Daj prosim povej mi še kodo napake pregrevanja,da se kaj naučim.Pa poglej vozni red vlakov RCA na dan vožnje po Bohinjki in dejanski grafikon.Potem ga pa primerjaj z dejanskim ,tebi tako ljubega muzejca z dizelsko vleko na isti dan.Pa da vidimo kje so večje razlike.Nurmi napisal/-a:Cokla ti se drži svojih drajtov.
Kmalu bodo ostali pod diesel vleko samo še "štuci" in Bohinjka.Herculesi se pa na Bohinjki fajn pregrevajo,to ve tudi RCA pa še kdo drugi.
Nič ne bo z novimi dizli,kar pozabite na to.
Nove diesel lokomotive
Re: Nove diesel lokomotive
Re: Nove diesel lokomotive
Ko je že debata o (nekoč mogoče) novih dizelskih lokomotivah samo to. Ropotulje, ki hrumijo po tirih v lasti SŽ verjetno ne izpolnjujejo nobenih minimalnih zahtev glede hrupa. Ko se pelješ za kakšno 661 ali podobno novejšo lokomotivo iz ameriške štale, je pogovor v prvem vagonu za lokomotivo v poletnih časih s priprtim oknom skorajda nemogoč. Za primerjavo, ko sem se peljal iz Bratislave na Dunaj, sem mislil da vozi električna lokomotiva. Šele odsotnost el. napeljave me je napeljala na misel, da vozi z strani nekaterih naglušnih ljubitjev hrupa zaničevani Herkules, kar sem kasneje preveril na WOBhf.Anzovc:
So kje kakšni podatki kakšna je glasnost teh lokomotiv merjena v decibelih, da bi se dalo primerjati (npr. takrat ko je polno obremenitev)?
Torej če se že razpravlja o nakupih novih lokomotiv, morajo te zadostovati najvišjim okoljskim kriterijem EU, stare ropotulje, nekatere stare skoraj 50 let, pa je potrebno čim prej kasirati, da ne bodo še naprej onesnaževale okolja.
LPL
Re: Nove diesel lokomotive
Prej kot sikaš nazaj,prašaj svojega šefa v Sloveniji kje gobec vrti,ko spije 2 pira preveč.Potem pa meni bubaj z grafikoni na mozak.OK1216-001 napisal/-a:Daj prosim povej mi še kodo napake pregrevanja,da se kaj naučim.Pa poglej vozni red vlakov RCA na dan vožnje po Bohinjki in dejanski grafikon.Potem ga pa primerjaj z dejanskim ,tebi tako ljubega muzejca z dizelsko vleko na isti dan.Pa da vidimo kje so večje razlike.Nurmi napisal/-a:Cokla ti se drži svojih drajtov.
Kmalu bodo ostali pod diesel vleko samo še "štuci" in Bohinjka.Herculesi se pa na Bohinjki fajn pregrevajo,to ve tudi RCA pa še kdo drugi.
Nič ne bo z novimi dizli,kar pozabite na to.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Nove diesel lokomotive
Ljubitelj napisal/-a:Ko je že debata o (nekoč mogoče) novih dizelskih lokomotivah samo to. Ropotulje, ki hrumijo po tirih v lasti SŽ verjetno ne izpolnjujejo nobenih minimalnih zahtev glede hrupa. Ko se pelješ za kakšno 661 ali podobno novejšo lokomotivo iz ameriške štale, je pogovor v prvem vagonu za lokomotivo v poletnih časih s priprtim oknom skorajda nemogoč. Za primerjavo, ko sem se peljal iz Bratislave na Dunaj, sem mislil da vozi električna lokomotiva. Šele odsotnost el. napeljave me je napeljala na misel, da vozi z strani nekaterih naglušnih ljubitjev hrupa zaničevani Herkules, kar sem kasneje preveril na WOBhf.Anzovc:
So kje kakšni podatki kakšna je glasnost teh lokomotiv merjena v decibelih, da bi se dalo primerjati (npr. takrat ko je polno obremenitev)?
