Nove diesel lokomotive

Debata okoli voznega parka
Odgovori
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a mateja »

cokla napisal/-a:
mateja napisal/-a: In tam je naveden moj vlak 9.45. Do Jesenic! Nikjer napisano, da se da it tudi naprej proti Novi Gorici. Toliko o informiranosti potnikov!
Če pogledaš tole povezavo,
admin lahko premakne, ker je spet offtopic, ampak ne morem, da ne bi komentirala

Ta povezava, cokla, je za enega navadnega smrtnika neuporabna, verjemi, še jaz komaj razberem za vozni red. Tole je eno navadno skropucalo.

Se peljem decembra v Ljubljano z vlakom in mi sprevodnik da nov vozni red Jesenice-Nova Gorica v nekakšni knjižici. Pohvalno, si mislim.
Gledam. Polno enih številk, označb, legende nikjer. Določen vlak vozi samo ob "nek simbol", ne vozi ob "nek simbol", razen tega in tega in tega in tega. In gledam. In se sprašujem, ali je kaj narobe z mano, ker tega ne razumem. Kaj pomeni določen simbol, lahko človek samo ugiba, ker legende ni. Ker se vsaj malo spoznam na vozni red, sem ugotovila, kaj vozi ob delavnikih, kaj ne ...
Pa vprašam človeka, ki redko potuje z vlakom, če mu je jasno, kdaj kateri vlak vozi in kateri ne. Seveda mu ni bilo. Označene so celo veze za Ljubljano, a eni vlaki so rdeči. Vprašam to osebo, kaj je po njenem mnenju ta rdeč vlak. Legende seveda nikjer. Je menil, da za vikend rdeče označen vlak ne vozi. #-o
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

mateja napisal/-a: Tudi kakšen nov potniški vlak bi bil zaželen. Ne pa, da nam pošljejo neko staro zeleno skropucalo "Julijske Alpe", ki ima zamrežena okna :evil:

Odkar sem na tem svetu gledam iste vlake na naši progi. Samo pobarvajo jih kdaj pa kdaj. To ne vodi v nič dobrega.
Mene je strah dneva, ko bodo bohinjko ukinili.
Mateja, verjetno ne razlikuješ serije 813/184-Fiat (katera je v veliki večini prisotna na Bohinki) in serije 713/715-Kanarček. Namenoma sem uporabil ljubkovalne nazive omenjenih serij, saj se pod izrazom Mercedes dostikrat meša serijo 711 in serijo 713/715.

Za nepoznavalce (oprostite mojemu neprimernemu imenovanju) je najenostavnejše, da se opazi razlika med tema dvema serijama po številu vrat na posamezni člen garniture, Fiat ima ena vrata Kanarček pa dvoje. Potem je tu še barvna shema, včasih je bila še bolj očitna (staro barvanje), tudi na strehi je razlika med tema dvema serijama že na daleč razvidna, da ne nakladam še o ostalih primerih, kateri so za nekoga morda neopazni.

Zakaj ti odgovarjam, Fiat je prišel na naše tire leta 1973, Kanarček pa leta 1984, razlika je očitna. Naj dodam še to, da s Kanarčkom lahko voznoredne čase krajšaš napram Fiatu.
Verjeten razlog, zakaj se ti dozdeva, da so vseskozi isti vlaki na Bohinki je zunanja oblika (na hitro), saj so "Fiata" preoblikovali v podobo "Kanarčka". Res pa je, da Kanarčka lahko vidite na Bohinki le ob vikendih, ko ga pripeljejo v Novo Gorico Dolenci.

