Hu!mg5888 napisal/-a: OK, razumem. Hvala vseeno!
Me pa zanima še ta zadeva. A poleg vzmeti ni nobenega amortizerja?
lp MG
@mg5888, poglej malce ZS in svoj mail.
Upam da boš našel odgovore.
lp
Dolfe
Sedaj pa meni ni jasno. Dnevno vozijo težki tov. vlaki na Jesenice in naprej z lokomotivami v tandemu (22x80=1760 t), tu mi pa pišete, da je v tem primeru presežena obremenitev vlečnega kavlja. Cca 1 leto nazaj se je o te, kaj lahko OBB in kaj SŽ burno debatiralo................za vleko vlaka proti Jesenicam (odpor proge do 17%o) pa je potrebna dosti večja sila oz. se vlak na tem vzponu upira lokomotivi s precej večjo silo....... ......ta znaša - izražena v teži vlaka cca 1530 ton................ ...........(lok 541 zmore 1260 ton, 2 X 541 kar 2500 ton, vendar se vlak upira vleki samo z 1530 tonami)............... iz tega sledi, da se na Gorenjki pri vlakih, lažjih od 1530 ton, lahko uporablja dve ali tri lok na čelu, pri vlakih težjih od 1530ton, pa mora biti druga lokomotiva uvrščena kot doprega...................... ........
K boš vidu da se na Jesenice vleče tak vlak, se pa vglas pri men, častim pir, pa ne sam enga.Ljubitelj napisal/-a:Dnevno vozijo težki tov. vlaki na Jesenice in naprej z lokomotivami v tandemu (22x80=1760 t)
Ta zadnjić, ko sem prešetl vagone za rudo v vlaku proti Avstriji preko Mb jih je bilo 22. V davnih časih jih je bilo 16, nato pa 18, nato ....K boš vidu da se na Jesenice vleče tak vlak, se pa vglas pri men, častim pir, pa ne sam enga.
Lakifornija je Californija, mi pa smo v Sloveniji. Ne vem, zakaj se tako radi primerjamo z Ameriko. Mi smo unikatni in specifični... Tudi morja nimamo toliko kot Lakifornijci...Ljubitelj napisal/-a:...Sem jih pa zadnjič tudi prešetl v Lakiforniji, jih je bilo cca 50, pa vsak po 120 ton.....Višina prelaza (Donner pass) pa nekaj pod 3000 m...
Tukile je povdarek, da si jih štel na vlaku k gre čez MB, voznoredno pa noben vlak naložen z Fe rudo k gre na Jesenice nima več kot 18 vagonov.Ljubitelj napisal/-a:Ta zadnjić, ko sem prešetl vagone za rudo v vlaku proti Avstriji preko Mb jih je bilo 22. V davnih časih jih je bilo 16, nato pa 18, nato ....K boš vidu da se na Jesenice vleče tak vlak, se pa vglas pri men, častim pir, pa ne sam enga.
Sem jih pa zadnjič tudi prešetl v Lakiforniji, jih je bilo cca 50, pa vsak po 120 ton.....Višina prelaza (Donner pass) pa nekaj pod 3000 m.
LPL
Mojster_Strojevodja napisal/-a:Tukile je povdarek, da si jih štel na vlaku k gre čez MB, voznoredno pa noben vlak naložen z Fe rudo k gre na Jesenice nima več kot 18 vagonov.Ljubitelj napisal/-a:Ta zadnjić, ko sem prešetl vagone za rudo v vlaku proti Avstriji preko Mb jih je bilo 22. V davnih časih jih je bilo 16, nato pa 18, nato ....K boš vidu da se na Jesenice vleče tak vlak, se pa vglas pri men, častim pir, pa ne sam enga.
Sem jih pa zadnjič tudi prešetl v Lakiforniji, jih je bilo cca 50, pa vsak po 120 ton.....Višina prelaza (Donner pass) pa nekaj pod 3000 m.
LPL
V detajlih se hudič skriva, tko da včasih je treba tud na to popazit predno kakšno zineš.