Torej če se že razpravlja o nakupih novih lokomotiv, morajo te zadostovati najvišjim okoljskim kriterijem EU, stare ropotulje, nekatere stare skoraj 50 let, pa je potrebno čim prej kasirati, da ne bodo še naprej onesnaževale okolja.
LPL
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Nove diesel lokomotive
Pa da ne zapademo spet v konflikte.... Ker dosti prostega časa zabijem za te lokomotive,sem govoril z precej ljudmi (iz stroke) tudi po sejmih.In kar dosti od njih se je priporočilo Bombardierjevo serijo 285,z različno kombinacijo boogijev Flexx.
Serija 66 je sicer legendarna vendar zastarela in z njo ne bi bistveno medernizirali voznega parka.
Vossloh euro 4000,sicer dobra lokomotiva,vendar so se pojavile pritožbe pri Angel Trains (UK) in Takargo Rail,da so po Špansko površno zmetane skupaj,probleme imajo tudi z tesnenjem olja,ipak gre za EMD 16-710 motorje........
To so samo hipotetična ugibanja,ker plana nakupa novih diesel lokomotiv ni.Še najbolj verjeten scenarij pa je ta,da bo Siemensev lobi v Sloveniji s svojimi piari zopet udaril na polno in se bodo kar čez noč pojavili Herculesi z oznako SŽ.
Nimam nič proti Herculesom v kolikor se izkažejo na testiranjih in ne bodo vsiljena izbira.
Serija 66 je sicer legendarna vendar zastarela in z njo ne bi bistveno medernizirali voznega parka.
Vossloh euro 4000,sicer dobra lokomotiva,vendar so se pojavile pritožbe pri Angel Trains (UK) in Takargo Rail,da so po Špansko površno zmetane skupaj,probleme imajo tudi z tesnenjem olja,ipak gre za EMD 16-710 motorje........
To so samo hipotetična ugibanja,ker plana nakupa novih diesel lokomotiv ni.Še najbolj verjeten scenarij pa je ta,da bo Siemensev lobi v Sloveniji s svojimi piari zopet udaril na polno in se bodo kar čez noč pojavili Herculesi z oznako SŽ.
Nimam nič proti Herculesom v kolikor se izkažejo na testiranjih in ne bodo vsiljena izbira.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 16.03.2010, 11:24
Re: Nove diesel lokomotive
kak pozneje 2-3 leto bo novo D.lok 645.xxx za SŽ
mogoče siemens ali drugo, še nevem
lp,miro
mogoče siemens ali drugo, še nevem
lp,miro
Re: Nove diesel lokomotive
No pa je nekdo naštel nekaj lokomotiv, jih bom poguglal, da izvem nekaj o več o njih, hvala Nurmi.Nurmi napisal/-a:Pa da ne zapademo spet v konflikte.... Ker dosti prostega časa zabijem za te lokomotive,sem govoril z precej ljudmi (iz stroke) tudi po sejmih.In kar dosti od njih se je priporočilo Bombardierjevo serijo 285,z različno kombinacijo boogijev Flexx.
Serija 66 je sicer legendarna vendar zastarela in z njo ne bi bistveno medernizirali voznega parka.
Vossloh euro 4000,sicer dobra lokomotiva,vendar so se pojavile pritožbe pri Angel Trains (UK) in Takargo Rail,da so po Špansko površno zmetane skupaj,probleme imajo tudi z tesnenjem olja,ipak gre za EMD 16-710 motorje........
To so samo hipotetična ugibanja,ker plana nakupa novih diesel lokomotiv ni.Še najbolj verjeten scenarij pa je ta,da bo Siemensev lobi v Sloveniji s svojimi piari zopet udaril na polno in se bodo kar čez noč pojavili Herculesi z oznako SŽ.
Nimam nič proti Herculesom v kolikor se izkažejo na testiranjih in ne bodo vsiljena izbira.
Čisto politično gledano pa bi se ob morebitnem nakupovanju verjetno pri nas znašli Siemensi, ker očitno obstajajo glede na dosedanje nabave neke "uhojene" poti oz. povezave. To ni nujno slabo če so nabavljene lokomotive in elektromotorniki res dobra izbira, že vzpostavljeno sodelovanje pa olajšuje zadeve.