Zakaj je bila poslikava (leplenje) Kanarčka v Julijske Alpe je irelevantna zadeva, tako se je pač naročnik odločil. Od teh poslikav nekaj drobiža pade tudi SŽ-ju, morda je to dobro morda ne. Vsekakor pa jaz ne bom nikoli požru cmoka, kateri se imenuje "Novogoriška kurilnica". Malce preglej po tem forumu, kaj se je tukaj nedopustnega zgodilo okoli te lokacije in imela boš zelo zanimivo temo za posnet. Ko je bila kurilnica že odrezana od ostale železniške infrastrukture, se je poskušalo še nekaj rešiti, da bi bila omenjena kurilnica (govorim o stari rotundi z okretnico) zopet povezana s tiri na novogoriški postaji. Z novimi lastniki je bilo v dogovarjanju dosežen že delni kompromis, da bi se ena izmed lokomotiv (K3) postavila v promotivne namene v en ljubljanski nakupovalni center. Žal pa so se pri tem kompromisu všteli, saj so arhitekti predvideli neprimeren lok nove tirne povezave do okretnice. Tudi zato sedaj vozi muzejski vlak iz Jesenic v Novo Gorico vzvratno, kar pa nekako ne paše za večino paroljubcev, čeprav v obdobju parne vleke to ni bil tako redek pojav. Do prodaje zemljišča okoli kurilnice pa so muzejski vlaki lahko vozili z lokomotivo vedno "naprej", seveda če so prišli do NG, ne le do Mosta na Soči.
Tine
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a mateja »

cokla napisal/-a: Zato pa kar tipkovnico v roke...pritozbe.pohvale@slo-zeleznice.si...ali telefon 080 19 10 in se pritožit.
Pišem redno, klicarim tudi, pa nikoli ne dobim operaterja na telefon. Vedno "so zasedeni, pustite sporočilo po pisku". Sem ga že. Še vedno čakam in čakam na kakšen odgovor.

jakaklec napisal/-a:Kolikor vem pa vsi vlaki na Jesenicah za Gorico čakajo vlak iz LJ. Je pa res da v ekstremno velikih zamudah - cca. 30 min - pa ne čakajo. To sem enkrat doživel, v vseh 5 letih kar sem se vozil iz LJ z vlakom.
Ja, večinoma počakajo. Vsaj tisti ob 19.01 iz Jesenic. Zato je tale vedno zamujen. Prej je imel na Jesnicah 2 minuti "fore", sedaj do ima 1 :shock:
Jih ne izuči, da v teoriji je to super prestopanje, v praksi pa muka za potnika, ki sedi na zamujenem vlaku iz Ljubljane.
Sem pa že šla iz LJ ob 15:33, 20 minut zamude, vlak na Jesenicah ni počakal. Kljub temu, da vlak ob 15:33 na ljubljanski žel. postaji napovedujejo kot vlak z zvezo za Novo Gorico.
Vse, kar bi rada od SŽ, je informacija o tem do koliko časa se "uradno" čaka. Pa ne dobim odgovora.
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a mateja »

jakaklec napisal/-a:
dingo napisal/-a:
Glede tega pa sem mnenja, da je (vsaj zame) greh, da se vozi dizel garnitura pod žicami (s tem mislim daljše razdalje ne pa npr. Divača-Buzet ali iz Celja proti Rogaški Slatini). Če že direktne naj bo vlak sestavljen iz pulmanov pa se potem samo lokomotiva zamenja. Tudi vlak Ljubljana-Hodoš v sestavi DMG 711 je za mene neumnost ker do Pragerskega je proga elektrificirana.

Evo pa me lahko takoj na križ pribijete.
Noben te ne bo na križ pribijal, ker sem enakega mnenja... zakaj kurit nafto, če gre na elektriko.
Se strinjam, samo ker ni več direkt vlakov, jaz vedno razmišljam, kaj bom počela par ur na Jesenicah. Ker so vlaki iz Ljubljane po pravilu zamujeni in lahko samo upam, da me fiat za Novo Gorico čaka.

