Lokomotiva BR91
- bubaiva363
- Strojevodja I
- Prispevkov: 272
- Pridružen: 01.11.2005, 5:58
- Kraj: pored pruge...
Lokomotiva BR91
Zdravo,
zanima me ima li ko slike tenderke serije DB BR91 u JŽ varijanti?
Mislim da ih je bilo na JŽ posle drugog svetskog rata.
Hvala
zanima me ima li ko slike tenderke serije DB BR91 u JŽ varijanti?
Mislim da ih je bilo na JŽ posle drugog svetskog rata.
Hvala
- bubaiva363
- Strojevodja I
- Prispevkov: 272
- Pridružen: 01.11.2005, 5:58
- Kraj: pored pruge...
Re: Lokomotiva BR91
Ne znam seriju,slika bi prijala,ako je gde ima?
Re: Lokomotiva BR91
V knjigi Zadnje parne lomotive na Slovenskem, avtorja Tadeja Brateta, je opisana JDŽ 154, kot Pruska tender lokomotiva KPEV T 7.3.
MMG, Verij Švajgar: Parna vleka na Slovenskem, jo tudi opisuje, in sicer kot vrsto JŽ 154 T-9. Služila pa je kot premikalka v Zidanem Mostu.
Zadnja, JŽ 154-004 je kot "delovna lokomotiva" poniknila sredi 70. let. Glede na to, da se je v tistem času gradila jedrska elektrarna v Krškem, je najverjetneje postala kakšen sestavni del tega objekta.
Poleg opisa je tudi slika, vendar bi se za njeno objavo bilo treba posvetovati z avtorjem, ki je sicer tudi član tega foruma. Morda pa kar sam pristopi in iz prve roke napiše kaj več.
Slika pa je precej identična : tej lokomotivi
MMG, Verij Švajgar: Parna vleka na Slovenskem, jo tudi opisuje, in sicer kot vrsto JŽ 154 T-9. Služila pa je kot premikalka v Zidanem Mostu.
Zadnja, JŽ 154-004 je kot "delovna lokomotiva" poniknila sredi 70. let. Glede na to, da se je v tistem času gradila jedrska elektrarna v Krškem, je najverjetneje postala kakšen sestavni del tega objekta.
Poleg opisa je tudi slika, vendar bi se za njeno objavo bilo treba posvetovati z avtorjem, ki je sicer tudi član tega foruma. Morda pa kar sam pristopi in iz prve roke napiše kaj več.
Slika pa je precej identična : tej lokomotivi
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Lokomotiva BR91
Nekaj sem našel tudi na spletu.
http://www.spur1.de/vorbild/br91/br91.html
V Smederevu naj bi bila lok 154 008 (v drugi literaturi pa naj bi bila 154 004), katera je bila izdelana v Italiji, kot ex FS 475. 083. v Jugoslaviji naj bi ostala po 2. svetovni vojni in prvo v Novi gorici, končala pa naj bi v Železarni Smederevo kot industrijska lok. Teh. karakteristike se malo razlikujejo. Mislim, da je tu malo pomote. G. Brate bo verjetno
ukrepal in bomo prišli do točnih informacij.
http://www.pospichal.net/lokstatistik/20902-scg2003.htm
http://www.spur1.de/vorbild/br91/br91.html
V Smederevu naj bi bila lok 154 008 (v drugi literaturi pa naj bi bila 154 004), katera je bila izdelana v Italiji, kot ex FS 475. 083. v Jugoslaviji naj bi ostala po 2. svetovni vojni in prvo v Novi gorici, končala pa naj bi v Železarni Smederevo kot industrijska lok. Teh. karakteristike se malo razlikujejo. Mislim, da je tu malo pomote. G. Brate bo verjetno
ukrepal in bomo prišli do točnih informacij.
http://www.pospichal.net/lokstatistik/20902-scg2003.htm
Re: Lokomotiva BR91
Po podatkih iz knjige, je Smederevska 154-008 bila vrste T-16. Se pravi, pet-vezna.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Lokomotiva BR91
Na tej strani boš našel, da je tri vezna. Od originalne je različna v namestitvi parnega doma in peskovnika, pa še kaj bi se našlo.Dolfe napisal/-a:Po podatkih iz knjige, je Smederevska 154-008 bila vrste T-16. Se pravi, pet-vezna.
http://it.wikipedia.org/wiki/Locomotiva_Gruppo_875
Re: Lokomotiva BR91
Imaš prav. Površno bral.
Gre za Italjanko z oznako 154-008.
Gre za Italjanko z oznako 154-008.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Lokomotiva BR91
Pozdrav
Dejansko je DRB BR 91 pri nas bila J(D)Ž 154, izvorno pa je to pruska (KPEV) T9.3 (V Bratejevi knjigi je v prvem stavku "tipfeler" in je 9 zamenjana s 7. T7 je res obstajala, ni pa bilo verzije T7.3). V to serijo je bila uvrščena tudi parna lokomotiva FS 875 kot J(D)Ž 154-008, ki pa, razen osnega razporeda, ni imela nič skupnega z ostalimi pripadnicami te serije.