Glede ostalega pa si lahko predstavljam, da "ropotulje" ne predstavljajo ravno okolju prijaznega voznega parka, mogoče počasi res sodijo samo še na makete kot modeli ali pred muzejsko kompozicijo.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Nove diesel lokomotive
Miro, ti boš zvedel zadnji
Izkušnje kažejo, da moraš imeti za vsako stvar "v paci" vsaj tri dobavitelje...
Potem lahko prideš do ugodnega razmerja kvaliteta/cena...
Če imaš samo enega, te začne izkoriščati
Izkušnje kažejo, da moraš imeti za vsako stvar "v paci" vsaj tri dobavitelje...
Potem lahko prideš do ugodnega razmerja kvaliteta/cena...
Če imaš samo enega, te začne izkoriščati
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Nove diesel lokomotive
Po elektrifikaciji Pragersko-Hodoš se bo potreba po diesel lokomotivah precej zmanjšala. Po moje je celo bolj verjetno, da bomo prej videli nove elektro lokomotive kot pa nove diesel lokomotive.
No pa debata tako teče o možnih lokomotivah. Mam pa eno vprašanje za Nurmija glede Bombardierovega diesel Traxx-a (z 285 jo označuje CBrail). Je to lokomotivo možno dobiti samo v Bo Bo konfiguraciji ali lahko tudi z Co Co. Pa kaj pravijo kako se kaj obnese glede na Herculesa (sploh glede softvera ker sem nekje prebral, da so Traxx električne lokomotive v tem segmentu slabše od Siemensovih). Pa kaj kaj pravijo o Herculesih za Litvo v izvedbi Co Co.
Že vnaprej hvala za odgovore.
No pa debata tako teče o možnih lokomotivah. Mam pa eno vprašanje za Nurmija glede Bombardierovega diesel Traxx-a (z 285 jo označuje CBrail). Je to lokomotivo možno dobiti samo v Bo Bo konfiguraciji ali lahko tudi z Co Co. Pa kaj pravijo kako se kaj obnese glede na Herculesa (sploh glede softvera ker sem nekje prebral, da so Traxx električne lokomotive v tem segmentu slabše od Siemensovih). Pa kaj kaj pravijo o Herculesih za Litvo v izvedbi Co Co.
Že vnaprej hvala za odgovore.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 16.03.2010, 11:24
Re: Nove diesel lokomotive
dingo napisal/-a:Po elektrifikaciji Pragersko-Hodoš se bo potreba po diesel lokomotivah precej zmanjšala. Po moje je celo bolj verjetno, da bomo prej videli nove elektro lokomotive kot pa nove diesel lokomotive.
No pa debata tako teče o možnih lokomotivah. Mam pa eno vprašanje za Nurmija glede Bombardierovega diesel Traxx-a (z 285 jo označuje CBrail). Je to lokomotivo možno dobiti samo v Bo Bo konfiguraciji ali lahko tudi z Co Co. Pa kaj pravijo kako se kaj obnese glede na Herculesa (sploh glede softvera ker sem nekje prebral, da so Traxx električne lokomotive v tem segmentu slabše od Siemensovih). Pa kaj kaj pravijo o Herculesih za Litvo v izvedbi Co Co.
Že vnaprej hvala za odgovore.
ja, boljši frma je Vossloh in "Comsa" --> boljši D.lokomotiva!železocestnik napisal/-a:Miro, ti boš zvedel zadnji
Izkušnje kažejo, da moraš imeti za vsako stvar "v paci" vsaj tri dobavitelje...
Potem lahko prideš do ugodnega razmerja kvaliteta/cena...
