Nove diesel lokomotive

Debata okoli voznega parka
Odgovori
Uporabniški avatar
Nurmi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3041
Pridružen: 16.09.2009, 17:12

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Nurmi »

:)o~~
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

SZ ljubitelj napisal/-a:Morda bi bilo pa dobro odpreti tudi temo o 361. Dokler je še v spominu (vsaj pri nekaterih). Sem iskal pa nisem našel kaj, da bi se o tej lokomotivi že razpisali s podatki, izkušnjami. Našel sem samo nekaj slikic. [-o<
Slabo si gledal: viewtopic.php?f=2&t=330
Goran
Uporabniški avatar
SZ ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 436
Pridružen: 26.01.2007, 11:33
Kraj: Nova Štifta

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a SZ ljubitelj »

Gorchi napisal/-a: Slabo si gledal: viewtopic.php?f=2&t=330
Gorchi hvala. Morda sem si res vzel premalo časa za iskanje.
Bom pregledal.
Lep pozdrav vsem

Tadej
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

Nurmi napisal/-a: Pa se radi enačimo z Nemci pa zahodnimi Evropejci.Tako mačehovsko kot se mi obnašamo do naše kulturne dediščine in zgodovine ga ni primera v svetu.Narod brez hrbtenice in identitete,zgodovino ki jo pa imamo jo pa zaničujemo.Vsa naša identiteta je past-copy Balkansko-Germanske-Laške kulture.Ko bi samo enkrat doživeli pravo vzdušje v krogu Nemških,Angleških,Avstrijskih,...... ljubiteljev železnic,koliko je tam časti in ponosa,ne bi pisali takih limonad.
Nurmi, problem takih samokritičnih slovenskih izjav, kot je žal tudi tvoja (čeprav gotovo nisi hotel tega), je, da z njimi tudi sam delaš enako kot Slovenci, ki jih kritiziraš - nehote tudi sam zaničuješ svoj narod. Slovenski narod ni narod brez hrbtenice in identitete, še preveč hrbtenice je v njem, zato pa je bilo med in po 2. svetovni tako hudo. Za prihodnost me ne skrbi - ljudje so trdni, delavni, od tujcev se ne počutijo ogroženi. To je moč naroda.

Poglej recimo Avstrijce - pod videzom ponosa in gospodarske uspešnosti se skrivajo potlačeni občutki identitetne krize - to sem zvedel od Avstrijcev samih. Saj ne vedo, kaj so - germanizirani Slovani, mešanica, del Nemcev ... Pol imen avstrijskih krajev je iz slovanskih jezikov ... Tudi njihova državna identiteta se naslanja na Karantanijo, ki definitivno ni bila germanska tvorba. Nočem zdaj dat Avstrijcev v nič, samo rad bi nakazal, kako veliko imamo Slovenci! In da se tega marsikdaj žal ne zavedamo!
-- -------------------
nazaj k temi :) Zakaj pa ne dajo kenedijev raje na Bohinjko, če se turisti tako zanimajo za stare ameriške lokomotive?
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a milchy »

OrientExpress napisal/-a: -- -------------------
nazaj k temi :) Zakaj pa ne dajo kenedijev raje na Bohinjko, če se turisti tako zanimajo za stare ameriške lokomotive?
ker bi potnike v vagonih pozimi zeblo :?
Uporabniški avatar
OrientExpress
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 453
Pridružen: 03.06.2006, 12:46

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a OrientExpress »

milchy napisal/-a:
OrientExpress napisal/-a: -- -------------------
nazaj k temi :) Zakaj pa ne dajo kenedijev raje na Bohinjko, če se turisti tako zanimajo za stare ameriške lokomotive?
ker bi potnike v vagonih pozimi zeblo :?
po Bohinjki vozijo nemuzejski pulmani :o ? Nisem vedel - kateri vlak pa? Se pravi kenediji nimajo več parnega gretja? Kakšna pa je razlika med parnim in električnim gretjem? Morajo biti potem potniški vagoni drugačni? Se opravičujem, če (spet) sprašujem neumnosti :)
Po nji peljal te ženico
bom na Dunaj, v Gradec, v Trst ... in v Carigrad:)
dingo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 531
Pridružen: 08.08.2009, 15:42

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a dingo »

