serija 641
-
- Poznavalec
- Prispevkov: 12
- Pridružen: 19.09.2009, 19:41
serija 641
Zdravo mene pa zanima ali ima kdo kaj podatkov o seriji 641, in če še kakšna vozi v sloveniji. In kakšne so razlike med serijo 641 in 642.
Hvala vsem za informacije Miha.
Hvala vsem za informacije Miha.
Re: serija 641
Verjetno si mislil 642 in 643 se pravi Đuri?
Serijo 642 so proizvajali Francozi med letoma 1961-1972 v podjetju Brisseneau et Lotz, 643 pa so izdelali med letoma 1967-1978 v Jugoslaviji v podjetju Đuro Đaković. 642 ime moč 606 kW, 643 pa 680 kW. 642 je težka 64 t, 643 pa 66 t, posledično ima 642 osni pritisk 16 t, 643 pa 16.5 t. Še zadnja meni poznana razlika je v ASN napravi. 642 uporablja I-60i SEL, 643 pa RAS (RIZ).
Serijo 642 so proizvajali Francozi med letoma 1961-1972 v podjetju Brisseneau et Lotz, 643 pa so izdelali med letoma 1967-1978 v Jugoslaviji v podjetju Đuro Đaković. 642 ime moč 606 kW, 643 pa 680 kW. 642 je težka 64 t, 643 pa 66 t, posledično ima 642 osni pritisk 16 t, 643 pa 16.5 t. Še zadnja meni poznana razlika je v ASN napravi. 642 uporablja I-60i SEL, 643 pa RAS (RIZ).
http://www.pribozic.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: serija 641
V kolikor si res mislil na lokomotivo 641, ti lahko povem, da se ni nikoli pojavila v Sloveniji. Uporabljajo jo predvsem v Srbiji, zato boš moral povprašati na njihovem forumu.
Ker imam slike drugih avtorjev, ti s slikovnim materialom žal ne morem pomagati, prilagam pa dve skici lokomotive
Ker imam slike drugih avtorjev, ti s slikovnim materialom žal ne morem pomagati, prilagam pa dve skici lokomotive
Tine
Re: serija 641
V Sloveniji sta bili dve 641 ampak v privatni lasti v Krškem.
641-321 in 333.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &hilit=641
321 je bila prodana v južne kraje za 333 pa ne vem.
Lp
641-321 in 333.
http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &hilit=641
321 je bila prodana v južne kraje za 333 pa ne vem.
Lp
Zadnjič spremenil 363, dne 29.11.2009, 12:50, skupaj popravljeno 2 krat.
Re: serija 641
Mislim, da je že bilo govora o tej lokomotivi v tej temi : http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &hilit=641
MMG če gre za isto bodo imeli moderatorji spet nekaj dela
MMG če gre za isto bodo imeli moderatorji spet nekaj dela
-
- Poznavalec
- Prispevkov: 12
- Pridružen: 19.09.2009, 19:41
Re: serija 641
Hvala Tinetu za slikovni material, Gregi in 363 pa za link na to temo na forumu.
Miha.
Miha.
Re: serija 641
Lahko podam še nekaj podatkov. Prve so bile razvite leta 1954 kot premikalke za MAV, leta 1960 za ŽTO Novi Sad in Beograd v tovarni Ganz Mavag v Budimpešti.
Podvozje sistema Bo´Bo´. Vgrajena moč 441 kW, razpoložljiva za vleko 386kW. Teža 62 ton, premer koles 1.040 mm, hitrost 80 km/h in dolžina 11.290 mm. Kritična hitrost 11.6 km/h.
Podvozje sistema Bo´Bo´. Vgrajena moč 441 kW, razpoložljiva za vleko 386kW. Teža 62 ton, premer koles 1.040 mm, hitrost 80 km/h in dolžina 11.290 mm. Kritična hitrost 11.6 km/h.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: serija 641
Ja ja, če sem že bil prvi na forumu, ki je načel debato o tej Krčanki, bi pa lahko tudi "Išči" funkcijo uporabili v bodoče.grega napisal/-a:Mislim, da je že bilo govora o tej lokomotivi v tej temi : http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... &hilit=641
MMG če gre za isto bodo imeli moderatorji spet nekaj dela
Re: serija 641
Nič ni narobe, če se osveži ali pa celo odpre nova tema. Vedno se najde kašen nov podatek, ki nam pride prav in širi naša obzorja.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- TERMINATOR
- Mojster
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 11.02.2007, 11:45
Re: serija 641
Naj malo dopolnim. Gre za kar uspešno premikalko narejeno v tov. Ganz-Mavag, ki je bila v bivši avstro-ogrski tovarna in pol. Proizvajali so elektro opremo, pa vse do podmornic in vojaških ladij. Potem pa... tra la la. Prvotno je bila opremljena z ruskim štiritaktnim dizlom in bolj ali manj uspešno kopirano ameriško elektriko. Sedaj pa jih opremljajo z CAT-tovimo motorji, zaradi ekologije in menda celo z IGBT električnim krmiljenjem. Najdemo jih po celi Evropi (Španija, Anglija, Nemčija, Portugalska). Na Madžarskih železnicah nosi kodno oznako M44, tovarniška pa jeDVM2.
LP
LP
-
- Pom. strojevodje
- Prispevkov: 51
- Pridružen: 23.08.2006, 18:50
- Kraj: Sombor,Vojvodina.
- Kontakt:
Re: serija 641
Lokomotive ŽS 641 se zbog dosta razloga više ne remontuju.Preživljava njih 5-6 a one se krpe tako što se sa nevoznih skidaju delovi.Planira se da se se remotorizuju sa CAT motorima,ali se nema para...
Na ŽS,nažalost,više ne radi ni jedna 642/643 lokomotiva.Poslednji Mohikanac 642-152 koji radi u Subotici čeka radilicu/originalna je pukla-ali po dužini! /,ali nešto zezaju dobavljači iz Bosne,traže puno para.Inače Subotica je ogromno groblje 642/643 lokomotiva.Ima ih 21 ili 22,ne znam tačno.
Manevru/premik/ radi uglavnom 661 i lokomotive serije ŽS 621/nove dvoosovinske lok. iz Češke/.
Na ŽS,nažalost,više ne radi ni jedna 642/643 lokomotiva.Poslednji Mohikanac 642-152 koji radi u Subotici čeka radilicu/originalna je pukla-ali po dužini! /,ali nešto zezaju dobavljači iz Bosne,traže puno para.Inače Subotica je ogromno groblje 642/643 lokomotiva.Ima ih 21 ili 22,ne znam tačno.
Manevru/premik/ radi uglavnom 661 i lokomotive serije ŽS 621/nove dvoosovinske lok. iz Češke/.
Tito,Marx in Engels - Emerson,Lake in Palmer