@Tin€
Ločujem Fiata in Kanarčke, vsaj mislim, da jih :oops:
Vendar je ta vlak še vedno "star" in zame, z vidika potika, slabši kot Fiat. Ker je "oblečen"! Če uporabim zelo popularno kapitalistično besedno zvezo "dodana vrednost", je zame pri vlaku ravno to dodana vrednost, da si lahko ogledujem okolico. Če je vlak "oblečen", se ne vidi dobro ven. Meni tako potovanje ni prijetno.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

mateja napisal/-a: Ločujem Fiata in Kanarčke, vsaj mislim, da jih :oops:
Vendar je ta vlak še vedno "star" in zame, z vidika potika, slabši kot Fiat. Ker je "oblečen"! Če uporabim zelo popularno kapitalistično besedno zvezo "dodana vrednost", je zame pri vlaku ravno to dodana vrednost, da si lahko ogledujem okolico. Če je vlak "oblečen", se ne vidi dobro ven. Meni tako potovanje ni prijetno.
Vsaka stvar, materija itd.. je stara, vprašanje koliko. Ti si verjetno mislila, da je pač Kanarček star po letih (morda zaslužen že za v pokoj),. Žal pa je to naš najmlajši dizel motornik. O udobju napram Fiatu se popolnoma strinjam s tabo. Še več Zelenc je najudobnejši, vsaj za moje pojme med dizlaši, kljub dejstvu, da je najstarejši v svoji kategoriji.

Se pa strinjam s tabo, da ni prijetno za potnika pogled skozi zamreženo okno, še huje je za kakšnega železniškega zaljubljenca s fotoaparatom, kateri bi rad naredil kakšen posnetek skozi okno med svojim popotovanjem in ga doleti taka katastrofa v obliki potujoče reklame. Je pa takšen potujoči reklamni pano zelo dobrodošel med oboževalci železnice, kateri jo spremljamo tudi ob progah, saj je to dobesedna popestritev, pustimo grafitarje ob strani.
Tine
mateja
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 268
Pridružen: 03.12.2008, 18:42

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a mateja »

Tin€ napisal/-a:Ti si verjetno mislila, da je pač Kanarček star po letih (morda zaslužen že za v pokoj),. Žal pa je to naš najmlajši dizel motornik. O udobju napram Fiatu se popolnoma strinjam s tabo. Še več Zelenc je najudobnejši, vsaj za moje pojme med dizlaši, kljub dejstvu, da je najstarejši v svoji kategoriji.
Star - ni nov vlak. Odkar živim, na progi nisem videla novega vlaka. So isti od mojega otroštva naprej.
Mimogrede - ali niso kanarčki slabši za bohinjko? Ker imajo 1 motor?
Tin€ napisal/-a: Se pa strinjam s tabo, da ni prijetno za potnika pogled skozi zamreženo okno, še huje je za kakšnega železniškega zaljubljenca s fotoaparatom, kateri bi rad naredil kakšen posnetek skozi okno med svojim popotovanjem in ga doleti taka katastrofa v obliki potujoče reklame. Je pa takšen potujoči reklamni pano zelo dobrodošel med oboževalci železnice, kateri jo spremljamo tudi ob progah, saj je to dobesedna popestritev, pustimo grafitarje ob strani.
Teli reklamni panoji so obup. Jaz ne vidim nič dobrega v njem. Edino dobro stvar pri potovanju so mi uničili! Zna bit pa tudi problem, ko ta vlak pelje po bohinjki pozimi v temi ali pa ob slabem vremenu. Postaj se na vlaku ne napoveduje in turisti imajo že tako težave, kje it iz vlaka. Tako pa še manj vidijo!