Več o nemških verzijah T9.X pa na naslednjem linku:
http://de.wikipedia.org/wiki/Preu%C3%9Fische_T_9
LP
Jože
Dejansko je DRB BR 91 pri nas bila J(D)Ž 154, izvorno pa je to pruska (KPEV) T9.3 (V Bratejevi knjigi je v prvem stavku "tipfeler" in je 9 zamenjana s 7. T7 je res obstajala, ni pa bilo verzije T7.3). V to serijo je bila uvrščena tudi parna lokomotiva FS 875 kot J(D)Ž 154-008, ki pa, razen osnega razporeda, ni imela nič skupnega z ostalimi pripadnicami te serije.
Več o nemških verzijah T9.X pa na naslednjem linku:
http://de.wikipedia.org/wiki/Preu%C3%9Fische_T_9
LP
Jože
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Lokomotiva BR91
Lokomotiva 154-004 je na fotografiji v knjigi T. Brate; Zadnje parne lokomotive na Slovenskem, Ljubljana 2006Barbarpapa1 napisal/-a:
Dejansko je DRB BR 91 pri nas bila J(D)Ž 154, izvorno pa je to pruska (KPEV) T9.3
V knjigi Brate navaja, da je izdelava lokomotiv KPEV T9.3 (v angleškem tekstu pravilno) potekala od leta 1901 do 1914.
V knjigi Tadej Brate: Die Dampflokomotiven Jugoslawiens, Wien 1971 navaja naslednje 154-tke:
154-001 - 002: Sipska lokomotivska vuča, KPEV T9.3 (Breslau 7315, 7373, izdelane 1904-1910)
154-003 -006: KPEV T9.3 (DRB 91.11 -18), izdelane v letih 1902-1910
154-007: KPEV T9.3 (CFR 7322, FS 875)
Na strani 152 te knjige je tudi objavil č-b fotografijo JŽ 154-004 (ex DRB 91 1371), fotografirano 19.10.1968 v Zidanem Mostu (foto: T. Brate).
C.J. Halliwell v knjigi: The locomotives of Jugoslavia, Malmö 1973
(sodelavci: R. Holzinger, W.Gödel, T. Brate),
navaja naslednje 154-tke:
154-001: prej je imela štev: BSL 7315 (Han 4227/05)
154-002: prej je imela štev: BLN 7373 (OK 4303/10)
po letu 1945 ostale:
154-003: prej je imela štev: ESN 7053 (DRB 91 1157) proiz:Hoh 2433/09
154-004: prej je imela štev: EFD 7370 (DRB 91 1371) 2625/10
154-005: prej je imela štev: ALT 7347 (DRB 91 1709) proiz:Union 2094/13
154-006: prej je imela štev: SBR 7379/SAAR 7325 (DRB 91 1829) proiz:Jung 1097/07
154-007: prej je imela štev: BLN 7322 (CFR 7322) Proiz:Jung 1108/08
CFR: Caile Ferate Romane (Romunske železnice)
Proizvajalec:
Han:Hannoverische Maschinenbau AG, Hannover-Linden
OK: Orenstein & Koppel, Berlin-Drewitz
Hoh: Hohenzollern AG für Lokomotivbau, Düsseldorf-Grafenberg
Union: Union-Giesserei Lokomotivfabrik und Schiffswerft, Königsberg/Prusija
Jung: Arnold Jung Lokomotivfabrik GmbH, Jungenthal bei Kirchen an der Sieg
Fotografije 154-tke Halliwell ni objavil.
Če pogledate statistiko Pospichal, vidite, da je prevzel podatke Halliwella.
link: http://www.pospichal.net/lokstatistik/20154-jdz154.htm
Če ima kdo še kakšne druge podatke, na plan z njimi!
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: Lokomotiva BR91
Ali obstaja načrt parne lokomotive JDŽ 154 ? Morda tudi kakšna fotografija, razen tiste v knjigi "Zadnje parne lokomotive na Slovenskem" avtorja T. Brateta ? Zanima me, kakšen je njen izgled od zadaj.
lp, Robi
lp, Robi
Re: Lokomotiva BR91
Presenečen sem, da ni nobenega odgovora...
Vendar upanje umre zadnje ( tako pravijo).
lp, Robi
Vendar upanje umre zadnje ( tako pravijo).
lp, Robi
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: Lokomotiva BR91
Robi, več kot smo ti napisali, ti ne moremo pomagati.
Zapodi se po interneta cesti...
Iščeš menda "DieBaureihe T 9.3"...
To je prvi zadetek...http://www.spur1.de/vorbild/br91/br91.html
Potem pa naprej...si mora pomagati vsak sam. In iskati prijatelje po Nemčiji...ziher imajo načrte
Pozdrav
Darko
Zapodi se po interneta cesti...
Iščeš menda "DieBaureihe T 9.3"...
To je prvi zadetek...http://www.spur1.de/vorbild/br91/br91.html
Potem pa naprej...si mora pomagati vsak sam. In iskati prijatelje po Nemčiji...ziher imajo načrte
Pozdrav
Darko
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- raziskovalec
- Strojevodja I
- Prispevkov: 345
- Pridružen: 03.10.2012, 15:56
- Kraj: včasih na dolejnski, včasih na kraški progi
Re: Lokomotiva BR91
Pa pošiljati mejle v muzeje, oni ziher kaj imajo.
Lep pozdrav, raziskovalec.
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak
Luč na koncu tunela ni nujno rešitev, lahko je vlak