Nobena dizel lokomotiva nima več parnega gretja (čeprav ne bi bila neumnost vgraditi parno gretje v enega kenedija ali španko za gretje muzejskih vagonov). Je pa razlika med parnim in električnim gretjem. V prvem primeru se poveže lokomotivo z vagoni z cevjo skozi katero gre para in greje vagone. Pri električnem gretju pa se vagone priklopi na lokomotiv z električnim kablom in vagoni se ogrevajo z električnimi grelci. Obstajajo pa tudi vagoni, ki imajo možnost gretja z obema sistemoma (npr. dolančev vagon).
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Lokomotiva 661-032 je nekoč imela parno gretje, kar se lepo vidi po vdolbini na plugu, recimo na tejle sliki od Kurjača:
Slika
(slika iz teme 661-032).
Cev za parno gretje pa vidiš na vsaki parni lokomotivi, t.j. ona debela cev na sprednjem koncu. Za električno gretje je poseben kabel, katerega se lepo vidi na levem sprednjem vogalu vsakega mopeda ali slovenskega meha (ne vem, kje imajo sedaj ta kabel hrvaški?).

Kar se tiče pa kombiniranega gretja parno-električno pa so svojčas imeli tako kombinacijo vsi Gošini vagoni narejeni v 60-tih letih, še posebej pa spalniki. Celo spalnik, ki še stoji na Teznem, ima priključek za parno gretje. Sicer pa so spalniki znani po tem, da imajo še svoj lasten izvor ogrevanja, bodisi oljnega (naftnega), bodisi premog (ruski in poljski spalniki recimo).
Goran
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a cokla »

Gorchi napisal/-a: (ne vem, kje imajo sedaj ta kabel hrvaški?).
Sneli so ga dol, ker itq samo dela sitnosti. V uporabi pa se ne ppomnim, da bi kdaj bil. V poštev bi prišel le pri mopedih v tandemu in seveda pri vleki hladne lokomotive na potniškem vlaku, če potrebujejo ogrevanje.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Cokla, zakaj bi pa kabel za električno ogrevanje delal težave?? Sicer verjamem, da od Moravic do Reke in od Reke do Šapjan Hrvati praktično ne rabijo ogrevanja ampak če se ohladi tam doli, potem se potniki grejejo z bundami?
Goran
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a cokla »

Gorchi napisal/-a:Cokla, zakaj bi pa kabel za električno ogrevanje delal težave?? Sicer verjamem, da od Moravic do Reke in od Reke do Šapjan Hrvati praktično ne rabijo ogrevanja ampak če se ohladi tam doli, potem se potniki grejejo z bundami?
Poglej...redno in vedno je v uporabi vagonski kabel v lokomotivsko vtičnico. Kabel, ki je na lokomotivi je le za vsak slučaj, če bi bil vagonski pokvarjen. V vsej svoji kratki karieri sem imel le enkrat priložnost videti uporabo tega kabla-na Mopedih , ki so bili delani za v Italijo in sem imel čast narediti s tandemom ( MMG- tandem Mopedov je deloval odlično ) obremenilno vožnjo.

Torej; lokomotivski kabel je vedno na dežju, snegu, vetru, mrazu, soncu in ob "odličnem" vzdrževanju izolacija prebije-sredi poletja, ko je potreba po klimatizaciji...ergo-problemi.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Viš, na to, da ima lokomotiva tudi vtičnice za ta kabel sem pa čisto pozabil. Torej dejstvo, da so na mopedih in mehih ti kabli oz. bolje rečeno kape kablov pokrite z "vrečkami" je samo zaradi vremena? Čudim se, da teh kablov pri nas tudi niso sneli dasiravno moram reči, da bi mi potem obe lokomotivi zgledali nekako čudno :D
In potem si bil Ti eden izmed tistih majstrov, ki je imel čast preskusiti tandem mopedov 8) In kako se je obnesla podvojena moč in adhezija v tem primeru?

(p.s: al smo šli v off topic...)
Goran
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a cokla »

Gorchi napisal/-a: In potem si bil Ti eden izmed tistih majstrov, ki je imel čast preskusiti tandem mopedov 8) In kako se je obnesla podvojena moč in adhezija v tem primeru?
cokla napisal/-a:( MMG- tandem Mopedov je deloval odlično )
Gorchi napisal/-a: (p.s: al smo šli v off topic...)
Ja pa res...če te kaj več zanima o tandemu - na ZS.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
valentan1
Začetnik
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 29.06.2011, 17:03

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a valentan1 »

A ve kdo kolko je največja dovoljena masa tovornega vlaka v SLO? :D
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Nove diesel lokomotive

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Največja teža, bolje rečeno maksimalna obremenitev dizel lokomotive (Regana, Kenedija, Španke ...) je 2000 ton. Je pa seveda odvisno od posamezne proge. Maksimalno obremenitev Regana na vseh slovenskih progah si lahko pogledaš tukaj, za ostale serije pa malce poklikaj po strani.
Tine
Odgovori