Obremenitev lokomotiv

Debata okoli voznega parka
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

..............v času soškega koridorja so bili vlaki rude in premoga sestavljeni iz 18 (OSEMNAJSTIH) vagonov...........kar je zneslo cca 1340 . 1350 ton.....falsi so bili zaradi teže/tekoči meter - 6,4 tone naloženi max 75 ton bruto.................... :shock: .....................vlaki fosfatov pa iz 17 vagonov po max 80 ton bruto............

.........................v tem času je imel regan iz Mosta na Soči do Podbrda obremenitev 700 ton............... :?: .................brižita iz Kopra do Kozine pratako 700 ton obremenitve.....................

...........v tem času je še veljalo, da se dopregi zmanjša obremenitev za 10%....................(tega danes ne upošteva nihče več)....... :!: ..................

.................dolžina rude (18 fals-ov = 224metrov, 18 Ea = 254 metrov + 2 x 664 = 294 m....... :!: ........za mišjega na Jesenicah na tir 2...................do smrti ne bom pozabil..... :oops: .......)

......in v tem času je bila po OeBB predpisih obremenitev na vlečni kavelj iz Jesenic do Podrožce 1270 ton in smo NA VSE take vlake na Jesenicah dodajali OeBB DOPREGO.......... :!: .........
Uporabniški avatar
mg5888
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 110
Pridružen: 28.11.2007, 20:37

Odgovor Napisal/-a mg5888 »

Dolfe napisal/-a: Sorry, na ZS kot na meil, nisem dobil prav ničesar. [-(
A še vedno nisi dobil ničesar na ZS? Ker meni je v ZS sporočilo shranilo in ga označilo kot poslano.

lp MG
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Za obremenitev vlečne naprave je v Navodilu 52 (JŽ) obstajala razpredelnica za določene upore proge. Po tej razpredelnici se je odločalo ali se vlaku zaradi preteže doda priprega ali doprega. Npr.: upor proge 17 daN/t in jakosti vlečne naprave 650 kN dopustna obremenitev za tovorni vlak 1200 ton, pot. vlak 1000 ton, pri 850 kN jakosti pa tov. vlak 1420 ton. Morda se je v zadnjem času ko nisem več aktiven kaj spremenilo.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Odgovor Napisal/-a holding »

..... :lol: ...nič spremenilo, le lok so postale za cca 10 % močnejše....pa vlečne naprave tudi za cca 10 %....... :shock: .......al pa se je prej preveč šparal.....
Odgovori