Tokrat se popolnoma strinjam s tabo, seveda je to moje laično razmišljanje.Ljubitelj napisal/-a: Nič se bat. Če ima 541 boljše vlečne karakteristike od 663, se lahko tudi za Herkulesa pričakuje, da ne bo imel vlečnih lastnosti slabših od 541 bolj kot je to zaradi razlike v adhezijski teži (87t 541 in ~80 t Herkules). Torej je vlečna sila cca 10% manjša. Siemensovi podatki so 250 kN za startno vlečno silo za Eurorunner in 300 kN za Eurosprinter. Ta vlečna sila je primerljiva z 661, ki ima maso 6*18-19 ton=108-114 t. Točnih podatkov pa ne najdem.
Imam pa vprašanje, zakaj po Italiji ne bi smele voziti lokomotive Co-Co? V čem je slabost takšne svetovno sprejete konfiguracije napram Bo-Bo-Bo ali Bo-Bo.
LPL
Tisto okoli Italjanov pa pove vse to, da so med aktualnim voznim redom ukinili vožnjo našega Pendolina katerega so izdelali ravno oni.
Kar se tiče pa parne vleke, pa lahko naše lokomotive pripeljejo vse do Opčin in tudi v staro Gorico, sam tega ne naglas okol govort, da ne zatežijo tudi na tem področju, sicer pa imajo tudi oni nekaj aktivnih parnih lokomotiv.