serija 641

Debata okoli voznega parka
Odgovori
miha.jakopin
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 12
Pridružen: 19.09.2009, 19:41

serija 641

Odgovor Napisal/-a miha.jakopin »

Zdravo mene pa zanima ali ima kdo kaj podatkov o seriji 641, in če še kakšna vozi v sloveniji. In kakšne so razlike med serijo 641 in 642.
Hvala vsem za informacije Miha.
Uporabniški avatar
Božiček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 672
Pridružen: 14.08.2009, 14:26
Kraj: Krško

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a Božiček »

Verjetno si mislil 642 in 643 se pravi Đuri?

Serijo 642 so proizvajali Francozi med letoma 1961-1972 v podjetju Brisseneau et Lotz, 643 pa so izdelali med letoma 1967-1978 v Jugoslaviji v podjetju Đuro Đaković. 642 ime moč 606 kW, 643 pa 680 kW. 642 je težka 64 t, 643 pa 66 t, posledično ima 642 osni pritisk 16 t, 643 pa 16.5 t. Še zadnja meni poznana razlika je v ASN napravi. 642 uporablja I-60i SEL, 643 pa RAS (RIZ).
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3868
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

V kolikor si res mislil na lokomotivo 641, ti lahko povem, da se ni nikoli pojavila v Sloveniji. Uporabljajo jo predvsem v Srbiji, zato boš moral povprašati na njihovem forumu.

Ker imam slike drugih avtorjev, ti s slikovnim materialom žal ne morem pomagati, prilagam pa dve skici lokomotive

Slika

Slika
Tine
363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1420
Pridružen: 06.09.2006, 18:28

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a 363 »

V Sloveniji sta bili dve 641 ampak v privatni lasti v Krškem.
641-321 in 333.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &hilit=641
321 je bila prodana v južne kraje za 333 pa ne vem.

Lp
Zadnjič spremenil 363, dne 29.11.2009, 12:50, skupaj popravljeno 2 krat.
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1618
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a grega »

Mislim, da je že bilo govora o tej lokomotivi v tej temi : http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &hilit=641

MMG če gre za isto bodo imeli moderatorji spet nekaj dela #-o
miha.jakopin
Poznavalec
Poznavalec
Prispevkov: 12
Pridružen: 19.09.2009, 19:41

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a miha.jakopin »

Hvala Tinetu za slikovni material, Gregi in 363 pa za link na to temo na forumu.
Miha.
Florjan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 659
Pridružen: 16.11.2005, 18:56
Kraj: Šmartno pri Litiji

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a Florjan »

Lahko podam še nekaj podatkov. Prve so bile razvite leta 1954 kot premikalke za MAV, leta 1960 za ŽTO Novi Sad in Beograd v tovarni Ganz Mavag v Budimpešti.
Podvozje sistema Bo´Bo´. Vgrajena moč 441 kW, razpoložljiva za vleko 386kW. Teža 62 ton, premer koles 1.040 mm, hitrost 80 km/h in dolžina 11.290 mm. Kritična hitrost 11.6 km/h.
Brižitka 363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2161
Pridružen: 17.08.2006, 8:57
Kraj: Brežice

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a Brižitka 363 »

grega napisal/-a:Mislim, da je že bilo govora o tej lokomotivi v tej temi : http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &hilit=641

MMG če gre za isto bodo imeli moderatorji spet nekaj dela #-o
Ja ja, če sem že bil prvi na forumu, ki je načel debato o tej Krčanki, bi pa lahko tudi "Išči" funkcijo uporabili v bodoče.
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Nič ni narobe, če se osveži ali pa celo odpre nova tema. Vedno se najde kašen nov podatek, ki nam pride prav in širi naša obzorja. :wink:
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

In po potrebi se vedno lahko teme skup sestavi ;)
Goran
Uporabniški avatar
TERMINATOR
Mojster
Mojster
Prispevkov: 621
Pridružen: 11.02.2007, 11:45

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a TERMINATOR »

Naj malo dopolnim. Gre za kar uspešno premikalko narejeno v tov. Ganz-Mavag, ki je bila v bivši avstro-ogrski tovarna in pol. Proizvajali so elektro opremo, pa vse do podmornic in vojaških ladij. Potem pa... tra la la. Prvotno je bila opremljena z ruskim štiritaktnim dizlom in bolj ali manj uspešno kopirano ameriško elektriko. Sedaj pa jih opremljajo z CAT-tovimo motorji, zaradi ekologije in menda celo z IGBT električnim krmiljenjem. Najdemo jih po celi Evropi (Španija, Anglija, Nemčija, Portugalska). Na Madžarskih železnicah nosi kodno oznako M44, tovarniška pa jeDVM2.
LP
hadzibane
Pom. strojevodje
Pom. strojevodje
Prispevkov: 51
Pridružen: 23.08.2006, 18:50
Kraj: Sombor,Vojvodina.
Kontakt:

Re: serija 641

Odgovor Napisal/-a hadzibane »

Lokomotive ŽS 641 se zbog dosta razloga više ne remontuju.Preživljava njih 5-6 a one se krpe tako što se sa nevoznih skidaju delovi.Planira se da se se remotorizuju sa CAT motorima,ali se nema para...
Na ŽS,nažalost,više ne radi ni jedna 642/643 lokomotiva.Poslednji Mohikanac 642-152 koji radi u Subotici čeka radilicu/originalna je pukla-ali po dužini! #-o /,ali nešto zezaju dobavljači iz Bosne,traže puno para.Inače Subotica je ogromno groblje 642/643 lokomotiva.Ima ih 21 ili 22,ne znam tačno.
Manevru/premik/ radi uglavnom 661 i lokomotive serije ŽS 621/nove dvoosovinske lok. iz Češke/.
Tito,Marx in Engels - Emerson,Lake in Palmer
Odgovori