Razlike med prvim in drugim razredom

Debata okoli voznega parka
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Razlike med prvim in drugim razredom

OdgovorNapisal/-a space » 18.02.2010, 15:15

Hvala za odgovor mi je jasno zdaj.
Kus
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 96
Pridružen: 05.02.2009, 16:24

Re: Razlike med prvim in drugim razredom

OdgovorNapisal/-a Kus » 19.02.2010, 18:09

1216-001 napisal/-a:Temu nabijanju kot ga ti imenuješ se reče ploščato mesto .


Nisem ravno prepričan, da to drži, ker če stojiš na ljubljanski postaji na peronu ob tretjem tiru, na točno določenem mestu, ko gre recimo tovorni vlak mimo, tolčejo kolesa na vseh vagonih...
bronz
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 435
Pridružen: 03.09.2009, 6:35

Re: Razlike med prvim in drugim razredom

OdgovorNapisal/-a bronz » 20.02.2010, 7:42

To "nabijanje"se pojavlja na spojih tirnic,pri vožnji preko kretnic ipd.Tudi pri varjenih tirnicah,če niso dobro obdelani spoji oz.pride do manjše deformacije.
Ni ga junaka...............................................................................................................
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12686
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Razlike med prvim in drugim razredom

OdgovorNapisal/-a Dolfe » 20.02.2010, 7:53

Precej pogosta je tudi jamica na tirnici, kar je napaka materijala tirnice. En delček tekalne površine tirnice se olušči in to povzroča nabijanje na enem samem mestu.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Razlike med prvim in drugim razredom

OdgovorNapisal/-a space » 20.02.2010, 18:38

Ne ne,tule ste dol z pravega ,vem kaj je spoj na tiru ali pa "ploščata poškodba kolesa" ,
ker ,če zapustim vagon, grem v drugega, ni več tega, kolesa lepo tečejo in je mir.
Razlaga ,ki je bila podana, je prava, sem se pogovarjal z strojevodjo, ki je potrdila podano.

Sicer čist simpl, kaj se zgodi, če na enem mestu zgladite okrogel obroč?
Bo po domače tam na tistem mestu butalo.

Me pa zanima kako se to potem odpravlja?Struženje?
Uporabniški avatar
Božiček
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 672
Pridružen: 14.08.2009, 14:26
Kraj: Krško
Kontakt:

Re: Razlike med prvim in drugim razredom

OdgovorNapisal/-a Božiček » 20.02.2010, 18:48

space napisal/-a:Me pa zanima kako se to potem odpravlja?Struženje?


Novo kolo
Uporabniški avatar
Cepi
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 845
Pridružen: 14.12.2007, 18:34
Kraj: Izlake

Re: Razlike med prvim in drugim razredom

OdgovorNapisal/-a Cepi » 20.02.2010, 18:51

Kolikor je meni znano, se kolesna dvojica struži do neke meje, potem pa sledi menjava.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3600
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Razlike med prvim in drugim razredom

OdgovorNapisal/-a Tin€ » 20.02.2010, 19:16

Nova kolesa izgledajo tako
Slika
na prvem se malce slabše vidi zareza na strani, zato pa je na drugem zelo dobro vidna. Do te zareze je dovoljeno struženje koles, le ta se ne stružijo zgolj samo zaradi ploščatih mest

stružijo pa jih na tej napravi
Slika

Je pa že @Bojan na tem forumu objavil super reportažo struženja koles v CD Moste, kjer se potek vidi "v živo".
Tine
space
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 407
Pridružen: 06.01.2009, 20:39

Re: Razlike med prvim in drugim razredom

OdgovorNapisal/-a space » 21.02.2010, 8:46

Hvala za slike ,sem si ogledal tudi tisto kjer je Živa gor O:)

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov