Nove diesel lokomotive

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3867
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Ljubitelj napisal/-a: Nič se bat. Če ima 541 boljše vlečne karakteristike od 663, se lahko tudi za Herkulesa pričakuje, da ne bo imel vlečnih lastnosti slabših od 541 bolj kot je to zaradi razlike v adhezijski teži (87t 541 in ~80 t Herkules). Torej je vlečna sila cca 10% manjša. Siemensovi podatki so 250 kN za startno vlečno silo za Eurorunner in 300 kN za Eurosprinter. Ta vlečna sila je primerljiva z 661, ki ima maso 6*18-19 ton=108-114 t. Točnih podatkov pa ne najdem.

Imam pa vprašanje, zakaj po Italiji ne bi smele voziti lokomotive Co-Co? V čem je slabost takšne svetovno sprejete konfiguracije napram Bo-Bo-Bo ali Bo-Bo.

LPL
Tokrat se popolnoma strinjam s tabo, seveda je to moje laično razmišljanje.

Tisto okoli Italjanov pa pove vse to, da so med aktualnim voznim redom ukinili vožnjo našega Pendolina katerega so izdelali ravno oni.

Kar se tiče pa parne vleke, pa lahko naše lokomotive pripeljejo vse do Opčin in tudi v staro Gorico, sam tega ne naglas okol govort, da ne zatežijo tudi na tem področju, sicer pa imajo tudi oni nekaj aktivnih parnih lokomotiv.
Tine
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Ljubitelj,
kolikor sem prebral na uradni EMDjevi strani imajo t.im Radial truck, ki omogoča prilagajanje kolesnih dvojic krivinam ravno zaradi obrabe v krivinah. Naši EMD diesli so pač tako stari, da neke hudo napredne tehnike na tem področju nimajo, ne vem pa, ali omogočajo vsaj pomik v smeri osi kolesni dvojic. Presenečen ne bi bil in po tihem verjamem, da je temu tako.

Italijani so zaradi karakteristik, ki jih ima več osi potem razdelili 6 osi na tri vozičke. Ena varianta so mehi, t.j serije E636, E645/6 in E655/6, druga varianta pa je je serija E652, pri katerem se celoten sredinski voziček premika bočno.

Francozi so zadnje Co-Co lokomotive upokojili 13.maja 2007, t.j. serijo CC65xx. Kolikor spremljam reči, ne vem, če so še kakšne take lokomotive pri njih...

Parne lokomotive pa imajo vožnjo čez krivine rešene ravno z bočnim pomikom kolesnih dvojic pa tudi s kakšno dvojico brez venca. Konkretno sem zvedel, da se pri parni lokomotivi serije 06 prva kolesna dvojica premakne za 4-5 cm bočno. Za ostale tri pogonske ne vem. Potem imaš še vozička, vodilni in oni pod kabino, ki se tudi premikajo, bolje rečeno vrtijo okoli zamaknjene navpične osi.

Tole je iz rokava, kaj več niti ne vem, zagotovo pa se najde kdo bolj tehnično usposobljen na tem področju ;)

P.S: Za nenamerne napake se opravičujem in prosim za popravo!
Goran
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

dingo napisal/-a:Samo kaj pa češ kupit evropskega. Od evropskih proizvajalcev dizel električnih lokomotiv razporeda osi Co Co ponuja samo siemens herculessa pa vossloh euro 4000 (pa še ta ima emd motor). Ostalo so pa samo dizel hidravlične. Torej če že kaj spoloh vzet?
Ja saj res nimaš kaj.Padla mi je v oči Voith-ova Maxima sam smo spet na hidravliki,je pa njihova premikalka Gravita baje fenomenalna.Če greš na GE 311D,ki jih majo Poljaki si pa spet na Ameriško-Ruskemu golažu.Bombardierjev 285 z MTV dizel motorjem je pa spet samo 4 osni.Mislim kar se brutalne moči dizel mašin tiče so Američani okno v svet,to jim vsi priznavajo.Niso pa narejene za naše Evropske eko-varčne-udobnostne standarde.Drugače je od EMD serija 66 kar se sposobnosti vleke tiče poezija.Samo se baje Britanci pritožujejo,da okna ne tesnijo,pa motor ne tesni,tipična Ameriška šlamparija,kaj bi razlagal.

Mogoče pa Škoda naredi kdaj kak pameten dizel.Itak bo kopija Taurusa z EMD motorjem,pa vseeno. :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Jaz bi bil zadovoljen ze s novim Eurorunnerjem :!: Reduktor za 160km/h; 16 valjni MTU s 3500kw, ki zadovoljuje vse eco standarde; seveda v Co` Co` izvedbi :wink:

Slika
Zadnjič spremenil Jembah, dne 04.11.2009, 21:55, skupaj popravljeno 1 krat.
Uporabniški avatar
Aleš664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 536
Pridružen: 27.11.2006, 20:38

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Aleš664 »

LP

Slika
klemenčič
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 263
Pridružen: 25.03.2009, 18:12

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a klemenčič »

Aleš664 tudi meni se zdi ta taprava za naše proge ne pa te evropske šminke.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Jembah »

Ales ni svoh, samo kaj ko bi morali za njo kar na novo polagati tire :lol: Jaz preferiram taksno postavitev komand :P

Slika
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

Jembah napisal/-a:Jaz bi bil zadovoljen ze s novim Eurosprinterjem :!: Reduktor za 160km/h; 16 valjni MTU s 3600kw, ki zadovoljuje vse eco standarde; seveda v Co` Co` izvedbi :wink:

Slika
Zanimivo =D> .Kar se pa reduktorja za 160km/h tiče,bi raje videl v kabino namontiran mini-bife,ker imam občutek da ga na SŽ še kar nekaj ciganskih let ne rabimo. :noro
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Nurmi »


Američan še zmeraj dela mašine za črnce. :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a dingo »

Jembah napisal/-a:Jaz bi bil zadovoljen ze s novim Eurorunnerjem :!: Reduktor za 160km/h; 16 valjni MTU s 3500kw, ki zadovoljuje vse eco standarde; seveda v Co` Co` izvedbi :wink:
No v bistvu je na tej sliki model ER 20 CF, Litvanskih železnic. Ima 2000 kW motor (istega kot 4 osna različica) reduktor za 120km/h. Model o katerem govoriš pa je ER 30, ki pa ga še nobena železnica ne uporablja. Bi pa pomoje 2kW model bil čisto dovol za SŽ.
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Jembah »

No to je zgolj vzorcna slika, da se vidi oblika :P
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a primožflori »

Jest bi bil tudi za tega Eurosprinterja se mi zdi kar fajn lokomotiva,če bi bila taka kot je Aleš664 predstavu pa se tudi ne bi je branu. =D> =D> :D \:D/ :bord
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

No saj lahko je tudi elektro karoserija s pantografom,ne bomo rabli vlačit ledolomilca z nabiralnikom. :lol: :lol: :lol:
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a primožflori »

Nurmi napisal/-a:No saj lahko je tudi elektro karoserija s pantografom,ne bomo rabli vlačit ledolomilca z nabiralnikom. :lol: :lol: :lol:
To pa sigurno. :D :lol: 8)
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a dingo »

Jest bi bil tudi za tega Eurosprinterja...
Ne mešat Eurorunnerja z Eurosprinterjem.
Mogoče bi pa lahko prišla v poštev Vosslohova Euro 4000 lokomotiva. Je evropska lokomotiva z EMD motorjem (tak da nam ne morjo rečt da nismo kupil evropske lokomotive). Pa še prave naslednice 644 lokomotiv bi bile, saj jih izdelujejo v španiji.
Odgovori