Kar pa se tiče dogajanja v Novi Gorici, pa se te teme načrtno izogibam. Zaradi mirnejših živcev. Če kdaj zaidem v NG, se postaji izognem v velikem loku. Ne bi preživela, če bi videla na lastne oči, kaj vse so tam zaj***** :cry:
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

mateja napisal/-a:
Tin€ napisal/-a:Ti si verjetno mislila, da je pač Kanarček star po letih (morda zaslužen že za v pokoj),. Žal pa je to naš najmlajši dizel motornik. O udobju napram Fiatu se popolnoma strinjam s tabo. Še več Zelenc je najudobnejši, vsaj za moje pojme med dizlaši, kljub dejstvu, da je najstarejši v svoji kategoriji.
Star - ni nov vlak. Odkar živim, na progi nisem videla novega vlaka. So isti od mojega otroštva naprej.
Mimogrede - ali niso kanarčki slabši za bohinjko? Ker imajo 1 motor?
Tin€ napisal/-a: Se pa strinjam s tabo, da ni prijetno za potnika pogled skozi zamreženo okno, še huje je za kakšnega železniškega zaljubljenca s fotoaparatom, kateri bi rad naredil kakšen posnetek skozi okno med svojim popotovanjem in ga doleti taka katastrofa v obliki potujoče reklame. Je pa takšen potujoči reklamni pano zelo dobrodošel med oboževalci železnice, kateri jo spremljamo tudi ob progah, saj je to dobesedna popestritev, pustimo grafitarje ob strani.
Teli reklamni panoji so obup. Jaz ne vidim nič dobrega v njem. Edino dobro stvar pri potovanju so mi uničili! Zna bit pa tudi problem, ko ta vlak pelje po bohinjki pozimi v temi ali pa ob slabem vremenu. Postaj se na vlaku ne napoveduje in turisti imajo že tako težave, kje it iz vlaka. Tako pa še manj vidijo!

Kar pa se tiče dogajanja v Novi Gorici, pa se te teme načrtno izogibam. Zaradi mirnejših živcev. Če kdaj zaidem v NG, se postaji izognem v velikem loku. Ne bi preživela, če bi videla na lastne oči, kaj vse so tam zaj***** :cry:
Kriminal je to kar se počne v NG.Od šajbe,kurilnice,tira 2...... ni konca!
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Če je že tema o novih dizel lokomotivah se bom malo povrnil nazaj.Po mojem mnenju je ena večjih pomanjklivosti tipa dizel lokomotiv kot so 661,664,644 koncept EMD slaba preglednost (dolgi konec naprej) in s tem pogojena dvojna zasedba,kar pa vemo kaj to v današnjih časih pomeni ko se gleda na ekonomičnost. Drugo je daljinsko krmiljenje.Spneš tri Herkulese vozi en strojevodja sestaviš tri Regane šest.O udobju je bilo že napisano in ne bi ponavljal.Če in ko bo prišlo do tega ,da se bo kaj kupovalo bo lastnik- prevoznik verjetno na to gledal pri izbiri konfiguracije in karakteristik,ne glede na proizvajalca. Bi pa pristavil piskrček glede ropota.Tudi meni je zvok Regana izjemno všeč in mi spravi vse kocine pokonci , ampak enkrat na teden in prav vesel sem, da ruda ne vozi več redno po Bohinjki ,ker sem jo slišal ob pol enih ponoči od Boh .Bele pa vse dokler ni doprega zapeljala v tunel v Podhomu.Pa še anekdota . V času osamosvojitvene vojne so z Regani vozili vlake v Avstrijo iz Jesenic in naši teritorjalci so bili na položajih nad mejnim platojem Hrušica. Kmalu je iz njhove strani prišla prošnja naj vlaki trobijo, ko grejo iz Jesenic ,ker drugače so vsi leteli ob vsakem izvozu na položaje saj so mislili ,da je helihopterski desant JLA.
whistler
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 716
Pridružen: 31.05.2007, 19:19
Kraj: Gorenjska

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a whistler »

mateja napisal/-a:Polno enih številk, označb, legende nikjer. Določen vlak vozi samo ob "nek simbol", ne vozi ob "nek simbol", razen tega in tega in tega in tega. In gledam. In se sprašujem, ali je kaj narobe z mano, ker tega ne razumem. Kaj pomeni določen simbol, lahko človek samo ugiba, ker legende ni. Ker se vsaj malo spoznam na vozni red, sem ugotovila, kaj vozi ob delavnikih, kaj ne ...
Tudi legenda je v tem voznem redu.
Res pa je, da je na zadnji strani in le ob enem odseku voznega reda. Če na hitro pogledaš ga z lahkoto zgrešiš...
Vlak je vedno hitrejši!
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a primožflori »

