..............v času soškega koridorja so bili vlaki rude in premoga sestavljeni iz 18 (OSEMNAJSTIH) vagonov...........kar je zneslo cca 1340 . 1350 ton.....falsi so bili zaradi teže/tekoči meter - 6,4 tone naloženi max 75 ton bruto.................... .....................vlaki fosfatov pa iz 17 vagonov po max 80 ton bruto............
.........................v tem času je imel regan iz Mosta na Soči do Podbrda obremenitev 700 ton............... .................brižita iz Kopra do Kozine pratako 700 ton obremenitve.....................
...........v tem času je še veljalo, da se dopregi zmanjša obremenitev za 10%....................(tega danes ne upošteva nihče več)....... ..................
.................dolžina rude (18 fals-ov = 224metrov, 18 Ea = 254 metrov + 2 x 664 = 294 m....... ........za mišjega na Jesenicah na tir 2...................do smrti ne bom pozabil..... .......)
......in v tem času je bila po OeBB predpisih obremenitev na vlečni kavelj iz Jesenic do Podrožce 1270 ton in smo NA VSE take vlake na Jesenicah dodajali OeBB DOPREGO.......... .........
Obremenitev lokomotiv
Za obremenitev vlečne naprave je v Navodilu 52 (JŽ) obstajala razpredelnica za določene upore proge. Po tej razpredelnici se je odločalo ali se vlaku zaradi preteže doda priprega ali doprega. Npr.: upor proge 17 daN/t in jakosti vlečne naprave 650 kN dopustna obremenitev za tovorni vlak 1200 ton, pot. vlak 1000 ton, pri 850 kN jakosti pa tov. vlak 1420 ton. Morda se je v zadnjem času ko nisem več aktiven kaj spremenilo.