Če imaš samo enega, te začne izkoriščati
SŽ je bo novo samo 10x --> D.lok 645-001 do 010 .
mogoče 2013 ali 2015 !
lp,miro
Re: Nove diesel lokomotive
Upam da imam dober spomin,ker ti ne maram pisati bedarij.Obstaja različica za Nemčijo Traxx F140DE,je sicer Bo-Bo varijanta vendar so opcije podstavnih vozičkov popolnoma odprte,recimo za boogie Flexx power120 Co-Co.Sta pa elektro in diesel lokomotivi v 75% popolnoma enaki.Softver so si izboljšali s pomočjo neke Angleške firme.Kolikor sem zasledil iz razgovorov (in vlekel na ušesa,kar ni lepo ampak vseeno.....) gre pri Bombardierju predvsem za kvalitetnejšo izdelavo,lažjim in cenejšim vzdrževanjem.Pač fantje so sicer že dolgo prisotni ampak šele prodirajo s tržnim deležem in v to vložijo kar nekaj truda,medtem ko Siemens počasi požira samega sebe,o tem sem že pisal.Niso to neki Nurmijevi popadki,ampak izjave ljudi ki vejo kaj govorijo.Je pa čutiti veliko pomanjkanje dizajnerske izvirnosti pri enih in drugih.Na prvi pogled so si vse lokomotive več ali manj zelo podobne.Pa naj govorimo o Bombardierju,Siemensu,Škodi,....
Definitivno gre pri Bombardierju zaznati softversko nepedantnost,nesofisticiranost (v primerjavi z Evropskimi proizvajalci) vendar nosi s seboj druge severnoameriške kvalitete,predvsem v vztrajnosti,trdnosti,nepopustljivosti lokomotiv....
Res je,softver je bil velika pomanjkljivost,vendar je lokomotiva dominirala v vseh drugih parametrih,kar tudi ni zanemarljivo.
O Herculesih za Litvo nimam nobenih informacij,zato ti ne morem prodajati banan.
Mam občutek,da mislite da ustvarjam neko antihercules kampanijo.Tukaj ni toliko v vprašanju hercules kot lokomotiva,ampak Siemens kot proizvajalec.Na splošno obstaja po celi Evropi nek slab občutek v ustih ko je govora o Siemensu in mu niti približno niso naklonjeni.Mogoče si je to zaslužil tudi sam z svojimi poslovnimi svinjarijami,ki jih počne v starih,predvsem pa novih članicah EU.Zato mogoče počnemo lokomotivi veliko krivico.
Lokomotiva ima vse možnosti,da stopi v bok ostalim in se izkaže,ne pa da je kupljena zaradi poslovnih koruptivnih malverzacij Siemensa. Se vam ne zdi to pošteno
Toliko ti vem povedati iz glave.
Do tedaj vam bodo parali živce regani in mi vsi,ki jih enostavno obožujemo
Definitivno gre pri Bombardierju zaznati softversko nepedantnost,nesofisticiranost (v primerjavi z Evropskimi proizvajalci) vendar nosi s seboj druge severnoameriške kvalitete,predvsem v vztrajnosti,trdnosti,nepopustljivosti lokomotiv....
Res je,softver je bil velika pomanjkljivost,vendar je lokomotiva dominirala v vseh drugih parametrih,kar tudi ni zanemarljivo.
O Herculesih za Litvo nimam nobenih informacij,zato ti ne morem prodajati banan.
Mam občutek,da mislite da ustvarjam neko antihercules kampanijo.Tukaj ni toliko v vprašanju hercules kot lokomotiva,ampak Siemens kot proizvajalec.Na splošno obstaja po celi Evropi nek slab občutek v ustih ko je govora o Siemensu in mu niti približno niso naklonjeni.Mogoče si je to zaslužil tudi sam z svojimi poslovnimi svinjarijami,ki jih počne v starih,predvsem pa novih članicah EU.Zato mogoče počnemo lokomotivi veliko krivico.
Lokomotiva ima vse možnosti,da stopi v bok ostalim in se izkaže,ne pa da je kupljena zaradi poslovnih koruptivnih malverzacij Siemensa. Se vam ne zdi to pošteno
Toliko ti vem povedati iz glave.
