih: 0
---------------
Gomulka - podserija 100:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih: 0
---------------
Gomulka - podserija 200:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih: 6
---------------
Breda:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih: 0
---------------
Đura 642:
Vozil kupljenih: 21
Vozil voznih:
---------------
Đura 643:
Vozil kupljenih: 28
Vozil voznih:
---------------
Mercedes:
Vozil kupljenih: 10
Vozil voznih:
---------------
Kanarček:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih:
---------------
Jenbah 731:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih:
---------------
Jenbah 732:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih:
---------------
Šinobus:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih: 0
---------------
Fiat - podserija 000:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih:
---------------
Fiat - podserija 100:
Vozil predelanih:
Vozil voznih:
---------------
Gomulka - podserija 000:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih: 0
---------------
Gomulka - podserija 100:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih: 0
---------------
Gomulka - podserija 200:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih: 6
---------------
Breda:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih: 0
---------------
Đura 642:
Vozil kupljenih: 21
Vozil voznih:
---------------
Đura 643:
Vozil kupljenih: 28
Vozil voznih:
---------------
Mercedes:
Vozil kupljenih: 10
Vozil voznih:
---------------
Kanarček:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih:
---------------
Jenbah 731:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih:
---------------
Jenbah 732:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih:
---------------
Šinobus:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih: 0
---------------
Fiat - podserija 000:
Vozil kupljenih:
Vozil voznih:
---------------
Fiat - podserija 100:
Vozil predelanih:
Vozil voznih:
---------------
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Na internetu sem zasledil podatek, da so na JŽ po vojni od Italije kot vojno odškodnino dobili (ne kupili) 17 lokomotiv 361 (Breda)
Glede na to, da so bili pred vojno elektrificirani samo progi od meje z Italijo do Postojne in Pivke do Reke (ki je bila do leta 91 pod Ljubljansko upravo), lahko na nek način rečemo, da so bile vse Slovenske (čeprav to ni res in so se kasneje uporabljale tudi na progi do Zagreba).
Glede na to, da so bili pred vojno elektrificirani samo progi od meje z Italijo do Postojne in Pivke do Reke (ki je bila do leta 91 pod Ljubljansko upravo), lahko na nek način rečemo, da so bile vse Slovenske (čeprav to ni res in so se kasneje uporabljale tudi na progi do Zagreba).
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Bodo vsi. Pred 1991 pa je imela ŽG Ljubljana še mehe 009,010,012 in 014.Gorchi napisal/-a:Če smo že pri teh številkah, kako je pa bilo z mehi? Če me spomin ne vara, je bilo nabavljenih 40 mehov serije 0 (362-0xx, leto 1962), kasneje pa so hrvati kupili še 10 mehov serije 1xx. Bolj zanimivo je, kakšna je bila razdelitev ob razpadu Jugoslavije. Kateri so takrat ostali v Sloveniji? Sam bi na hitro napisal naslednje:
362-016, 362-018, 362-020, 362-021, 362-023, 362-024, 362-026, 362-027, 362-029, 362-031, 362-032, 362-034, 362-036, 362-037, 362-038, 362-039, 362-040. Sem vse napisal?
Lp
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Ali ni bila elektrifikacija do Rakekadingo napisal/-a:Na internetu sem zasledil podatek, da so na JŽ po vojni od Italije kot vojno odškodnino dobili (ne kupili) 17 lokomotiv 361 (Breda)
Glede na to, da so bili pred vojno elektrificirani samo progi od meje z Italijo do Postojne in Pivke do Reke (ki je bila do leta 91 pod Ljubljansko upravo), lahko na nek način rečemo, da so bile vse Slovenske (čeprav to ni res in so se kasneje uporabljale tudi na progi do Zagreba).
Nekje na forumu je bilo (menda) zapisano, besedila ne najdem, da se je vleka s slovenskimi e-lokomotivami, tistimi v lasti ŽTP Lb, vršila le do Reke.
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
MMG, je vzrok povišanja zg. ploskve večji, zdaj že bivši, parni generatorDolfe napisal/-a:Se. Na zunaj je naj bolj opazna razlika na kratkem koncu, katerega zgornja ploskev je povišana in vodoravna. Kot pri seriji 643 naprimer.Signal napisal/-a:
MMG, se podvrsti 642-1xx in 642-2xx razlikujeta med seboj
...
Prijeten preostanek dneva
Signal
Signal
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Božiček, okoli Gomuljk. Kupljene so bile zgolj v podseriji 0xx, vse ostalo so nadgradnje le-te. Trenutno so vozne le še gomuljke serije 2xx, pa še to jih je menda le 5. Bilo pa jih je več.
Kar se meha tiče, če koga zanima, prvi meh 362-001 je bil dobavljen Jugoslovanskim železnicam 21.novembra 1960, je pa pripadel ŽTP Zagreb, v depo Pula.
Kar se meha tiče, če koga zanima, prvi meh 362-001 je bil dobavljen Jugoslovanskim železnicam 21.novembra 1960, je pa pripadel ŽTP Zagreb, v depo Pula.
Goran
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Gorchi, trenutno jih imamo še 6 v vsakodnevnem prometu. To so: 203/204, 207/208, 209/210, 211/212, 221/222, 225/226.Gorchi napisal/-a:Trenutno so vozne le še gomuljke serije 2xx, pa še to jih je menda le 5.
Vlak je vedno hitrejši!
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
V depoju Pula ni bilo Mehov...ker ni elektrike. Hotel si napisat Reka. Verjetno.Gorchi napisal/-a:je pa pripadel ŽTP Zagreb, v depo Pula.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Jap Cokla, res je. Se opravičujem.
Kar se gomuljk tiče - nisem bil prepričan ali jih je 5 ali 6. Se strinjam in opravičujem za zmoti.
Kar se gomuljk tiče - nisem bil prepričan ali jih je 5 ali 6. Se strinjam in opravičujem za zmoti.
Goran
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
Leta 1984 je bilo številčno stanje stanje EMG-311 (Gomulka) slednje:
311-001 do 311-14; skupaj 14 enot.
311-101/102 do 311-107/108; skupaj 4 enote.
311-201/202 do 311-229/230; skupaj 15 enot.
lp
Dolfe
311-001 do 311-14; skupaj 14 enot.
311-101/102 do 311-107/108; skupaj 4 enote.
311-201/202 do 311-229/230; skupaj 15 enot.
lp
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Program z opisom slovenskih lokomotiv in garnitur
enako velja za Fiate - vsi so bili kot podserija 000 in potem predelani v 100 ...Gorchi napisal/-a:Božiček, okoli Gomuljk. Kupljene so bile zgolj v podseriji 0xx, vse ostalo so nadgradnje le-te. Trenutno so vozne le še gomuljke serije 2xx, pa še to jih je menda le 5. Bilo pa jih je več.
.