Jest pa pogrešam tiste čase ko so z Regani vozili rudo. :cry:
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

1216-001 napisal/-a:Če je že tema o novih dizel lokomotivah se bom malo povrnil nazaj.Po mojem mnenju je ena večjih pomanjklivosti tipa dizel lokomotiv kot so 661,664,644 koncept EMD slaba preglednost (dolgi konec naprej) in s tem pogojena dvojna zasedba,kar pa vemo kaj to v današnjih časih pomeni ko se gleda na ekonomičnost. Drugo je daljinsko krmiljenje.Spneš tri Herkulese vozi en strojevodja sestaviš tri Regane šest.O udobju je bilo že napisano in ne bi ponavljal.Če in ko bo prišlo do tega ,da se bo kaj kupovalo bo lastnik- prevoznik verjetno na to gledal pri izbiri konfiguracije in karakteristik,ne glede na proizvajalca. Bi pa pristavil piskrček glede ropota.Tudi meni je zvok Regana izjemno všeč in mi spravi vse kocine pokonci , ampak enkrat na teden in prav vesel sem, da ruda ne vozi več redno po Bohinjki ,ker sem jo slišal ob pol enih ponoči od Boh .Bele pa vse dokler ni doprega zapeljala v tunel v Podhomu.Pa še anekdota . V času osamosvojitvene vojne so z Regani vozili vlake v Avstrijo iz Jesenic in naši teritorjalci so bili na položajih nad mejnim platojem Hrušica. Kmalu je iz njhove strani prišla prošnja naj vlaki trobijo, ko grejo iz Jesenic ,ker drugače so vsi leteli ob vsakem izvozu na položaje saj so mislili ,da je helihopterski desant JLA.
Več ali manj vse res.Reganom se izteka življenje.Ne sicer kratkoročno,ampak......
Ah,ekonomičnost! Na eni strani so postali ljudje edini strošek,po drugi pa denar z lopato skozi okno.... Ampak pustimo ekonomijo in politiko.Dokler so tukaj uživajmo v ropotu.Potem bo treba na jug.
:-k hmmmm 3 Regani,sem razmišljal a gre sploh to skupaj.Glede na obremenitev na tekoči meter? Kakor koli saj kaj dosti več jih Goricijani tudi nimamo. :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

No, pa se je zadeva umirila :lol:

Bomo nadaljevali z bitko, ko bo denar [-o<

Takrat bodo že boljši tipi (lepši, ekonomičnejši, ekološki, samo na 1/2 strojevodje ali pa celo daljinsko vodeni...), tako da bodo čimmanj motili Ljubitelje...

Zaenkrat pa [-o< vzdrževalce v CD, da čimbolje naštelajo vžig :wink:
Pa auspufe pošvasajo :lol: :lol:
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

A veš ŽC že samo če jih bodo oprali,pa CELE prebarvali bo uspeh.Avspufe pošvasat!? :shock: Ka si nor elektrode so strošek :!:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Nurmi:
Avspufe pošvasat!? :shock: Ka si nor elektrode so strošek :!:
A na tehnični pregled avtomobila prideš s počenim izpušnim loncem, ali ti je škoda denarja? Dajmo se no obnašat Evropi primerno, če ne pa v Albanijo uživat v hrupu.

LPL
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Nurmi napisal/-a: :-k hmmmm 3 Regani,sem razmišljal a gre sploh to skupaj.Glede na obremenitev na tekoči meter? Kakor koli saj kaj dosti več jih Goricijani tudi nimamo. :lol:
Nurmi v Hodos jih je ze pet skupaj letelo :lol: :lol: :lol:
Odgovori