Do tedaj vam bodo parali živce regani in mi vsi,ki jih enostavno obožujemo
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- zbowe
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1189
- Pridružen: 19.09.2007, 16:14
- Kraj: Na sončni strani Krasa
- Kontakt:
Re: Nove diesel lokomotive
Diesel lokomotiv nimamo, kar se pa elektrike tiče, se Bombardier lokomotive pri nas kar dobro obnašajo. Softver je baziran na Linux-u in ne daje večjih preglavic.
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Re: Nove diesel lokomotive
Miro nehaj ti z tvojimi letnicami in obljubami, če se lažeš oziroma ne veš kaj govoriš.
Vsako leto dodaš po 2 leti zraven kot za RailJet.
Zdaj pa že napoveduješ za 2 do 3 leta nove dizel lokomotive.
Vsako leto dodaš po 2 leti zraven kot za RailJet.
Zdaj pa že napoveduješ za 2 do 3 leta nove dizel lokomotive.
Re: Nove diesel lokomotive
645 serija!AEE_Express napisal/-a:dingo napisal/-a:Po elektrifikaciji Pragersko-Hodoš se bo potreba po diesel lokomotivah precej zmanjšala. Po moje je celo bolj verjetno, da bomo prej videli nove elektro lokomotive kot pa nove diesel lokomotive.
No pa debata tako teče o možnih lokomotivah. Mam pa eno vprašanje za Nurmija glede Bombardierovega diesel Traxx-a (z 285 jo označuje CBrail). Je to lokomotivo možno dobiti samo v Bo Bo konfiguraciji ali lahko tudi z Co Co. Pa kaj pravijo kako se kaj obnese glede na Herculesa (sploh glede softvera ker sem nekje prebral, da so Traxx električne lokomotive v tem segmentu slabše od Siemensovih). Pa kaj kaj pravijo o Herculesih za Litvo v izvedbi Co Co.
Že vnaprej hvala za odgovore.ja, boljši frma je Vossloh in "Comsa" --> boljši D.lokomotiva!železocestnik napisal/-a:Miro, ti boš zvedel zadnji
Izkušnje kažejo, da moraš imeti za vsako stvar "v paci" vsaj tri dobavitelje...
Potem lahko prideš do ugodnega razmerja kvaliteta/cena...
Če imaš samo enega, te začne izkoriščati
SŽ je bo novo samo 10x --> D.lok 645-001 do 010 .
mogoče 2013 ali 2015 !
lp,miro
Na JŽ smo jih imeli ja.
Da bi pa na SŽ vozili star jajc Đure Đakoviča iz leta 81,pa nea ne verjamem.
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
Re: Nove diesel lokomotive
Seveda bodo, saj bo Miro nabavil te lokomotive. Njihova oznaka pa bo MPR-MPB-MPŽ, po vzoru na švicarske železnice v treh jezikih, da vas ne mučim s prevodom prvih dveh kratic v pojasnilo le zadnja MPŽ= Mirotova Privatna Železnica. Ne verjamete, že pri seriji 541 je "lastninil" posamezne lokomotive. Srečni dobitnik tako olastninenih lokomotiv je kar nekaj članov tega foruma (tudi jaz ).space napisal/-a:Miro nehaj ti z tvojimi letnicami in obljubami, če se lažeš oziroma ne veš kaj govoriš.
Vsako leto dodaš po 2 leti zraven kot za RailJet.
Zdaj pa že napoveduješ za 2 do 3 leta nove dizel lokomotive.
Pri dizl lokomotivah pa bo šlo drugače, Miro bo odpru denarnico in lokomotive bodo njegove Verjetno spomnite, kako je že svoje "lasništvo" na Reganu označeval s svojo nalepko
Zato vam svetujem, da ga ne podcenjujete
Upam, da vam je jasno, kaj sem s tem pisanjem hotel povedati.
Skoraj bi pozabil, Nurmi, ne se sekirat okoli oštevilčenja te njegove nove dizel serije, saj itak ne bo imela nikakršne povezave z bivšim JŽ označevanjem, tukaj bo šlo izključno za privat kapital in denar je sveta vladar, pa čeprav gre le za označevanje posamezne serije
Tine